Gezellig wordt het zowiezo

Net de megane nog ff op een snel poetsbeurtje getrakteerd, spullen gepakt en nu t bed in. Morgen die ier ff uit zijn bed rossen, dan bennen we er klaar voor

schaap kindje, schaap...GJ schreef:Ik ga idd niet de Ring op en Haas wou heeeeeeeel graag de Ring op dus mag hij rijden.
Ik heb hem net nog wel ff een demoritje gegeven in de MINI
Toch nog 1l op de 9km gehaald met deze tank
Trouwens Paul als je wat beter alles leest (zou je als mod wel moeten) had je de reden wel geweten![]()
GJ schreef:Ik heb zin in curryworst en snitzel
Helemaal mee eens.Haas schreef:Rob is er inderdaad afgegaan, met mij aan boord.
Rest mag hij zelf vertellen. De auto staat nog in Duitsland in elk geval en is totall loss.
Mag ik ten eerste Martijn bedanken voor het organiseren!! Het was weer super geregeld, mijn complimenten
Verder, het was echt een tof en gezellig weekend met een select gezelschap, iedereen bedankt!
@Rob, sterkte met de afhandeling, als ik iets voor je kan betekenen, hoor ik het wel!
Benieuwd hoeveel pijn jij hebt morgenvroeg, ik voel het nu al.....
ja, en gelukkig de goede kant eerst de rail in. Als je m opgevangen had en overcorrigeert, dan waren we echt zuur geweest.....Robke schreef: Ik kan wel vast vertellen dat we geluk hebben gehad, met ongeveer 90-100 de vangrail in gaan en er alleen wat kleinere pijntjes aan over gehouden.
WhahahaGJ schreef: @Quoq: Ik wist niet dat er zo veel geluid uit zo'n klein ventje kon komen