Alles over de regiomeetings op donderdagavond of vrijdagavond.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
Hallo mensen,ff een vraagje.Is er hier iemand die iemand kent die naar zijn tijd een beetje knutseld aan auto's.Why???? ik heb me koppakking eruit liggen ,ik verbruik koelvloeistof bij het leven,,nergens een lek te vinden,,ik krijg witte rook van achteren,,,en me ollie temp loopt als een gek op.Conclusie koppakking eruit.Nu wil ik dit laten maken , maar natuurlijk niet bij een garage want die hebben prijzen die rijzen de pan uit.Dus als iemand iets weet hoor ik het graag
Witte rook heb ik ook, maar alleen de eerste paar meters en als het koud weer is
Maar dit klinkt inderdaad wel als een kopping probleem... Je zou Riël eens kunnen aanspreken, wellicht dat die iets voor een leuk prijsje voor je kan regelen maar hij zit tegenwoordig en in Duitsland en is bezig met een eigen zaak meen ik...
marco schreef:Hallo mensen,ff een vraagje.Is er hier iemand die iemand kent die naar zijn tijd een beetje knutseld aan auto's.Why???? ik heb me koppakking eruit liggen ,ik verbruik koelvloeistof bij het leven,,nergens een lek te vinden,,ik krijg witte rook van achteren,,,en me ollie temp loopt als een gek op.Conclusie koppakking eruit.Nu wil ik dit laten maken , maar natuurlijk niet bij een garage want die hebben prijzen die rijzen de pan uit.Dus als iemand iets weet hoor ik het graag
m.v.g. marco
Als de motor loopt komen er dan ook luchtbelletjes omhoog bij het koelvloeistofvaatje dan is het zeker dat de koppakking eruit ligt.
al is de VW nog zo snel een renaultje achterhaald hem wel
marco schreef:Hallo mensen,ff een vraagje.Is er hier iemand die iemand kent die naar zijn tijd een beetje knutseld aan auto's.Why???? ik heb me koppakking eruit liggen ,ik verbruik koelvloeistof bij het leven,,nergens een lek te vinden,,ik krijg witte rook van achteren,,,en me ollie temp loopt als een gek op.Conclusie koppakking eruit.Nu wil ik dit laten maken , maar natuurlijk niet bij een garage want die hebben prijzen die rijzen de pan uit.Dus als iemand iets weet hoor ik het graag
m.v.g. marco
Als de motor loopt komen er dan ook luchtbelletjes omhoog bij het koelvloeistofvaatje dan is het zeker dat de koppakking eruit ligt.
Nou ruud volgens mij geen belletjes in het vaatje zover ik weet, maar ook al heb ik de ketel warm gereden die witte rook blijft, dus hij lekt ergens koelvloeistof,dus kan ik niet anders denken dan dat de koppakking eruit ligt???,want ik kan nergens een lekkage vinden.Iemand die mischien iets anders denkt of een manier weet om dit te cheken???.Alles is welkom
RTC Thursdaynight Meeting Be there! Tonight, 20.30u @ The Geusselt Maastricht
People present:
Cyberdanny & Loontje Roy (na 21.00) Jos Rik Roel Ruudjuh Egon (kom ook wel ff kijken denk ik, moet tot 21:00 uur werken in Maastricht) Jean Paul (misschien)
m.v.g. marco
Nou ruud volgens mij geen belletjes in het vaatje zover ik weet, maar ook al heb ik de ketel warm gereden die witte rook blijft, dus hij lekt ergens koelvloeistof,dus kan ik niet anders denken dan dat de koppakking eruit ligt???,want ik kan nergens een lekkage vinden.Iemand die mischien iets anders denkt of een manier weet om dit te cheken???.Alles is welkom
m.v.g. marco
Laat hem anders eens afpersen, dan weet je het zeker lijkt me.. alle slangen etc. nagevoeld?
Loontje schreef:RTC Thursdaynight Meeting Be there! Tonight, 20.30u @ The Geusselt Maastricht
People present:
Cyberdanny & Loontje Roy (na 21.00) Jos Rik Roel Ruudjuh Egon (kom ook wel ff kijken denk ik, moet tot 21:00 uur werken in Maastricht) Jean Paul (misschien) zoals gewoonlijk even langswippen