Kom je in de problemen met de RDW, en het gewicht van een V6 is nog een stuk groter dan van deze 4 cilinders.Siempie schreef:en ik blijf me verbazen wat er voor moterblokken in een 5 kunnen.
Het is nog even wachten op iemand die er een v6 inhangt.
Jochem's GTT ...Dyno ..
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Project: GTT Blue Sport
nouja, problemen....tis wat meer moeite 

-
Badlands schreef:Heb je de bumperstootbalk nou verkleint? om plaats te maken voor n radiateur of hoe heb je dat gefixt ivm ruimtegebrek?
Florus schreef:[img]http://www.priyantha.nl/rtc-upload/albu ... ochem1.jpg[/img]
[img]http://www.priyantha.nl/rtc-upload/albu ... ochem2.jpg[/img]
Mooi front-balkie zo....![]()
Nog ff en 't blok kan erin![]()
PaniekzaaierFrits schreef:Kom je in de problemen met de RDW, en het gewicht van een V6 is nog een stuk groter dan van deze 4 cilinders.

Je zult in principe gewoon door de apk komen tegenwoordig, zelfs de steekproeven zal ie wel doorstaan.
Enige wat dus wel een probleem kan zijn is dat je een dusdanig erg ongeluk krijgt (waar dooien bij vallen etc.) en ze een technische keuring op je auto loslaten dat ze kunnen vallen over die 2 cilinders extra en dan heeft je verzekering een reden om niet uit te keren.
Maarrr dat kun je het beste eens opnemen met je verzekering, valt meestal wel wat mee te regelen.
-
nee, bij de apk worden de kenteken gegevens gecontroleerd: kenteken, chassisnr, brandstof, en aantal cilinders.
v6 is dus gewoon afkeur, tenzij je bij de RDW in lelystad bent geweest, en daar een honderd of 6 a 7 hebt achtergelaten.
v6 is dus gewoon afkeur, tenzij je bij de RDW in lelystad bent geweest, en daar een honderd of 6 a 7 hebt achtergelaten.
volgens dit bericht wordt het aantal cilinders niet meer gecontroleerd:
http://www.autoweek.nl/apkvragen.php?ID=127&CAT=1
-
WOW, das goed nieuws voor mijArjen schreef:volgens dit bericht wordt het aantal cilinders niet meer gecontroleerd:
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Hehe ik wist niet eens dat roy een filmpje gemaakt had/heeft.......
Wel lache ...........geluid klinkt behoorlijk ...het is al met een uitlaat dus ik ben benieuwd wat er voor herrie ontstaat als ik nou eens gas geef.
Wel lache ...........geluid klinkt behoorlijk ...het is al met een uitlaat dus ik ben benieuwd wat er voor herrie ontstaat als ik nou eens gas geef.
Juist, vandaar mijn verhaal ookcanonballman schreef:WOW, das goed nieuws voor mijArjen schreef:volgens dit bericht wordt het aantal cilinders niet meer gecontroleerd:
http://www.autoweek.nl/apkvragen.php?ID=127&CAT=1, wat ik nog niet wist!!

Misschien krijg je die verkeerde brandstof ook nog wel door de keuring Reintje

-
- Über-Spammer
wanneer ga je een v6 inbouwen dancanonballman schreef:WOW, das goed nieuws voor mijArjen schreef:volgens dit bericht wordt het aantal cilinders niet meer gecontroleerd:
http://www.autoweek.nl/apkvragen.php?ID=127&CAT=1, wat ik nog niet wist!!

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Nou de turbo flenzen uit amerika die zullen niet op mijn turbo komen te zitten .......best jammer.
Schijnt dat die lui nogal moeilijk reageren( of helemaal niet ) op mensen buiten de U.S.A ..
Dus nu gaan we ze zelf maar maken ..nouja met hulp van iemand die de juiste materialen heeft .
Het zal geen allu worden maar gewoon staal .....
Ooit zal ik ze wel in het allu laten draaien maar nu ff niet i.v.b engeland
Schijnt dat die lui nogal moeilijk reageren( of helemaal niet ) op mensen buiten de U.S.A ..
Dus nu gaan we ze zelf maar maken ..nouja met hulp van iemand die de juiste materialen heeft .
welke flens zoek je danJochem de Haas schreef:Nou de turbo flenzen uit amerika die zullen niet op mijn turbo komen te zitten .......best jammer.

