Danny is boos op de hockey BALLO's!
Gisteren rond 00:30u wilde ik lekker naar huis gaan, totdat het werd verstoord door een groep zatte hockey figuren die met 2 man op elkaar tegen mijn auto knalden toen ik al de weg op was gedraaid (ik had de haren rechtop staan in de auto), naja uitgestap en die gasten waren zo gaar ik kon in eerste instantie alleen wat stripings zien, maar wist dat dat niet alles zou zijn, daar was de botsing te hard voor, ik heb helaas niet kunnen zien wie de daders waren want die hadden zich al in de menigte vermengd ongeveer een 30 man, en niemand had iets gezien of gedaan, en ze zeiden tegen me dat ik ALTIJD SCHULD was(biertje????)...naja er kwamen wat taxi's en weg waren ze....heb ik de auto mooi aan de kant geparkeerd en onze grote vrienden gebeld, daar nog een tijd met gepraat maar ik trok toch aan het kortste eind.
Eenmaal thuis gekomen, geparkeerd in de parkeergarage had ik beter licht, en toen zag je de dompels pas echt zitten. Ik hoop dat ik kan laten uitdeuken zonder te spuiten dan hoef ik geen nieuwe portier te kopen. Even kijken wat de verzekering zegt.
Ik heb 1 ding ervan geleerd, volgende keer sneller uitstappen en zorgen dat de dader niet op eigen krachten meer kan lopen!
@ Ruud en Roel bedankt dat jullie nog zijn blijven wachten!!!!