Alles over de regiomeetings op donderdagavond of vrijdagavond.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
dan ben je echt vlakbij maastricht zeg. werk je daar?
nee me schoonzus en der vriend liggen in aken op de intensive care na eenzwaar ongeluk hebben gehad toen ze terug kwamen van een eifelrit met hun manta dit was georganiseerd door de manta club
ik kan me van de laatste weken niet herrineren wanneer ik een dag schone handen heb gehad, word genoeg gewerkt. Maar er kan natuurlijk niet alleen maar aan de mijne worden gesleuteld he. We zijn met z'n 2en en hij is ook bezig met zijne dus we doen gewoon om en om.. Ook al is het een opel is dan wel een van de opels met klasse
Wow dat is wel even schrikken lijkt me... Gaat alles wel weer de goede kant op nu of...?
Ik ga zaterdag even de auto wassen (zal wel weer wasstraat worden voor het werk) en zondag van binnen stofzuigen als we niks bijzonders gaan doen wegens vaderdag.
Ben aan het twijfelen: kloten aan de auto zondag of toch maar wat voor school doen... hmm of goed doorwerken voor school en dan aan de auto hehe
ja op de terug weg op de a44 richting dusseldorp kregen ze ter hoogte van aldenhoven een klapband op de stuur as.
hebben toen via de vangrail een tolletje gemaakt.
bij het verlaten van de manta om zich in veiligheid te brengen zijn ze geschept door twee andere auto's
dit gebeurde van zaterdag 26 mei op 27 mei s'nacht om lus minus 02:30
Naar omstandigheden maken ze het redelijk goed nu heb net vernomen dat ze weer zelfstandig ademen.
n.p.s.r. scenic schreef:ja op de terug weg op de a44 richting dusseldorp kregen ze ter hoogte van aldenhoven een klapband op de stuur as.
bij het verlaten van de manta om zich in veiligheid te brengen zijn ze geschept door twee andere auto's
Naar omstandigheden maken ze het redelijk goed nu heb net vernomen dat ze weer zelfstandig ademen.
Per trauma-heli naar Uni-Klinikum Aachen gebracht? In Aken hebben ze tenminste dat soort zaken...
n.p.s.r. scenic schreef:ja op de terug weg op de a44 richting dusseldorp kregen ze ter hoogte van aldenhoven een klapband op de stuur as.
Per trauma-heli naar Uni-Klinikum Aachen gebracht? In Aken hebben ze tenminste dat soort zaken...
oldskool schreef:Ja wat een gezever weer hier zeg ,Kan da vanvond nie dan istoch veel beter .en gezelliger.
Tot straks dan maar he voor degene die komen
Hooieee he