Alles over de regiomeetings op donderdagavond of vrijdagavond.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
ik weet dat het niet de juiste plaats is om het te posten, maar :
heeft iemand toevallig een goede koelslang voor mij liggen? ben op zoek naar het stuk dat tussen blok en radiator zit en onder de batterij doorloopt (clio 16v). het is redelijk dringend, mocht je mij kunnen helpen -> pm. thanx!
En dan sta je in eindhoven bij het stoplicht, kijk je achter je en dan zie je een mooie rooie clio RS met wat bekenden erin, zwaaien als een mongeaul en dan zien ze je nog niet... rare jongens, die renault rijders
Velocity schreef:En dan sta je in eindhoven bij het stoplicht, kijk je achter je en dan zie je een mooie rooie clio RS met wat bekenden erin, zwaaien als een mongeaul en dan zien ze je nog niet... rare jongens, die renault rijders
Haha waarschijnlijk was alleen Rik nog wakker en ruud en eef alweer aan het slapen Of was dit vrijdag al?
ik ben er donderdag niet, weekendje weg, dus als iemand zin heeft in een meeting in Zeeland
Ja dat had ik ook inderdaad, maja je koeling is dan ook weer niet iets waar je op moet besparen ei-genlijk dan maar liever iets duurder uit maar dan kan het wel weer jaren mee (als het goed is )
Bij de meeting nu donderdag? Nee helaas niet, ik vertrek morgenavond na het werk voor een weekendje weg naar zeeland.. Daarna ben ik weer eens thuis in de weekenden als het goed is hehe =P
PS: gebruik de volgende keer een langere link, is misschien wat opvallender
Velocity schreef:En dan sta je in eindhoven bij het stoplicht, kijk je achter je en dan zie je een mooie rooie clio RS met wat bekenden erin, zwaaien als een mongeaul en dan zien ze je nog niet... rare jongens, die renault rijders
sorry jong heb niks gezien was behoorlijk moe na zo'n zuip weekend