zo ziet me blokje er nu uit ik heb ff me koplampen unit erop gezet om te kijken hoe de radiateur uit komt me orginele twingo radiateur past net maar moet ff kijken als ik die van de gte passend kan maken want die is wat groter en dikker
chris-mc schreef:net een 16v of willi blok in een clio,alles zit lekker vol
hoe dan ook,ziet er goed uit.
dank je
ja is erg krap
bij een 16v moet je je geschutboard ver lassen en verder weet ik niet
ik ging hem vanavond starte zit de start motor er niet goed op
ik hoorde er hoort zo een busje in te zitten maar die heb ik denk niet dus morgen maar ff verder kijken waarom die tanden poetst
Echt een superstoer project hoor! Heb je wel genoeg ruimte bij de distributieriem? Als je het netjes wil hebben zou ik het weerdicht lassen zodat het weer een soort bak wordt. En dan een dichte luchthapper op de kap waar nu drie sleuven zitten. Doen ze veel in Duitsland.
chris-mc schreef:net een 16v of willi blok in een clio,alles zit lekker vol
hoe dan ook,ziet er goed uit.
dank je
ja is erg krap
bij een 16v moet je je geschutboard ver lassen en verder weet ik niet
ik ging hem vanavond starte zit de start motor er niet goed op
ik hoorde er hoort zo een busje in te zitten maar die heb ik denk niet dus morgen maar ff verder kijken waarom die tanden poetst
Het je een 16v blokkie ook in overweging genomen dan?
Renault Megane Coupé 2.0 16v Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you!
chris-mc schreef:net een 16v of willi blok in een clio,alles zit lekker vol
hoe dan ook,ziet er goed uit.
dank je
ja is erg krap
bij een 16v moet je je geschutboard ver lassen en verder weet ik niet
ik ging hem vanavond starte zit de start motor er niet goed op
ik hoorde er hoort zo een busje in te zitten maar die heb ik denk niet dus morgen maar ff verder kijken waarom die tanden poetst
Het je een 16v blokkie ook in overweging genomen dan?
ja wou eerst een 16v of een gtt maar het is een gte geworden
Chris@R5 schreef:Echt een superstoer project hoor! Heb je wel genoeg ruimte bij de distributieriem? Als je het netjes wil hebben zou ik het weerdicht lassen zodat het weer een soort bak wordt. En dan een dichte luchthapper op de kap waar nu drie sleuven zitten. Doen ze veel in Duitsland.
ja wil hem wel weer dicht lassen want anders ziet het er ook zo raar uit
heb je toevallig zo een foto van zo een lucht happer?
chris-mc schreef:net een 16v of willi blok in een clio,alles zit lekker vol
hoe dan ook,ziet er goed uit.
dank je
ja is erg krap
bij een 16v moet je je geschutboard ver lassen en verder weet ik niet
ik ging hem vanavond starte zit de start motor er niet goed op
ik hoorde er hoort zo een busje in te zitten maar die heb ik denk niet dus morgen maar ff verder kijken waarom die tanden poetst
Het je een 16v blokkie ook in overweging genomen dan?
ja wou eerst een 16v of een gtt maar het is een gte geworden
dit toch ook leuk,en uniek
8v heeft lekker veel koppel onderin
Renault Megane Coupé 2.0 16v Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you!
Chris@R5 schreef:Echt een superstoer project hoor! Heb je wel genoeg ruimte bij de distributieriem? Als je het netjes wil hebben zou ik het weerdicht lassen zodat het weer een soort bak wordt. En dan een dichte luchthapper op de kap waar nu drie sleuven zitten. Doen ze veel in Duitsland.
ja wil hem wel weer dicht lassen want anders ziet het er ook zo raar uit
heb je toevallig zo een foto van zo een lucht happer?
Chris@R5 schreef:Echt een superstoer project hoor! Heb je wel genoeg ruimte bij de distributieriem? Als je het netjes wil hebben zou ik het weerdicht lassen zodat het weer een soort bak wordt. En dan een dichte luchthapper op de kap waar nu drie sleuven zitten. Doen ze veel in Duitsland.
ja wil hem wel weer dicht lassen want anders ziet het er ook zo raar uit
heb je toevallig zo een foto van zo een lucht happer?