RTC Ringweekend 2007: 19/20 mei: chattopic

Alles over de meetings.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
Plaats reactie

Wanneer naar de Ring?!

12/13 Mei
3
9%
19/20 Mei
12
38%
26/27 Mei
1
3%
16/17 Juni
9
28%
23/24 Juni
7
22%

Totaal aantal stemmen: 32
Haas
Car: Megane RS

fuckin' tosser!

Gezellig wordt het zowiezo ;)
Net de megane nog ff op een snel poetsbeurtje getrakteerd, spullen gepakt en nu t bed in. Morgen die ier ff uit zijn bed rossen, dan bennen we er klaar voor :D
paulvanrooij
Car: Twingo GT
Contacteer:

ga je toch met de diesel? heeft die sheepshagger weer geen zin om te rijden? durft ie niet? ;)
Haas

hij wilde de ring niet op met de mini en gaf verder om het rijden niet veel. Eerst wilde ik zelf niet rijden met de megane, maar ja....you know me, het begon nogal te knagen, dus nu gaan we met de John Deere :P

Mini rijdt wel teringhard zeg, straks even met GJ wezen karren... Nondepin, dat komt wel vooruit :worship:
GJ
Car: Megane 4 RS

Ik ga idd niet de Ring op en Haas wou heeeeeeeel graag de Ring op dus mag hij rijden.
Ik heb hem net nog wel ff een demoritje gegeven in de MINI :P
Toch nog 1l op de 9km gehaald met deze tank :s

Trouwens Paul als je wat beter alles leest (zou je als mod wel moeten) had je de reden wel geweten :p ;)
Ferdy
Über-Spammer

GJ schreef:Ik ga idd niet de Ring op en Haas wou heeeeeeeel graag de Ring op dus mag hij rijden.
Ik heb hem net nog wel ff een demoritje gegeven in de MINI :P
Toch nog 1l op de 9km gehaald met deze tank :s

Trouwens Paul als je wat beter alles leest (zou je als mod wel moeten) had je de reden wel geweten :p ;)
schaap kindje, schaap...

als mod... :gaap:
ach, snap best dat je er niet op gaat,
ding moet wel heel blijven natuurlijk
ongeluk zit ik een klein hoekje
GJ

Ik bedoel die ;) en :p ook voor het mod gedeelte. Ik verwacht echt niet dat mods alles lezen zou gekkewerk zijn.

PS. Wat een pokkeweer nu
Steven
Car: M536

Zow nog ff snel wat uurtjes doen, morgen die peug ff gierend door de wasstraat en gaan met die bana...eh...kroket 8)

Net nog ff getest en hij heeft er ook zin in...
Tom
Moderator
Car: MB

goeie smorgus.............................Eens effe een ontbijtje gaan maken :)
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Martijn
Über-Spammer
Contacteer:

Mogge!. Ik spring nu in de 5. Tot straks. :)

Het regent daar nu. :(
5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
Tom
Moderator

hier is het mooi weer
Haas

droog en blauwe hemel op komst :D
Hoop dat alle regen hier vannacht is gevallen, t ging wel ff tekeer!

ff de boterhammetjes smeren en de tas dichtvouwen :D
paulvanrooij
Contacteer:

t ging vanacht lekker ja!
hier blauwe lucht.. dus laten we dat meenemen naar de Ring! (Y)

tot straks mensen!
GJ

Ik heb zin in curryworst en snitzel :D
Steven(stk)

GJ schreef:Ik heb zin in curryworst en snitzel :D

hmm vanmiddag hoorde ik toch wat anders :P

samenvatting, toerttocht bijna uitgereden, hoop in de zon gehangen, gescheurd over bergweggetjes (ik heb ook nog even mogen sturen in de rs :D). bier gedronken in een stil duits dorpje prima weekendje (Y)

thnx martijn voor het organiseren.
Rob succes met de afwikkeling, tijd voor die goedkope scheurbak ;)
Ferdy
Über-Spammer

Rob ? wat was er gebeurd dan ?
-PAZ-
Über-Spammer

Schade gereden mischien??, is niet te hopen dat er iemand gechrasht is in elk geval
R5GTT. Drive it like you stole it
Haas

Rob is er inderdaad afgegaan, met mij aan boord.
Rest mag hij zelf vertellen. De auto staat nog in Duitsland in elk geval en is totall loss.

Mag ik ten eerste Martijn bedanken voor het organiseren!! Het was weer super geregeld, mijn complimenten :worship:

Verder, het was echt een tof en gezellig weekend met een select gezelschap, iedereen bedankt!

