ACT: Algemeen Chat Topic. I
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Mijn N70 is na een software-update wel netjes snel geworden. Telecombedrijven leveren vaak uit met oude systeemsoftware. Even langs een Nokia-centre dus.
5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
Snap niet wat mis is met WM telefoons .lekker compatible.
-
Idd, ben zeer tevreden over m'n HTC P3300 

Hier nog n ouwe s100 , perfect!
Werkt inderdaad perfect... Alleen moet je jezelf afvragen wat je wilt met dat ding. Een WM-telefoon is eerder een PDA met telefoonfunctie en een Symbian-foon is een telefoon met PDA-mogelijkheden. Waar ligt je prioriteit?
Ja, ik bedoel, met een WM telefoon kun je gewoon alles. Bellen gaat zelfs supergoed, dit is de eerste telefoon die ik heb die ik niet na een jaar weg doe.
Waarom zou ik iets kopen wat beperkter is?
heb dat nooit echt begrepen, ook waarom iemand zo'n N70 koopt, kun je feitelijk niks mee qua software enzo.
heb dat nooit echt begrepen, ook waarom iemand zo'n N70 koopt, kun je feitelijk niks mee qua software enzo.
WM = Windows Mobile 
Zo'n software update kun je alleen laten doen bij een Nokia Service Point, te vinden op de nokia-site. Hou er wel rekening mee dat je alles wat in het geheugen van dat ding staat kwijt bent!

Zo'n software update kun je alleen laten doen bij een Nokia Service Point, te vinden op de nokia-site. Hou er wel rekening mee dat je alles wat in het geheugen van dat ding staat kwijt bent!
Ergens heb je gelijk, maar een Symbian telefoon is toch meer een telefoon en minder PDA. Voor sommige mensen hoeft die shit er allemaal niet op. En Symbian-telefoons zijn in de regel toch wat handzamer dan WM-phones.Riël Notermans schreef:Ja, ik bedoel, met een WM telefoon kun je gewoon alles. Bellen gaat zelfs supergoed, dit is de eerste telefoon die ik heb die ik niet na een jaar weg doe.
Ik vind alleen de prijsverschillen zo minimaal dat ik ook zeker voor een WM-ding zou gaan.
dan moet je een nokia 1600 nemen, heb ik ook en bevalt me primaTom schreef:een telefoon moet klein zijn en je moet er mee kunnen bellen. ik heb echt geen zin om met een complete laptop in mijn zak te gaan lopen
-
- Moderator
- Car: MB
daarom heb ik laatst tweedehands een samsung p300 gekocht. Kleiner kan haast niet. Ik was die Nokia N70 in mijn broekzak een beetje zat
[img]http://www.techtop.it/!imago/Cellulari/ ... 300-01.jpg[/img]

[img]http://www.techtop.it/!imago/Cellulari/ ... 300-01.jpg[/img]
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
mijn s100 is kleiner dan de n70Tom schreef:een telefoon moet klein zijn en je moet er mee kunnen bellen. ik heb echt geen zin om met een complete laptop in mijn zak te gaan lopen

p900
86 x 54 x 9 mm
s100
89 x 46 x 23
[img]http://pics.rbc.ru/img/cnews/2005/08/29/110-hand.jpg[/img]
Hij is alleen dikker dan de p900, amper hoger en bijna n cm smaller

Maar voor mij moet n telefoon net NIET klein zijn, zo'n priegelding als vroeger de nokia 8300, super irritant

Laatst gewijzigd door Riël op do 24 mei 2007 20:15, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Die Samsung P300 van je is net zo groot als mijn "laptop" (HTC P3300).

Overigens is voor mij belangrijk dat ik makkelijk synchroniseer, GPRS zit er 'in' in tegenstelling tot een losse PDA, kan email als ik ergens ben snel checken vanuit onze server, afspraken vanuit kantoor worden als ik er niet ben automatisch bijgewerkt via exchange, TOMTOM functioneert fatsoendelijk
WMA en mediaplayer, en ongelimiteerd aanbod van software...

