twingo b18ft
-
Dit is mijn twingo
Ik ben door maarten op het idee gekomen om er een multipoint injectie erin te bouwen.
morgen ga ik het blokje bekijken/halen.
zo als je ziet heb ik rond om een bodykit
en er zit een 50mm verlagingsset van weitec onder.
Hier wat foto's van me auto
[img]http://pic17.picturetrail.com/VOL849/32 ... 933901.jpg[/img]
[img]http://pic17.picturetrail.com/VOL849/32 ... 933911.jpg[/img]
verdere plannen:
- Ramen blinderen
- Sportstoelen
- Sportstuur
- Cup velgen
Ik ben door maarten op het idee gekomen om er een multipoint injectie erin te bouwen.
morgen ga ik het blokje bekijken/halen.
zo als je ziet heb ik rond om een bodykit
en er zit een 50mm verlagingsset van weitec onder.
Hier wat foto's van me auto
[img]http://pic17.picturetrail.com/VOL849/32 ... 933901.jpg[/img]
[img]http://pic17.picturetrail.com/VOL849/32 ... 933911.jpg[/img]
verdere plannen:
- Ramen blinderen
- Sportstoelen
- Sportstuur
- Cup velgen
Laatst gewijzigd door JeanRobert op zo 20 apr 2008 10:40, 1 keer totaal gewijzigd.
-
na schoon maken en dingen controleren ziet me blok er zo uit
ik zit er nog aan te denken om me onderblok te spuiten
[img]http://pic17.picturetrail.com/VOL849/32 ... 621657.jpg[/img]
ik wacht op me onderdelen dan kan ik de boel in elkaar zetten
- maar er is nog genoeg te doen kabelboom uitzoeken
- versnellingsbak nog schoonmaken enzovoort.
ik zit er nog aan te denken om me onderblok te spuiten
[img]http://pic17.picturetrail.com/VOL849/32 ... 621657.jpg[/img]
ik wacht op me onderdelen dan kan ik de boel in elkaar zetten
- maar er is nog genoeg te doen kabelboom uitzoeken
- versnellingsbak nog schoonmaken enzovoort.
-
- Contacteer:
Hey JR Begin ziet er al goed uit (y) succes ermee he
-
- Über-Spammer
ben benieuwt hoe hij gaat passen. in elk geval succes ermee!
-
- Car: GTT
in duitsland heb ik het al 2 keer gezien zo`n blok erinChris@R5 schreef:Zo, dat gaat vole bak worden. Het lijkt mij dat het krap wordt het met het gasklephuis, maar als je ziet wat er in een Twingo geperst kan worden dan twijfel ik nergens meer aan
.

-
- Contacteer:
Is gewoon een GTE blokje 

-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
mag ik vragen wat je voor het blok betaald hebt?
en wat zat er allemaal bij?
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Über-Spammer
past er dan ook een 480 turbo in z'n geheel in, of een f7p ofzo?
-
ja hoor 450 compleet met kabelboom computer versnellings bak startmotor dynamo aandrijfassen remschijven/ klauwen subframe radiateur zeg maar alles compleet alleen heb de uitlaat bocht niet die aan je uitlaat spruitstuk komt voor de rest alles ook nog de kabelboom van je auto verlichting desboard enzoLuco/Alpine-racer schreef:mag ik vragen wat je voor het blok betaald hebt?
zit te denken om ook nog snelle nokassen te kopen spaghetti spruitstuk en race koppeling maar kost ook weer heel wat
maar ik ga eerst maar dat blokje in bouwen
-
- Über-Spammer
miss toch maar voor een 480 turboblok kijken dus 

