een paar jaar belgie was lang zat

Ze zijn er nu eindelijk achter gekomen dat wanneer ze iemand een uitkering gaan geven maar hij MOET er voor gaan solliciteren en werken dan haakt 30%(!!) af...Luco/Alpine-racer schreef:ja daar heb je een puntXabre schreef:waarom reageer je dan uberhauptLuco/Alpine-racer schreef:laat ik daar maar niks over zeggenClio lady schreef:Hey mannen....ontzettend bedankt voor jullie bijdrage tot nu toeDaar ga ik zeker wat mee doen
Zo zie je maar... de RTC is er niet alleen voor Renault vragen
![]()
En nu dan nog een laatste uitdaging voor jullie.... hoe kunnen we meer geluk ontlenen uit de groeiende welvaart zoals die nu is... ik bedoel kunnen de maatschappij en de politiek ervoor zorgen dat we nog gelukkiger worden en hoe zou dit eruit moeten zien?
dan ontstaat er een onvriendelijke discussie denk ik![]()
ik heb daar wel heel duidelijk een mening over
nou ik vind dat de welvaart nog beter kan door diverse profiterende partijen harder aan te pakken
beetje terug naar de tijd van wie niet werkt zal niet vreten
moet je kijken hoeveel er ineens aan het werk gaan
Ligt er ook aan waar je zit he, hier in Zeeuws vlaanderen is er rust en ruimte zatXabre schreef:Ja elk voordeel heeft ze nadeel zeg maar. Hier in NL kan je je kont niet keren maar dat heeft wel weer andere voordelen.
tussen die zeeuwse mèhskes, ... gelijk heb je-PAZ- schreef:Ligt er ook aan waar je zit he, hier in Zeeuws vlaanderen is er rust en ruimte zatXabre schreef:Ja elk voordeel heeft ze nadeel zeg maar. Hier in NL kan je je kont niet keren maar dat heeft wel weer andere voordelen., woon hier prima en zou hier ook niet weg willen
Enne... het is je vergevenPs: dat van die kleuter op die driewieler was sarcastisch bedoeld he
Tja... vooral met jou laatste verhaal ben ik het absoluut niet eens.Robke schreef:Laten we ook vooral de ciminaliteit niet vergeten.
Als ik het voor het zeggen zou hebben, zou het heel wat rustiger zijn in Nederland.
Bijvoorbeeld lijfstraffen weer invoeren, of gewoon een kogel door de kop, zijn de kosten ook niet......
Kunnen ook niet alle truckers warderen, heb ik wel al eens gedaan, werd daarna toch flink met lichten getrokken achter meRobert-Jan schreef:vluchtstrook er voorbij!
Das de best oplossing!