ik denk dat je bij bittorrent meer kans hebt om het compleet binnen te krijgen... de download kan wat langer duren, maar het aanbod is vaak wel uitgebreider
op de nieuwsgroepen moet je er vanaf het begin bij zijn, anders mis je de helft van de seizoenen
aangezien alles er maar tijdelijk op staat, en daarna weer plaats moet maken voor iets anders..
kijk ik op isohunt (bittorrent zoeksite) en ik sorteer op "size" dan zie ik een aantal complete seizoenen staan, allemaal in avi/divx/etcetera formaat, met genoeg seeders (uploaders die het compleet hebben) en allemaal rond de 9 gb..
sorteer ik op "S(eeders) dan zie ik allemaal losse afleveringen, vooral het nieuwste van seizoen 6
maar de DVD schijfjes zijn natuurlijk ook te vinden, hiervoor moet je op "size" gesorteerd zijn en dan even naar dingen van rond de 4 gb zoeken (of de juiste zoektermen kennen)
mocht je hier wat aan hebben kun je vrij snel gaan downloaden, enige wat je moet doen is een BitTorrent client installeren, bijvoorbeeld BitComet(.com), uTorrent(.com) of de officiele BitComet(.com) client.