ACT: Algemeen Chat Topic. I
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
Het spijt me vreselijk maar heb me net echt bijna bezeken van het lachen door dit berichtRoyH schreef:Onder het motto: dit geloof je niet\
http://www.nu.nl/news/1105594/122/Rolst ... elweg.html

ja manRiël Notermans schreef:-Gideon- schreef:POKER RULES!!Riël Notermans schreef:I love poker![]()
Lekker handje trouwens riel, volle bak...Heb je wel eens op sharkscope.com gekeken? Daar kun je je statistieken van je
sit&go's opvragen. Ikzelf speel eigenlijk alleen nog maar cash games(blinds 0.10$ -0.25$) kun je toch lekker op verdienen
als t een beetje meezit maak ik 50 dollar in n uurtje

PokerStars Game #10305544599: Hold'em Pot Limit ($0.25/$0.50) - 2007/06/06 - 18:26:44 (ET)
Table 'Jabbah' 9-max Seat #2 is the button
Seat 1: justtme ($41.25 in chips)
Seat 2: coop488 ($30.70 in chips)
Seat 3: Chrill0r ($100.25 in chips)
Seat 4: Gideon ($22.45 in chips)
Seat 5: guy39 ($38.25 in chips)
Seat 6: setthem42 ($57.80 in chips)
Seat 7: aa_thief_aa ($13.80 in chips)
Seat 9: Roo21t ($48 in chips)
Chrill0r: posts small blind $0.25
Gideon: posts big blind $0.50
*** HOLE CARDS ***
Dealt to Gideon[Ac Ad]
guy39: folds
setthem42: calls $0.50
aa_thief_aa: folds
Roo21t: folds
justtme: calls $0.50
coop488: folds
Chrill0r: calls $0.25
Gideon: raises $1 to $1.50
setthem42: calls $1
justtme: calls $1
Chrill0r: folds
*** FLOP *** [6c 8c 4s]
Gideon: bets $1.50
setthem42: calls $1.50
justtme: calls $1.50
*** TURN *** [6c 8c 4s] [Ts]
Gideon: bets $2
setthem42: calls $2
justtme: raises $10 to $12
Gideon: raises $7.45 to $19.45 and is all-in
setthem42: folds
justtme: calls $7.45
*** RIVER *** [6c 8c 4s Ts] [2d]
*** SHOW DOWN ***
Gideon: shows [Ac Ad] (a pair of Aces)
justtme: mucks hand
Gideon collected $47.95 from pot
*** SUMMARY ***
Total pot $50.40 | Rake $2.45
Board [6c 8c 4s Ts 2d]
Seat 1: justtme mucked [Ks 7s]
Seat 2: coop488 (button) folded before Flop (didn't bet)
Seat 3: Chrill0r (small blind) folded before Flop
Seat 4: Gideon (big blind) showed [Ac Ad] and won ($47.95) with a pair of Aces
Seat 5: guy39 folded before Flop (didn't bet)
Seat 6: setthem42 folded on the Turn
Seat 7: aa_thief_aa folded before Flop (didn't bet)
Seat 9: Roo21t folded before Flop (didn't bet)
Dat was lekker!!

-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
ja al gezien 

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Vind de boete wel flauw, liever een slapende chauffeur op de vluchtstrook dan eentje die achterop de file rijdt 
1650 euro

1650 euro

Alsof je in NL niet om de 300m een afrit of een parkerplaats vindt waar je kunt pitten... En volgens de tacho was de rijdtijd nog helemaal niet overschreden.Riël Notermans schreef:Vind de boete wel flauw, liever een slapende chauffeur op de vluchtstrook dan eentje die achterop de file rijdt
1650 euro
[size=10:30bbfbe7a5][b:30bbfbe7a5]Clio RT[/b:30bbfbe7a5] & [b:30bbfbe7a5][color=darkblue:30bbfbe7a5]R5 GTE[/b:30bbfbe7a5][/color:30bbfbe7a5][/size:30bbfbe7a5]
ja dan nog, als je moet bent ben je moe.
Ik stop ook geregeld om effe te pitten .. maargoed, niet op de vluchtstrook nee
IN duitsland trouwens normaalste zaak. Gisteren was daar weer zo'n vrije dag en dan mogen er geen vrachtwagens op de snelweg.
Staan die duitse idioten gewoon 2 RIJEN DIK op de vluchtstrook/rechterrijstrook geparkeerd over een lengte van zeker 10 km vanaf de grens
:S:S te wachten tot t 22u is 
Ik stop ook geregeld om effe te pitten .. maargoed, niet op de vluchtstrook nee

IN duitsland trouwens normaalste zaak. Gisteren was daar weer zo'n vrije dag en dan mogen er geen vrachtwagens op de snelweg.
Staan die duitse idioten gewoon 2 RIJEN DIK op de vluchtstrook/rechterrijstrook geparkeerd over een lengte van zeker 10 km vanaf de grens