@Rob, sterkte met de afhandeling, als ik iets voor je kan betekenen, hoor ik het wel! (Y)
Benieuwd hoeveel pijn jij hebt morgenvroeg, ik voel het nu al..... (U)
Haas

@marieke en stefan: leuk dat jullie er ook nog even waren!! (Y)
Gezellig knutselen was het wel.... (weer ;) )
Die Renault's kunnen ook nooit heel blijven :lol:
-PAZ-
Über-Spammer

Ai das zwaar klote, geen persoonlijk letsel verder hoop ik??

Als je het nu al voelt zal je morgen wel helemaal gaar zijn, ik weet nog dat ik na een ongeluk de dag zelf nergens last van had, maar de volgende dag kon ik amper voor of achter uit.
R5GTT. Drive it like you stole it
Robke
Car: Lexus IS250

Het verhaal vertel ik morgen wel, nu geen zin in.

Hier heb ik wel vast een sneak preview:

[img]http://pic20.picturetrail.com/VOL1432/5 ... 974143.jpg[/img]

Ik kan wel vast vertellen dat we geluk hebben gehad, met ongeveer 90-100 de vangrail in gaan en er alleen wat kleinere pijntjes aan over gehouden.
Tom
Moderator

tja, een beetje een domper op de feestvreugde. Helaas!

In ieder geval Martijn bedankt voor de organisatie en Steven Tim en (de chinees :wink: ) hartstikke bedankt voor de reis terug :worship: Top Jongens (Y) (Y) (Y)
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Car: diverse
Contacteer:

mooi klote :(
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Duupke (Ronald)
Contacteer:

Dit is idd. mooi k*t.

Succes met de afhandeling, Rob.
Once upon a time, you tref het verkeerd!!!
paulvanrooij
Contacteer:

Ook hier toch nog veilig thuis gekomen..

Eerste dag 190km toertocht gereden..toen deed de gaskabel raar, heel zwaar, alsof er een weerstand in zat, en heb ik mn uitlaat lek/kapot gereden in een kuil ofzo.. klinkt in ieder geval als een golf nu..
Bij de ring aangekomen onder de kap gekeken, en daar was mn gaskabel aan het breken.. aardig balen dus.. Onderdelenzaken al dicht.. Marieke en stefan gesmst, en ze hebben voor mij een kabel van een fiets meegenomen.. :worship:
Naja na dag 1 dacht ik dus dat ik degene was met pech.. auto in nurburg laten staan en naar het hotel gegaan, lekker op het terrasje gezeten en erg gezellig gehad.. volgende dag ging ook perfect, en ik stond klaar met een kaartje om er bij rob in te springen toen het smsje kwam van haas dat ze eraf lagen, maar zelf niets hadden..
En ik dacht dat ik pech had....

Uiteindelijk hebben Haas, stefan en de jappenclub ( ;) ) met ducktape, tywraps en een fietskabel voor mij een gaskabel gefabriceerd (Y) mensen, erg bedankt! ik ben er zowaar veilig mee thuis gekomen!! :worship: :worship: (Y)

Rob, heel veel succes met de afhandeling, en als jij en Haas er morgen erg last van hebben, ga voor de zekerheid ff langs t ziekenhuis.. t was geen zachte klapper :S

Verder Martijn, wederom :worship: voor het organiseren en iedereen aanwezig, bedankt voor de gezelligheid! (Y)
GJ

Jongens (en meiden) bedankt (Y)
Was weer een super gezellig weekend. Ik kon zaterdagochtend de zonnebrand niet vinden. Kom ik net thuis en kom ik erachter dat ie gewoon gevallen lag en onder wat papieren lag |: flink rood dus weer :)

@Rob: succes met de afhandeling
@Haas: Als je morgen een taxi nodig omdat je zelf te gaar bent hoor ik het wel. Ben toch vrij :)
@Martijn: De auto zag er super uit. En bedankt voor de organisatie.
@Quoq: Ik wist niet dat er zo veel geluid uit zo'n klein ventje kon komen :p
Calavera

@Martijn> toppertje :) was weer lache giere en brulle. Leuk hotelletje uitgekozen met een mooi stukje weg ernaartoe.
Volgende keer moet ik echt weer met me eigen auto. Mis het toch wel een beetje.

Ghettostyle tuning begint een hype te worden lijkt wel... der was volgens mij met elke auto wel iets mee aan de hand :P Remmerij, gaskabel, brandstof tank... franse weelde man ;)

Rob, succes met de afhandeling.... en wellicht tot de volgende Ringmeet :)

Morgen es wat foto's van me cam afhalen. staan weer genoeg onzin op.
Steven
Car: M536

Haas schreef:Rob is er inderdaad afgegaan, met mij aan boord.
Rest mag hij zelf vertellen. De auto staat nog in Duitsland in elk geval en is totall loss.

Mag ik ten eerste Martijn bedanken voor het organiseren!! Het was weer super geregeld, mijn complimenten :worship:

Verder, het was echt een tof en gezellig weekend met een select gezelschap, iedereen bedankt!

