jammer, dit is het eerste wat Koeman presteert als trainer, maar wel na een hopeloze 2e seizoenshelft.
maar ja, als telt niet, de uitslagen wel. AZ heeft het dus laten liggen en Ajax te weinig gescoord, of zou Willem II omgekocht zijn?

whehehehe wat een sukkel-PAZ- schreef:zo close is het volgens mij idd nog nooit geweest.
Net op tv 10 een supporter van AZ die had al een tato laten zetten met de AZ kampioen 2007![]()
Duupke (Ronald) schreef:We zullen zien: vanavond in Manchester 0-0, en dan over 2 weken in Italie 1-0.
Het anti-voetbal gaat het weer redden...
Duupke (Ronald) schreef:
Erwin naar PSV, en Ronald naar Feyenoord???![]()
![]()
erg jammer idd, moet ie niet doen. op een vervelende manier oorzaken zoeken voor weer geen prijs. ik had het m wel gegund, net als het kampioenschap. typisch voorbeeldje lucky ajax, az was de hele wedstrijd beter.Paul1916v schreef:Ben ik de enige die van gaal gruwelijk irritant en een slechte verliezer vind? bah wat zijn interviews met hem erg zeg!
twas dit seizoen niet helemaal lucky Ajax.-Ray- schreef:erg jammer idd, moet ie niet doen. op een vervelende manier oorzaken zoeken voor weer geen prijs. ik had het m wel gegund, net als het kampioenschap. typisch voorbeeldje lucky ajax, az was de hele wedstrijd beter.Paul1916v schreef:Ben ik de enige die van gaal gruwelijk irritant en een slechte verliezer vind? bah wat zijn interviews met hem erg zeg!
wel een geweldige finale, alles zat erin. en de spanning op het einde op de tribune, heerlijk