Ik kan vanalles los en dicht draaien maar verder ben ik geen echte klusjesman, daarom wil ik dus de speakers vervangen door 10 cm exemplaren zodat ik zelf geen aanpassingen hoef te doen aan het interieur.
Nu vraag ik mij alleen af: vervangen door een compo setje of door een paar goede 10cm speakers?
Ik heb al wat gezocht maar ik kom eigenlijk alleen DLS compo setjes (van 10 cm) tegen. Dit merk is mij vrij onbekend, maar is het ook een slecht merk?
Voor gewone 10cm speakers heb je meer keuze, is goedkoper en kom ik ook bekendere merken tegen. Ook merken die ik weleens heb kunnen beluisteren en waarvan ik dus weet dat ze redelijk spul maken.
Heb hier in de buurt weinig mogelijkheden om te beluisteren, dus hoop ik een beroep te kunnen doen op de hier aanwezige ervaringen.
Welke composetjes passen allemaal in een Twingo en waar zou ik die kunnen bestellen en/of beluisteren?
Mijn muzieksmaak is vrij breed (van rammstein tot lou reed met perfect day en van metallica tot de bounzz collectie)
Beetje bas mag/moet zeker wel aanwezig te zijn, maar echt te pompen en te knallen hoeft het niet (dan moet je toch een sub aanschaffen of naar een vette party gaan

Mijn budget gaat vrij ver, maar wat ik er voor kwijt wil is max. 150 euro. Dat vind ik wel genoeg voor 1 paar speakers.
u allen alvast bedankt voor de moeite en de informatie
edit: titel aangepast.
Mijn radio is een sony cdx 616 en de twingo is uit '97