-
Yup, weet jij nog een leuke flashplayer Riël?
-
- Moderator
- Car: MB
en zo is er voor ieder wat wils
. Mijn ervaring is dat ik enkel bel en sms en dat ik de rest van functies nooit gebruik. Als je bij sommige nokia's van tegenwoordig een simpel toontje ofzo wil veranderen ben je een kwartier aan het zoeken (of je moet heel de dag met je telefoon zitten te spelen). 6230 van nokia vind ik van de laatste jaren eigenlijk nog steeds de gebruiksvriendelijke topper. Daarna is nokia in mijn ogen vreemde dingen gaan maken

Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
snap niet wat je dan met dat ding doet, je moet er ook mee bellen, niet mee gooien of ergens proberen in te stoppenTim_Coupe schreef:Ik heb ook nog wel een mooie Samsung voor je te koop... Zitten wel een paar barsten in het scherm alleenPaul1916v schreef:Iemand nog een leuk mobieltje te koop? ben die irritante samsung van me echt helemaal zat!Klotezooi kan tegenwoordig niks meer hebben

na de D600 nu de D900, niks mis mee hoor. Die N70 is een enorm lel, ben wel benieuwd naar de N95, iemand die al?
Immer wieder die verdammte Holländer
Bestaal er dan al iets wat zonder macromedia functioneert?Marcel (Mr. Bacardi Cola) schreef:Yup, weet jij nog een leuke flashplayer Riël?
Lijkt me alleen een illegale install mogelijk nu?
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
ik heb de n73
bevalt prima
bevalt prima
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
Is niet de eerste install die illegaal isRiël Notermans schreef:Bestaal er dan al iets wat zonder macromedia functioneert?Marcel (Mr. Bacardi Cola) schreef:Yup, weet jij nog een leuke flashplayer Riël?
-
Heb ik ook nog aan gedacht maar heb toch voor de HTC P3300 gekozen 

-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
zit toch te denken aan een n70, die ik viavia over kan nemen.. alles beter dan de samsung

Waar hier even aan voorbij gegaan wordt is de kwaliteit van het bellen... Die is van de Q-tek S100 echt belabberd, vind ik. Echo, ruis, herrie, alles heb je, behalve goed geluid. Dat is bij Nokia (en wellicht bij Samsung ook, geen ervaring mee) gewoon altijd perfect.
Euh, laatste radio update en bellen is super, maar voorheen ook nooit last van gehad. In tegenstelling tot veeeeel nokia's die veel echoen e.d. Radiokwaliteit bij de s100 hangt echt af van welke ROM je geinstalleerd hebt, en dat spul is erg goed te krijgen. Ook legaal te downloaden op de sites van providers.Merijn schreef:Waar hier even aan voorbij gegaan wordt is de kwaliteit van het bellen... Die is van de Q-tek S100 echt belabberd, vind ik. Echo, ruis, herrie, alles heb je, behalve goed geluid. Dat is bij Nokia (en wellicht bij Samsung ook, geen ervaring mee) gewoon altijd perfect.
Joa maar dan heb je toch een?Marcel (Mr. Bacardi Cola) schreef:Is niet de eerste install die illegaal isRiël Notermans schreef:Bestaal er dan al iets wat zonder macromedia functioneert?Marcel (Mr. Bacardi Cola) schreef:Yup, weet jij nog een leuke flashplayer Riël?
Smartflash is dan te gebruiken, als je macromedia aan de gang hebt.
Paul1916v schreef:zit toch te denken aan een n70, die ik viavia over kan nemen.. alles beter dan de samsung![]()

5 GT Turbo '88 GT5
Ik heb hem altijd aan, qtec 8310 is ook een klote toestel traag scrollknopje al een keer vernieuwd.Roy schreef:Paul1916v schreef:zit toch te denken aan een n70, die ik viavia over kan nemen.. alles beter dan de samsung![]()
Het enige nadeel van de N70 vind ik dat hij zo traag opstart als je hem aandoet. Erg irri als je ff snel moet bellen.
Neem ook nooit een gsm om mooie foto's te maken, je hebt ze nu al van 5 mp maar op den duur is je lensje beschadigd in je broekzak.
Er hoeft maar één zandkorreltje in je broekzak te zitten en het is gebeurd.
Mijn mening over fotograferen met een gsm.
Er hoeft maar één zandkorreltje in je broekzak te zitten en het is gebeurd.
Mijn mening over fotograferen met een gsm.
kan iemand me vertellen wat er beschreven staat onder dit nummer:
alpine: 6000008552
en
77 00 599 386
dank bij voorbaat.
alpine: 6000008552
en
77 00 599 386
dank bij voorbaat.
weet iemand ook of er voor de 1:10 nitro autojes ook een clio maxi kap is???