Jochem, als je een redelij kprecieze maatvoering hebt, wil ik maandag op werk wel even wat navragen. Wat het moet kosten en levertijd 

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Voor een T28 van een nissan ....
Voor het lucht aanzuigkant en dat is een wiebertje vorm en voor bovenop is het een driehoek vorm
Niet zoeen als die jij te koop hebt
Voor het lucht aanzuigkant en dat is een wiebertje vorm en voor bovenop is het een driehoek vorm
Niet zoeen als die jij te koop hebt

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
ATP turbo toevallig?Jochem de Haas schreef:Nou de turbo flenzen uit amerika die zullen niet op mijn turbo komen te zitten .......best jammer.
anders zou je 034motorsport es kunnen proberen, daar heb ik laatst het eea voor Jo gehaald
Niemand van die SX-gasten die het heeft liggen?
Probeer anders eens een forum als http://www.driftworks.com/
Probeer anders eens een forum als http://www.driftworks.com/
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Er word al wat gefikst ......maar als jij het in allu kan laten makenHaas schreef:Jochem, als je een redelij kprecieze maatvoering hebt, wil ik maandag op werk wel even wat navragen. Wat het moet kosten en levertijd
Dan hoor jij mij nog wel ff

ik kan t wel in alu laten maken ja. Draaien en lassen mocht dat nodig zijn... Heb ik wel een precieze tekening nodig van wat het moet zijn. Zal dan wel ff een prijsopgaafje aanvragen bij de buren van mijn werk 

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Oke komt met de tijd ...eerst maar ff in het staal ...
Dan kenne we een rondje tuffen
Dan kenne we een rondje tuffen

mag ik dan meerijden?

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
@ steven ..of gewoon warm houden roest het ook niet
Gisteren nog ff wat getobt en het gaat er steeds meer op lijken ( moet ook maandag de 25ste taxatie )
Had nog wel ff een beginners fout eerste klas .........
Koppelings kabel aangesloten ik denk nou dan gaan we de bak maar eens in wat versnellingen brengen met een draaiende motor ( is vaak net weer ff anders dan als ie niet loopt )
Nou wat een feest ..hij liep niet echt soepel ( nieuwe bak dus misschien ff in schakelen ) hee ook niet in zijn achteruit .......grmmbblll....en ik voelde weersstand en das nooit goed.............
Kut zou je meemaken of de bak niet goed of de schakelstang zou ik moet veranderen (anders afstellen ) nouja das een niet zo fijne klus.
Ik ff onder de auto en een beetje aan de schakelstang rommelen en toen merkte ik dat hij niet helemaal omhoog ging en dat ik een smeerstreep had over me bak ( afdruk van het stofhoesje, wat vettig is )
Ik denk aha bout verkeerd in de schakelstang op de plek waar ie aan de bak vast zit .......en ja hoor de kop van het boutje zat onderop terwijl de rest van de bout er boven uitstak met gevolg dat die er voor zorgt dat de hendel niet ver genoeg omhoog kan en dus niet in zijn achteruit wil .....stom stom stom.
FF omgedraait en warempel ik kan schakelen
Charge cooler werkt ook
Nu de flenzen nog en ergens me luchtfilter plaatsen ...die komt ergens tussen me bak en me stuurhuis ..daar is nog wat ruimte
Xrd aansluiten en de midden consol daar voor aan passen
En dan afbouwen en stiekum een rondje over het terrein ff een poetssie en presto klaar voor de taxatie

Gisteren nog ff wat getobt en het gaat er steeds meer op lijken ( moet ook maandag de 25ste taxatie )
Had nog wel ff een beginners fout eerste klas .........
Koppelings kabel aangesloten ik denk nou dan gaan we de bak maar eens in wat versnellingen brengen met een draaiende motor ( is vaak net weer ff anders dan als ie niet loopt )
Nou wat een feest ..hij liep niet echt soepel ( nieuwe bak dus misschien ff in schakelen ) hee ook niet in zijn achteruit .......grmmbblll....en ik voelde weersstand en das nooit goed.............
Kut zou je meemaken of de bak niet goed of de schakelstang zou ik moet veranderen (anders afstellen ) nouja das een niet zo fijne klus.
Ik ff onder de auto en een beetje aan de schakelstang rommelen en toen merkte ik dat hij niet helemaal omhoog ging en dat ik een smeerstreep had over me bak ( afdruk van het stofhoesje, wat vettig is )
Ik denk aha bout verkeerd in de schakelstang op de plek waar ie aan de bak vast zit .......en ja hoor de kop van het boutje zat onderop terwijl de rest van de bout er boven uitstak met gevolg dat die er voor zorgt dat de hendel niet ver genoeg omhoog kan en dus niet in zijn achteruit wil .....stom stom stom.
FF omgedraait en warempel ik kan schakelen

Charge cooler werkt ook

Nu de flenzen nog en ergens me luchtfilter plaatsen ...die komt ergens tussen me bak en me stuurhuis ..daar is nog wat ruimte

Xrd aansluiten en de midden consol daar voor aan passen
En dan afbouwen en stiekum een rondje over het terrein ff een poetssie en presto klaar voor de taxatie
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Ben vooral heel benieuwd naar de geluiden ...aanzuigen turbo, open luchtfilter en de pijp oja en hoe hard de dv afgaat
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Hoe bedoel je ? blaast ie langer af ? of harder 

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Geen ruimte voorSteven schreef:Harder als je ook een grotere DV hebt, die kleine GT DV's zijn vaak te klein om veel herrie te maken.
Je moet es naar die blitz toeters kijken, die schijnen echt enorm veel herrie te maken

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Nee buitenkant moet standaard blijven ................