Alles over de regiomeetings op donderdagavond of vrijdagavond.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
Ah, nou ja beter dat dan weten dat je gewonnen had als je mee had gedaan. En anders kun je ze altijd nog aanklagen als je niet wint zoals die ene doos gedaan had
Voor de mensen van hier die mee gaan, aan wat voor een vertrektijd waren we aan het denken? Het is misschien leuk om samen met een groep van Nijmegen te rijden (zie het chattopic in het int.meeting deel).
Echter zij vertrekken wel al om 04.00 en dan wellicht samen richting Krefeld(??)
Nou mannnen , ik heb leuk nieuws.Ik kan me vanaf vandaag de nieuwe eigenaar noemen van een renault megane coupe.Verders zeg ik er ffkes niks over ,de volgende tnm ben ik aanwezig en mogen de mondjes openvallen,want hij is echt MOOI
RoyH schreef:Ah, nou ja beter dat dan weten dat je gewonnen had als je mee had gedaan. En anders kun je ze altijd nog aanklagen als je niet wint zoals die ene doos gedaan had
Wel jammer dat die jackpot het in vught is gevallen. De mensen hebben geld zat daar. er zijn zat plaatsen in Nederland waar ze het harder kunnen gebruiken, maar goed, het is niet anders
het is een 1.6 en oeeeee baby wat rijden die beestjes lekker.Ik was meteen verkocht.Jullie kunnen hem snel genoeg een keertje bewonderen .En nee tis niet die van baszos
dat klopt helemaal baszos die jongen werkt bij gamma,,grotere wielen hmmm niet echt,,verlagen ,ook niet echt met die drempels hiero in de buurt, ik laat hem zoals die is , zo vindt ik hem al zeer goed uitzien .Moet wel nog normaal over een drempel heenkomen ,niet zoals die golfjes hiero allemaal zigzaggend over een heuvel
hoestie verders zo met de 5,,qua roest dan , valt dat mee????.Enne snort die nog lekkel,ben zeer benieuwd hoe het beestje uitziet,tis toch nog steeds een grote passie die turbotjes.OOOOOOOITTTTT oh yeah
voske schreef:Nou 5 is opgehaald.. snel even nagekeken waarschijnlijk de remmen iets vervangen en einddemper...
Ik heb er behoorlijk wat onderdelen bij gekregen. dus mocht je wat nodig hebben laat het even weten. wat k nu even zoek is een stoel en einddemper.
aha, je hebt al opgehaald, goed zo
die remmen zullen wel wat vast zitten, ff goed schoonmaken zal ook wel al helpen. Die einddemper, wat is daar mis mee? kan die niet gelast worden? anders moet je zaterdag eens ff naar bung komen met die ketel
kwa roest valt het reuze mee alleen bijhet raam maar valt in principe weg te schuren en bij te werken... eerst een fatsoenlijk apk erop en tijdje rijden dan gaan we verder ermee