Laatst had ik ook zo'n schele balaap die aardig hard naar links kwam terwijl ik er al naast reed, dus vol op de rem, claxoneren en richting de vangrail sturen.

Ik word meer in gehaald dan ik inhaal cruise op 88 poot op dashboard en knallen!Clio lady schreef:Met de vlam in de pijn scheurt RJ erop los...
met 90 over de snelweg... en wie dat stom vindt die heeft pech...
met de vlam in de pijn raced RJ door Nederland...
en als hij wil inhalen, moet iedereen maar an de kant![]()
Op zich heb ik wel begrip voor de truckers, ik ben niet te beroerd om te remmen als een vrachtauto wil inhalen en effe te seinen dat ie kan. De a67 is erg druk en een remmende en optrekkende vrachtauto achter een langzamere is alles behalve bevorderlijk. Laat je m niet voor, dan zit ie er nog 1 minuut te wachten. Altijd wel een knippertje links-rechts terug van de chauffeurs. Beetje onthaasten bij drukte.Robert-Jan schreef:Laat ze gaan, laat ze gaan geef die jongens toch vrij baan!
Whahahhaha, dat was echt leuk ja.Tom schreef:Ik kan me nog goed herrinneren dat Rob en ik vorig jaar naar een van de clubspecials reden toen er een of andere frikadellekop aan het hard lopen was die dacht nog wel effe door rood te kunnen lopen. Wat heb ik gelachen zeg![]()
ow dat mag wel en een auto afsnijden mag ookRobert-Jan schreef:Waarom ga je dan ook in de dode hoek zitten?
Das zo irritant auto's die in de dode hoek blijven hangen.
Ik mag idd geen 90 maar doe het toch!
Luco/Alpine-racer schreef:
zelfde als geen richting aangeven
eikels
Paul1916v schreef:Die van Mike ook eens zo neerzetten? kan ie zien hoe net een verlaging staat![]()
Paul1916v schreef:[img]http://www.nu.nl/mmbase/images/1075250.jpg[/img]
die clio's hebben ook een wegligging als een dweil zeg..
In Duitsland heb ik een paar modellen gezien waarbij je velgen en sommige bodypanelen, zoals motorkap, kan verwisselen. Er zitten dan in de doos 2 motorkappen.Rontwingo schreef: Weet iemand of er ook modelbouw is waarbij je zeg maar de auto's kan
stylen met velgen en dat soort dingen ofzo?
Ik zit zo is op inet te kijken en kan het niet echt goed vinden![]()
ik hoop van harte dat de fabrikant/importeur jullie aanklaagt ofzoiets, wat een bullshit toch altijd over die Roadhog bandenLuco/Alpine-racer schreef:ik zeg roadhog bandjes![]()
Hey Edward hoe ist? Met mij gaat wel, wou even zeggen dat de Renault 19 overleden is![]()
![]()
50 voor de sloop
Echt heel erg, maar heb nu net gister een Megane gekocht, rijden we nu in dezelfde auto
Groetjes, Maaike
Zoiets bedoel ik idd, maar ik heb al wat gevonden opMarcus schreef: In Duitsland heb ik een paar modellen gezien waarbij je velgen en sommige bodypanelen, zoals motorkap, kan verwisselen. Er zitten dan in de doos 2 motorkappen.
Neem aan dat je dat bedoeld?
zie mijn topic over de 4. zal je wel zelf moeten makenRontwingo schreef:Weet iemand of er ook modelbouw is waarbij je zeg maar de auto's kan
stylen met velgen en dat soort dingen ofzo?
Ik zit zo is op inet te kijken en kan het niet echt goed vinden