Arno17 schreef:Las vandaag dit over een geimporteerde Clio uit Frankrijk:
1.6 16v met RS looks, en meer peekaas dan de nederlandse 1.6 16v.
die heeft als ik het goed heb 104/114 en deze heeft 136.
Een 1.6 16v uit nederland ga ik met redelijk verschil voorbij en mijn begrenser met een normale uitlaat (die ook afwijkt van de benelux versie) gaat ook pas in op 6700 toeren. (normaal is dit 6200)
Arno17 schreef:Las vandaag dit over een geimporteerde Clio uit Frankrijk:
1.6 16v met RS looks, en meer peekaas dan de nederlandse 1.6 16v.
die heeft als ik het goed heb 104/114 en deze heeft 136.
Een 1.6 16v uit nederland ga ik met redelijk verschil voorbij en mijn begrenser met een normale uitlaat (die ook afwijkt van de benelux versie) gaat ook pas in op 6700 toeren. (normaal is dit 6200)
Volgens mij alleen de achterklep en neus tussen fase I en II. Tussen fase II en III is dat een kleine verandering van de voorbumper en grill + alles in kleur gespoten van de auto incl. de stootstrips. En tussen III en IV is de achterklep weer iets gewijzigd. Een extra knik zit erin. Dit zijn de uiterlijke verschillen volgens mij tussen de fases
Cli0 Styl3 schreef:Wie van jullie heeft de zelde clio als mij en kan mij vertellen waar jullie de filter hebben gestopt want er is zoooo weinig ruimte onder de kap de mijne zit nu onder me rechter koplamp onderaan vind wel best mja liefst vooraan de bumper hehe
Cli0 Styl3 schreef:Wie van jullie heeft de zelde clio als mij en kan mij vertellen waar jullie de filter hebben gestopt want er is zoooo weinig ruimte onder de kap de mijne zit nu onder me rechter koplamp onderaan vind wel best mja liefst vooraan de bumper hehe
Ik heb laatst me bumper van me renault clio 2 phase 1 eraf gehaald misschien zit er niet veel verschil tussen?
Hij zit met een schroeft onder je wielkas en direct onder je bumper zit die ook vast met meerdere schoeven!
Maar wat bedoel je met breedte van je bumper?
Ik heb laatst me bumper van me renault clio 2 phase 1 eraf gehaald misschien zit er niet veel verschil tussen?
Hij zit met een schroeft onder je wielkas en direct onder je bumper zit die ook vast met meerdere schoeven!
Later Cli0 Styl3
heb jij ook nog een echte naam ?
tis geen l33t forum hier
maar je hebt gelijk
in de wielkas zit ie vast en voor bij de grille
Later Cli0 Styl3
afstand van linkse bevestiging en rechtse die bij de schermen zitten