-
dat zou ik niet weten denk die 480 turbo misschien ook wel want die past ook in renault 5 gtt die heeft maarten MRTN op het forum volgens mijJ-P-S schreef:past er dan ook een 480 turbo in z'n geheel in, of een f7p ofzo?
-
- Über-Spammer
dan is dat miss een betere investering dan je huidige 1.7 tunen.
-
ik zag iemand op de meeting in breda met een gte turbo dat lijkt me ook wel bruutJ-P-S schreef:miss toch maar voor een 480 turboblok kijken dus
-
- Contacteer:
Die is van danny, is ook gewoon een volvo blok
-
ik heb eerst ook nog naar een 1.4 gtt gekeken maar kon ik niet vinden en was bang voor afgetrapte blok en zat ook naar een 1.8 16v te kijken maar hoorde je geschutboard moetje verlassen en ik weet van die 1.7 ook welke motorsteunen ik nodig heb en van die andere blokken nietJ-P-S schreef:dan is dat miss een betere investering dan je huidige 1.7 tunen.
maarja die 480 turbo zou ook wel leuk zijn geweest
-
- Über-Spammer
is ook wel uit te halen. is in principe hetzelfde als je huidige 1.7, maar dan met turbo. zeker erg snel te maken dan 

-
- Über-Spammer
jaja, maar als je toch bezig bent......... 

-
ik dacht dat hij zijn gte had aangepast maar is dus gewoon een volvo blokAd schreef:Die is van danny, is ook gewoon een volvo blok
-
- Contacteer:
Die stadnaard 1.7 zal ook al wel lekker vooruit komen in je twingo hoor!
Je kunt hem er denk ik beter zo inhangen en als je hem dan op een gegeven moment niet meer snel genoeg vind kun je altijd nog kijken of je er iets anders mee wil
Je kunt hem er denk ik beter zo inhangen en als je hem dan op een gegeven moment niet meer snel genoeg vind kun je altijd nog kijken of je er iets anders mee wil
-
tsja maar zal je veel vermogen er uit halen met nokassen en eventueel chippen en spaghetti spruitstuk van volvo las ik op het forum volgens mijAd schreef:Die stadnaard 1.7 zal ook al wel lekker vooruit komen in je twingo hoor!
-
wat bedoel je met twingo rs of waar staat het voorChris@R5 schreef:Ik weet wel zeker dat hij je niet tegen gaat vallen. Ach, als je geen gekke dingen tegen komt dan heb je er een heel goed blok aan. Nu kun je mee komen met de Twingo RS die er aan gaat komen
-
- Über-Spammer
volvo word gechipt door rica. en zij winnen echt veel op dat turboblok. vandaar word dat gebruikt.
Er komt een nieuwe Twingo. Daar komt ook een RS uitvoering van met een 101pk 1.2 turbo motor.JeanRobert schreef:wat bedoel je met twingo rs of waar staat het voorChris@R5 schreef:Ik weet wel zeker dat hij je niet tegen gaat vallen. Ach, als je geen gekke dingen tegen komt dan heb je er een heel goed blok aan. Nu kun je mee komen met de Twingo RS die er aan gaat komen
-
dan moet ik maar ff rond zoeken op het forumChris@R5 schreef:Een GTE motor schijnt volgens een paar hier makkelijk van wat extra pit worden voorzien. Luco had een lijstje met wat ingrepen dacht ik.
alleen heet die niet de rs maar de twingo gtChris@R5 schreef:Er komt een nieuwe Twingo. Daar komt ook een RS uitvoering van met een 101pk 1.2 turbo motor.JeanRobert schreef:wat bedoel je met twingo rs of waar staat het voorChris@R5 schreef:Ik weet wel zeker dat hij je niet tegen gaat vallen. Ach, als je geen gekke dingen tegen komt dan heb je er een heel goed blok aan. Nu kun je mee komen met de Twingo RS die er aan gaat komen
ja, turbodruk van 0.4 naar 0,9, dat is geen kunstJ-P-S schreef:volvo word gechipt door rica. en zij winnen echt veel op dat turboblok. vandaar word dat gebruikt.

Je bent wel fan van de 480 motor hé? Enige nadeel is dat je gauw op de grens zit, op die 160 pk loopt het uiteraard heel erg aardig, maar dan is t denk ik ook ver op. Van een atmosferische, scheurende 1.7 GTE motor is dan ook wat te zeggen, die trap je gewoon wat ongenadiger