waarschijnlijk te vinden tussen de andere goedkope troep op ebay.
ps: ik heb je pm's ontvangen maar ben je me nu voor de gek aan het houden of hoe zit het nu eigenlijk ?? 27 pm's voor injectoren en mapcensor, die ik je gezien je 'budget' bijna gratis geef, en de mapcensor er bijna als toetje bovenop geef en dan hoef je enkel de mapcensor ??? Ik weet niet hoe ze daar bij jullie te werk gaan maar zo draait het hier niet. Je zal het elders moeten zoeken,simpel
-jo- schreef:waarschijnlijk te vinden tussen de andere goedkope troep op ebay.
ps: ik heb je pm's ontvangen maar ben je me nu voor de gek aan het houden of hoe zit het nu eigenlijk ?? 27 pm's voor injectoren en mapcensor, die ik je gezien je 'budget' bijna gratis geef, en de mapcensor er bijna als toetje bovenop geef en dan hoef je enkel de mapcensor ??? Ik weet niet hoe ze daar bij jullie te werk gaan maar zo draait het hier niet. Je zal het elders moeten zoeken,simpel
Dan heb je denk ik mijn bericht verkeerd opgevat,
Zie PM.
Verder heb ik een 1.5mm Stalenkoppakking geregeld, Waarvoor weet ik niet.
Maar ik heb zo het gevoel dat de pakking die er nu tussen ligt er niet heel lang tussen blijft zitten.
Wat ga je nu doen?? de auto weg doen omdat ie olie lekt??. Lijkt me niet echt een slimme beslising, heb je er net veel tijd ingestoken om die turbo erop te krijgen en zou je hem nu verkopen
Nog maar een voorbeeld dat besparen op "allerhande" nefaste gevolgen kan hebben, sorry dat ik het aanhaal maar daar ben je nu ondertussen zelf ook wel achter.
heb er eerlijk gezegt niet zo'n zin meer in,
Om de bak erachter weg te trekken.
Ik weet dat het zo gedaan is in een middagsleutelen, maar daar heb ik gewoon even geen zin meer in. En die keeringen zijn de kosten ook niet.
het duurde allemaal al lang voordat het zover was, Mede omdat ik wou kijken of je beneden de 1500 euro iets dergelijks in elkaar kon zetten wat 1600 geworden is uit eindelijk. Maargoed voorlopig is het einde verhaal.
-jo- schreef:Nog maar een voorbeeld dat besparen op "allerhande" nefaste gevolgen kan hebben, sorry dat ik het aanhaal maar daar ben je nu ondertussen zelf ook wel achter.
btw, denk eerder dat de krukaskeerring lekt.
Het is bak olie, krukaskeering is nieuw.
Lijkt me heel erg sterk dat die lek is.
En voor die JB3 bak heb ik 250 euro betaald dus niet echt bespaard.
-jo- schreef:Nog maar een voorbeeld dat besparen op "allerhande" nefaste gevolgen kan hebben, sorry dat ik het aanhaal maar daar ben je nu ondertussen zelf ook wel achter.
uh, das niet bespaard ??????????????? Nou laat ik maar niks meer zeggen dan...
21T bak zal 2e hands ongetwijfelt duurder zijn.
Maar dat is wat ik gemiddeld op MP zie staan.
heeft niks met een 21 bak te maken. Vraag es aan Renier wat een revisie kost. Neem het me niet kwalijk maar zomaar spullen kopen vanop marktplaats en er vanuit gaan dat het "goed" is, komop...
heeft niks met een 21 bak te maken. Vraag es aan Renier wat een revisie kost. Neem het me niet kwalijk maar zomaar spullen kopen vanop marktplaats en er vanuit gaan dat het "goed" is, komop...
Nou kijk de bak is het ergste niet,
maar ik moest zo nodig een injector kapot gooien omdat ik woest was op die ellende auto
Maar ik ga het niet zelf doen, ik 'laat' de bak erachter weg halen.
Dan moet het budget maar wat omhoog.
Ik snap dit echt niet langer meer hoor.. het valt buiten je budget.. en je LAAT de bak er achter weg halen ? komop zeg.. dan mag je wel een CRX hebben voor er bij maar ga toch eens even een middag sleutelen en doe het even een beetje goed.. en een nieuwe krukaskeering kan ook lekken.. vraag Haas maar