Sinds enige tijd werkt mijn handsfree functie van mijn key card niet meer. Bij de Renault dealer zeiden ze al dat het probleem in de card zelf zat en ik dan een nieuwe card moest bestellen, kosten zo'n 200,- Euro.
Weet iemand anders nog een oplossing hiervoor, of een ander adresje waar ik aan zo'n card kan komen?
Al vast bedankt,
Arjan
Key card met handsfree functie Laguna
-
- Über-Spammer
ik weet niet of er andere mogelijkheden zijn. heb je de batterij al vervangen?
een topic is wel voldoende, eentje zal op slot gaan
een topic is wel voldoende, eentje zal op slot gaan

-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Handsfree functie als in dat de deuren van slot gaan als je de handgreep vastpakt? Als dat het is, dan zal de handgreep wel kapot zijn...(zoals gewoonlijk)
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
Kan aan 2 veelvoorkomende dingen liggen..
1.De kaart zendt geen signaal meer uit.
2.De kaartlezer is kaduuk. Deze ontvangt niet meer.
Om erachter te komen welke het is. F naar de dealer, een andere handsfree kaartlezer proberen. Bij geen succes is grote kans dat je kaart overleden is. Dat kan makkelijk bij de dealer achterhaald worden met de Clip. Deze geeft aan of de kaart in de buurt van de auto is. En idd hoe de staten van de sensoren in de deur staan. Zoniet, kaartje dood.
Om erachter te komen welke het is. F naar de dealer, een andere handsfree kaartlezer proberen. Bij geen succes is grote kans dat je kaart overleden is. Dat kan makkelijk bij de dealer achterhaald worden met de Clip. Deze geeft aan of de kaart in de buurt van de auto is. En idd hoe de staten van de sensoren in de deur staan. Zoniet, kaartje dood.
Bedankt voor de info.Faab schreef:Kan aan 2 veelvoorkomende dingen liggen..
Op naar de dealer dus