@Rob, sterkte met de afhandeling, als ik iets voor je kan betekenen, hoor ik het wel! (Y)
Benieuwd hoeveel pijn jij hebt morgenvroeg, ik voel het nu al..... (U)
Helemaal mee eens. :worship:

Ghetto sleutelen roeleert echt de pan uit, wie neemt volgende x een halfgare auto mee die we kunnen oplappen? :lol:

Van Rob is echt zuur en ik sluit me aan bij Haas z'n hulpaanbieding, als ik kan helpen ben ik van de partij (ghettostyle :smoke: )

Martijn Baccara, zeker weer top geregeld, hoewel volgende x de voorkeur weer in Nurburg een hotelletje... Maargoed deze mogen we vast niet meer terugkomen als ze de minibar openen :~

De verslaving is weer helemaal op en top, denk er zelf over om die peug te houden hehe, ding heeft wel enorm veel power voor de ring.
We hebben nog 4 ritten staan hier, dus we moeten wel terug dit jaar...
En ondanks het kleine groepie was toch wel gezellig.

Zo nu ff napilzen en dan morgen weer lekker fris op het werk zitten :~
Haas

Ghetto sleutelen vind ik wel een mooie uitdrukking, ik houdt m erin!! De vaardigheid zelf had ik al redelijk onder de knie, wij zijn een mooie aanvulling op McGyver en The A-Team, knutselen aan auto's met de meest gare zooi om t vervolgens weer draaiend te krijgen :lol:
-Ray-
Contacteer:

nou ik lees het alweer, volgende keer moet het Bert en Ernie racing team maar weer compleet mee ;)

en dat van rob, tsja dat kan gebeuren, dat weten we allemaal. het is wel klote, hoop voor een beetje knappe afhandeling rob (Y)
Immer wieder die verdammte Holländer
Haas

Robke schreef: Ik kan wel vast vertellen dat we geluk hebben gehad, met ongeveer 90-100 de vangrail in gaan en er alleen wat kleinere pijntjes aan over gehouden.
ja, en gelukkig de goede kant eerst de rail in. Als je m opgevangen had en overcorrigeert, dan waren we echt zuur geweest.....
Haas

Ik hoop btw dat die motorrijder er goed vanaf is gekomen. hij deed wel zo vrolijk, maar denk dat t m toch vies tegen gaat vallen.....
Tsja, moeten ze maar normaal doen daar, die gele vlaggen hangen er niet voor niets |:

Het was me het half uurtje wel daar... :S
Arco
Über-Spammer
Car: Renault 5 GT Turbo

Heb weer 't een en ander gemist lees ik.

Rob : damn.... zwaar zuur zo'n schadegevalletje. (N)
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"

Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Marieke

GJ schreef: @Quoq: Ik wist niet dat er zo veel geluid uit zo'n klein ventje kon komen :p
Whahaha :lol: :lol: ik weet denk ik al wat je bedoelt ;)

Ongeveer deze :Z beweging, maar dan met flink veel geluid of niet?!

Vond het ook gezellie jongens...wel heel opvallend dat het nu voor de tweede keer is dat Stefan en ik aankomen en één van de auto's langs de kant van de ring staat. Vorige keer Steven, nu Rob :S (N)
Martijn
Über-Spammer
Contacteer:

Jullie allemaal bedankt voor de gezelligheid, was wat mij betreft weer een goed Ringweekend. Volgende keer inderdaad weer een hotel dichterbij, al vond ik de weg erheen wel genieten. Dit hotel zal inderdaad wel niet meer gaan lukken. :s

De schade van Rob is wel flink zuur, risico van het spel, maar toch.... Hoe gaat het vandaag met de heren coureurs, spierpijn? Rob, succes met de afhandeling!

Er zijn niet echt veel rondjes gereden door de RTC, volgens mij. Haas 2,5 Steven 4 en ik 2,5? Mijn bewijsfoto's vind ik wel geweldig. Die Ringtaxi (Y) Ik zag de rechterzijkant vlak achter me in m'n spiegel, heel bijzonder. :lol:

M'n 5-je heeft zich boven verwachting gehouden. Jammer dat hij z'n eigen tank opblies als een ballon. Achteraf is dat de reden van de flinke trillingen geweest, ik denk dat de uitlaat ook onder spanning kwam te staan tegen de tank/hitteschild. Op de terugweg vrijwel geen last meer van gehad. Wel gaaf, met een 5 met 190 een A3 die 180 rijdt voorbij gaan. Met de GPS was de gemeten top 195. :D Alleen nog even nieuwe, plattere banden erop, dan moet het aanlopen ook over zijn.
5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
Martijn
Über-Spammer
Contacteer:

@Marieke: waarschuw de volgende keer als je in de buurt komt, dan stoppen we met rijden. :wink:
Plaats reactie