Friday Nightmeeting Oss I
die klamme dot volbl...... 
nouja, misschien met iets meer respect

nouja, misschien met iets meer respect

Man deze kunnen nog prima, die op vakantie waar de sterren uit de hemel zijn gevallen, zijn nog veel ergerGJ schreef:Steven kun je dat apparaat voortaan niet bedekt houden?

Op goeie momenten doe ik het on demand hoorMarieke schreef:Hmmm wat een lekkere kadetjes![]()
Die tweede foto stond nog in mijn geheugen

-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
What: FNO @ Niftrik
When: 8 juni, vanaf 20.30u
Who:
-Marieke (& stefan?)
-Paul
-GJ (met taart
)
-Ronnie
-MartijnG
Who:
-Marieke (& stefan?)
-Paul
-GJ (met taart

-Ronnie
-MartijnG
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
-
- Über-Spammer
Beter dan (baby)blauw met wit
Moeten we nog een voorkeurlijstje maken met welke smaak taart wel willen GJ?? Ik lust wel appel-kruimel

Moeten we nog een voorkeurlijstje maken met welke smaak taart wel willen GJ?? Ik lust wel appel-kruimel

'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
-
- Contacteer:
zou gezellig zijn merizzle 

ik ben vrijdag ff de zooi uit mijn Megane halen, versterkers, subkist, enz, dussuh...zal er naa alle waarschijnlijkheid niet zijn. Tenzij dat morgenavond nog kan, want dan heb ik de twingo nog 

En dan die overheerlijke zelf gebakken taarten van GJ missen? Pfiew jij durft!Haas schreef:ik ben vrijdag ff de zooi uit mijn Megane halen, versterkers, subkist, enz, dussuh...zal er naa alle waarschijnlijkheid niet zijn. Tenzij dat morgenavond nog kan, want dan heb ik de twingo nog

-
- Über-Spammer
Als ie maar geen space-cake gaat bakken...die ervaring hoef ik niet nog een keer te hebben 

"...feels like sweet, warm, applepie..."
nee dankje...
nee dankje...

-
- Contacteer:
'Seksistische opmerking doet vrouwen harder werken'
Als ze worden geconfronteerd met vooroordelen, gaan vrouwen harder werken om het tegendeel te bewijzen. Managers zouden vrouwen daarom af en toe een beetje moeten prikkelen.
Dit concludeert sociaal psycholoog Laura Kray op basis van onderzoek aan de Haas School of Business in het Amerikaanse Berkeley.
Experiment
Kray deed een experiment met een groep studenten aan de universiteit. Ze discussieerden over de uitspraken van Harvard hoogleraar Larry Summers die beweerde dat mannen slimmer zijn dan vrouwen. De discussie lokte een onderbewuste reactie uit bij vrouwen die in een volgend experiment waarin een onderhandeling werd nagespeeld, agressiever en meer 'mannelijk' te werk gingen.
Nadelen
Maar het meer mannelijke gedrag van de dames heeft ook nadelen stelt Kray. Zo hebben zij in onderhandelingen ineens geen oog meer voor de overeenkomsten tussen de gesprekspartners en richten zij zich enkel op het behalen van de eigen doelen. Beter dan vrouwen enkel provoceren is het daarom om hen bewust te maken van de kracht van hun vrouwelijke, soms stereotiepe, kwaliteiten.
je hebt wel door welke scene ik bedoel?
als het water je al in de mond loopt...kom ik m graag even naspelen
als het water je al in de mond loopt...kom ik m graag even naspelen

-
- Contacteer:
nou haas.. zo'n uitnodiging kan je niet afslaan toch? zelfs niet als je ervoor naar duitsland moet

en zaterdag mocht dat neit 
nouja, morgen is ook prima, dan heb ik ngo wel een avondje vrij

Je hebt me niks gevraagd toch?Haas schreef:en zaterdag mocht dat neit

Morgen doen dan? Moet ik nog wat aanschaffen of klaarleggen of neem je je eigen gereedschap mee?
Who:
-Marieke (& stefan?)
-Paul
-GJ (met taart
)
-Ronnie
-MartijnG
Maybe:
-Ferdy
heb eerst nog een ICT bijeenkomst over ELO's tot 21.00 in Woerden,
misschien dat ik daarna nog even langskom,
weet het niet zeker,
zaterdag om 8.00 uur vertrekken om met een vriendin een Kever op te gaan halen
Who:
-Marieke (& stefan?)
-Paul
-GJ (met taart

-Ronnie
-MartijnG
Maybe:
-Ferdy
heb eerst nog een ICT bijeenkomst over ELO's tot 21.00 in Woerden,
misschien dat ik daarna nog even langskom,
weet het niet zeker,
zaterdag om 8.00 uur vertrekken om met een vriendin een Kever op te gaan halen
bah bah wat een gedrochten

Who:
-Marieke (& stefan?)
-Paul
-GJ (met taart
)
-Ronnie
-MartijnG
-Mike
Maybe:
-Ferdy
Who:
-Marieke (& stefan?)
-Paul
-GJ (met taart

-Ronnie
-MartijnG
-Mike
Maybe:
-Ferdy
Laatst gewijzigd door pcman op di 5 jun 2007 20:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik ben er niet bij vrijdag, jammer, want had wel zin in een stukje taart 
Moet weer gesleuteld worden

Een cabrio? Bij Beau staat er nog steeds 1, wordt nu tenminste weer redelijk aan gewerkt om dat apparaat weer netjes te krijgen
Ik weet inmiddels ook een paar roestplekken van zo'n apparaat, maar neem aan dat je die ook wel weet?

Moet weer gesleuteld worden

KewlFerdy schreef:zaterdag om 8.00 uur vertrekken om met een vriendin een Kever op te gaan halen

Een cabrio? Bij Beau staat er nog steeds 1, wordt nu tenminste weer redelijk aan gewerkt om dat apparaat weer netjes te krijgen

Ik weet inmiddels ook een paar roestplekken van zo'n apparaat, maar neem aan dat je die ook wel weet?
1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
nee geen cabrio,
gewoon een nette gerestaureerde,
ding gaat als tweede auto gebruikt worden, dus moet wel meteen goed zijn,
roestplekken zijn inmiddels door en door bekend, dus dat zit wel goed,
ze is gister en vandaag bij die wagen langsgeweest met mensen die er verstand van hebben dus dat zit wel snor
gewoon een nette gerestaureerde,
ding gaat als tweede auto gebruikt worden, dus moet wel meteen goed zijn,
roestplekken zijn inmiddels door en door bekend, dus dat zit wel goed,
ze is gister en vandaag bij die wagen langsgeweest met mensen die er verstand van hebben dus dat zit wel snor