het is gepost door Voske dus wat denk je?cyberdanny schreef:wie is die meneer of mevrouw "zoals gewoonlijk even langswippen"
![]()
![]()

Jaaaaaah duuuuuh....RoyH schreef:het is gepost door Voske dus wat denk je?cyberdanny schreef:wie is die meneer of mevrouw "zoals gewoonlijk even langswippen"
![]()
![]()
![]()
![]()
Goedkoop?Loontje schreef:Tjeh...hij zal wel afgetrapt zijn omdat ie voor "zo weinig" te koop staat....
Maar als ik het via de mail zeg mij niet geloven he!Riël Notermans schreef:Goedkoop?Loontje schreef:Tjeh...hij zal wel afgetrapt zijn omdat ie voor "zo weinig" te koop staat....
T is wel een '93 er he.
Een doorsnee clio is jonger en goedkoper![]()
haha...Velocity schreef:...RoyH schreef:Vanmorgen koud kwam ie beter omhoog dan gister toen hij warm(er) was.
meen je nietRoyH schreef:lekker strak weer
JPS: ik ben roy, niet ruudje
Oh dat is snel gedaan, ach ja ben jij er van af he?marco schreef:de clio is Verkocht gaat naar tiel naar een meid die hem graag wilde hebben,De vriend wat minder want die ken gaan sleutelen hahahahha.Nu eens gaan kijken naar nieuwere cliokes ,heb er een op het oog van 2001 ,eens gaan kijken .Jullie horen nog van me greetz marco
Er is zoiets als een rijdende garage, kost je 100euro maar dan kijken ze je een auto op locatie na om te zien wat er aan mankeert...marco schreef:nee nee patrick, we gaan voor een clioke rondom 2000 / 2001.Vandaag gaan kijken naar een clio in geleen,bij zo een bedrijfje daaro,enne bij de eerste vraag was het al meteen afgelopen.Ik zeg is het een originele nederlander,antwoordt ,Nee tis een duitser.Tja toen was het al eigenlijk voorbij voor mij.Hij zag er tip top uit dat wel,alleen achterklep was aan binnenkant slecht bijgespoten , maybe achterschade gehad,en rijders portier kraakte wat als je hem open deed ,vreemd voor een auto uit 2001,met 90D op de klok, mijn conklusie was dus mischien schade auto????????????moest de platen nog aanvragen die meneer,maar dat was wat voor komende week zei die.Ik heb hem laten staan want ben dus bang dat het mischien een schade auo is geweest,kun je dat ergens laten natrekken of na laten kijken,,keuring ofzow????.iemand ideetjes