Hij stond in de file vandaar dat hij niet is doorgereden naar een parkeerplaats. Ik kan me er op zich wel iets bij voorstellen, als ik in de file sta wil ik ook wel eens inkakken maar als ik kan doorrijden niet.
En met dit lome weer... wat ik niet begrijp is het afslepen "wegens gebrek aan chauffeur". Hebben ze dan die vrachtwagen met chauffeur en al weggesleept of was hij toch ergens anders heen gelopen om te pitten?
En met dit lome weer... wat ik niet begrijp is het afslepen "wegens gebrek aan chauffeur". Hebben ze dan die vrachtwagen met chauffeur en al weggesleept of was hij toch ergens anders heen gelopen om te pitten?
Reno-loos
Ik vind het ook stom dat als je vrachtwagenchauffeur bent, overast wordt door het feit dat je op feestdagen en in weekenden niet mag rijden. dat is toch wel overal bekend!!!
[size=10:30bbfbe7a5][b:30bbfbe7a5]Clio RT[/b:30bbfbe7a5] & [b:30bbfbe7a5][color=darkblue:30bbfbe7a5]R5 GTE[/b:30bbfbe7a5][/color:30bbfbe7a5][/size:30bbfbe7a5]
Tsja maar als jij uit Frankrijk/Spanje/ver weg terug moet komen en dat is 2 dagen rijden ofzo, dan zegt je werkgeven toch denk ik begin maar alvast te rijden, kom je hier aan op de feestdag dan wacht je dan maar een dag. Anders zijn ze 3 dagen kwijt als zo'n chauffeur 2 dagen in een land moet wachten.
Reno-loos
overast???? 
halve duitser

halve duitser

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
in NL ook btw (ongeoorloofd stilstaan op de vluchstrook)Merijn schreef:Dat vind ik toch vreemd, want als je zonder benzine komt te staan langs de autobahn, krijg je daar in Duitsland een boete voor, geloof ik.
Waar ben je dan verzekerd? Zo'n vestje krijg je toch overal bij...
-
- Contacteer:
nu in het zondags gedeelte van het Noord-Hollands dagblad, bij de sectie, " papa ik lijk steeds meer op jou"
een vader en zoon, die ralleyen met een Blauwe dikke 5 turbo, en op zandvoort rijden met een Gele 21 turbo (europacup?)
Staan alleen voornamen in, te weten Erik en Mick.
een vader en zoon, die ralleyen met een Blauwe dikke 5 turbo, en op zandvoort rijden met een Gele 21 turbo (europacup?)
Staan alleen voornamen in, te weten Erik en Mick.
-
- Moderator
- Car: MB
hij staat geprogrammeerd voor morgen avond. Is GP van canada dus laat.Luco/Alpine-racer schreef:als je dat wilt doen erg graagTom schreef:dvd HD recorder kopen dan. Wat is dat een verademing in verhouding tot die video banden
. Als ik er aan denk zal ik hem programmeren
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Voor de mensen die ook gebruik maken van mijn foto-upload service...
Ik heb zojuist een nieuw 'abonnement' gemaakt voor de zogenaamde grootverbruikers
Het normale acount bied je 100MB opslag ruimte.
Het 'groot verbruiker' acount bied je 250MB opslag ruimte
Dus als je te kort aan ruimte heb, stuur mij even een PM! dan zet ik je over naar een groter account
Uiteraard doe ik het alleen voor RTC'ers daarom ook dat ik het niet standaard doe(iedereen kan Google'en naar die pagina toe en een account aanmaken en dan heb ik wel heeeeuuul veel te controlleren).
Owja voor de mensen die niet weten waar ik het over heb
Op http://www.priyantha.nl/rtc-upload kan je het gebeuren vinden
Ik heb zojuist een nieuw 'abonnement' gemaakt voor de zogenaamde grootverbruikers

Het normale acount bied je 100MB opslag ruimte.
Het 'groot verbruiker' acount bied je 250MB opslag ruimte

Dus als je te kort aan ruimte heb, stuur mij even een PM! dan zet ik je over naar een groter account

Uiteraard doe ik het alleen voor RTC'ers daarom ook dat ik het niet standaard doe(iedereen kan Google'en naar die pagina toe en een account aanmaken en dan heb ik wel heeeeuuul veel te controlleren).
Owja voor de mensen die niet weten waar ik het over heb

Op http://www.priyantha.nl/rtc-upload kan je het gebeuren vinden

heeft er iemand ervaring met geflitst worden op hele hoge snelheid...en wat daar dan de gevolgen van zijn?
een vriend van mij is gister geflitst op de afsluitdijk met 220 km/u samen met nog een paar auto's die dezelfde snelheid hadden.
een vriend van mij is gister geflitst op de afsluitdijk met 220 km/u samen met nog een paar auto's die dezelfde snelheid hadden.
-
Je krijgt dan een enveloppe thuis die wat groter is dan de 'normale' boetes.
Hierin zitten papieren waarop je moet aangeven wie op dat moment de bestuurder van dat voertuig was.
Hierin zitten papieren waarop je moet aangeven wie op dat moment de bestuurder van dat voertuig was.
Ssangyong Rexton : [img]http://images.spritmonitor.de/313612.png[/img]