Bandjes op??, ga naar van Nierop

of euh.... Plopperdeplopperdeplop voor nieuwe bandjesGabri schreef:en dat word
Bandjes op??, ga naar van Nierop
geen last vanARNO16V schreef:Neuh, ik heb dezelfde ziekte als jij op het moment, de ; ikkannietsparen, aandoening
Dat zal zeker tijd wordenFoeke schreef:Zo witte knippers zijn ook eindelijk binnen![]()
Wil niet van van die oranje gekleurde lamjes erachter hebben, moet wel silverbulb zijn dan.Egon schreef:wisselen is toch geen probleem? anders even opzoek gaan naar lampjes die oranje knipperen
Ik zat met het zelfde probleem toen ik witte knippers had gemonteerd. Ik heb er na 2 maanden wel oranje pitjes ingezet maar je ziet het oranje haast niet door het witte glaasje heen.Foeke schreef:Wil niet van van die oranje gekleurde lamjes erachter hebben, moet wel silverbulb zijn dan.Egon schreef:wisselen is toch geen probleem? anders even opzoek gaan naar lampjes die oranje knipperen
ik ben laatst met blauwe glaasjes (blugh) en witte lampies ook gewoon goedgekeurdREMCO-X schreef:Ja die moeten oranje knipperen....anders apk afkeur
Ik had ook blauwe glaasjes op mijn 19 16V, die waren dan wel blauw gespoten over het oranje van het glaasje zelf, dat gaf met een wit lampje en blauw glaasje wel oranje licht.. heel apart, alleen vond ik het voor geen meter staan op een 19 16V dus nu zitten er witte knippers in van Reichhard met oranje lampjes-Ray- schreef:ik ben laatst met blauwe glaasjes (blugh) en witte lampies ook gewoon goedgekeurdREMCO-X schreef:Ja die moeten oranje knipperen....anders apk afkeur
ik ben ook op zoek naar deze.. waar kun je ze halen????Je kan ook doorzichtige bolletjes kopen die oranje oplichten.
Ik heb net heldere zijknipperlichten gekocht met doorzichtige bolletjes die oranje oplichten.
Ze moeten helaas oranje knipperen anders kan je een prent krijgen.
Ik heb ze bij Rijsbergen gekocht.3.I.M. schreef:@ Jerkik ben ook op zoek naar deze.. waar kun je ze halen????Je kan ook doorzichtige bolletjes kopen die oranje oplichten.
Ik heb net heldere zijknipperlichten gekocht met doorzichtige bolletjes die oranje oplichten.
Ze moeten helaas oranje knipperen anders kan je een prent krijgen.
bij mij zie het oranje lampje goed door het glaasje heen en vind ik minder mooi.
dus had ik graag deze bovengenoemde bolletjes..