edit:
Trouwens, zat net te kijken op http://www.autosportwilly.be zit daar niets voor je bij? Ze hebben iig behoorlijk wat, alleen net niet wat ik zoek

Ik heb sinds donderdag ook een Rs grill, maar vind het veel beter staan dan de standaard grill.CHILLL schreef:ik twijfelde ook m.b.t. de grill.
maar 120 euro voor een beetje gaas erin..
of 70 voor blokjes i.p.v. honingraad..
ik hou het mooi origineell
Zal wel cool zijn voor een foto op een meeting ofzo. 3x clio met bodykitRammi schreef:Het ziet er indd erg netjes uit!!... K kan niet wachten tot het bij mij ook zo ver is
4x plastic fantasticMike (spitsoor) schreef:Zal wel cool zijn voor een foto op een meeting ofzo. 3x clio met bodykitRammi schreef:Het ziet er indd erg netjes uit!!... K kan niet wachten tot het bij mij ook zo ver is
Hij zit als het goed is met 6 schroeven vast aan de kofferbakklep.CHILLL schreef:hoe haal ik mijn originele lange dakspoiler eraf??
zit dit gekit of geschroefd??
Oja dat hok van jou ook jaFerdy schreef:4x plastic fantasticMike (spitsoor) schreef:Zal wel cool zijn voor een foto op een meeting ofzo. 3x clio met bodykitRammi schreef:Het ziet er indd erg netjes uit!!... K kan niet wachten tot het bij mij ook zo ver is
hoe kun je mijn tupperware krot nou vergeten ?Mike (spitsoor) schreef:Oja dat hok van jou ook jaFerdy schreef:4x plastic fantasticMike (spitsoor) schreef:Zal wel cool zijn voor een foto op een meeting ofzo. 3x clio met bodykitRammi schreef:Het ziet er indd erg netjes uit!!... K kan niet wachten tot het bij mij ook zo ver isFf vergeten