Marcus' Clio, logo's verwijderd
-
- Contacteer:
Die gaan niet mis staan onder de clio
Wat banden betreft ben ik zeker te spreken over de pirelli's zero nero wat er bij mij omheen zit. Zijn volgens mij ook iets voordeliger dan de toyo's 

Clio in progress http://www.renault-tuning.com/viewtopic.php?t=18853
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
mooie velg, maar dat gaan wel schreeuwen om een verlaging hè 

-
- Contacteer:
zijn deze eigenlijk met het zwarte hart? je hebt ze ook met een antraciet gespoten hart toch? heb ik nog wel es voor zitten kijken..
Als het droog isMarco (ClioII) schreef:Ik heb zelf de Toyo Tr1 en ben zeer tevredenMarcus schreef:Ik heb besloten welke velgen ik ga bestellen.![]()
Nu moet ik alleen nog beslissen welke banden er om deze velgen worden gelegd.
Ik dacht zelf aan een Toyo-band, en dan een zomerband.
Heeft iemand goede ervaringen met deze banden? Of is een ander merk aan te bevelen?![]()
Ik heb gehoord dat deze band wel wat sneller slijt maar wat een grip op de weg.
Mooie Rims

-
- Contacteer:
Nette velgies 

Renault 19 1.8 16V Cabrio
De velgen die ik ga bestellen hebben inderdaad een zwart hart.Paul1916v schreef: zijn deze eigenlijk met het zwarte hart? je hebt ze ook met een antraciet gespoten hart toch? heb ik nog wel es voor zitten kijken..

Met antraciet hart heb je inderdaad ook, maar ik vind het contrast tussen een zwart hart en een zilveren rand een stuk mooier.

-
- Contacteer:
zal wel goed staan bij een zilveren auto idd! 
Zat voor antraciet te kijken voor bij mn blauwe auto..
maar goed.. over de banden:
Rij nu meer dan een jaar op Toyo's.. lekkere bandjes met flink wat grip, en gelukkig slijt de T1-R niet zo hard als de T1-S!

Zat voor antraciet te kijken voor bij mn blauwe auto..
maar goed.. over de banden:
Rij nu meer dan een jaar op Toyo's.. lekkere bandjes met flink wat grip, en gelukkig slijt de T1-R niet zo hard als de T1-S!

Potenza potenza

-
- Contacteer:
Dan zal je toch denk ik wel eens pech kunnen hebben paul. Vermoed niet dat ie de clio ook gaat verlagen na het stuiteravontuur in de twingoPaul1916v schreef:mooie velg, maar dat gaan wel schreeuwen om een verlaging hè
-
- Contacteer:
ik pech? zonde van de velgen dan, ken je net zo goed standaard blijven rondrijden (is mijn mening)
onderlaagd en 17 inch met platte bandjes vind ik er echt niet uitzien.. maar goed.. das mijn mening
onderlaagd en 17 inch met platte bandjes vind ik er echt niet uitzien.. maar goed.. das mijn mening

-
- Contacteer:
Dat weten we nu eenmaal wel. Kijk maar naar aldat verlaging gezeur in mijn topic 
-
- Contacteer:
gelukkig ben ik niet de enige met die mening 
Maar als jullie t zelf maar mooi vinden

Maar als jullie t zelf maar mooi vinden
-
- Contacteer:
Das idd eenmaal zo ja 

Paul, ik ga ook 17" op de saf zetten en verlaag m ook niet 

-
- Contacteer:
Ik vind het niets.. al heb je op de saf niet van die platte banden, dan valt het misschien wat minder op..
maar heb mn mening wel genoeg geventileerd nu volgens mij
maar heb mn mening wel genoeg geventileerd nu volgens mij

Dacht al wat tocht t hier 

Paul1916v schreef: Ik vind het niets.. al heb je op de saf niet van die platte banden, dan valt het misschien wat minder op..
maar heb mn mening wel genoeg geventileerd nu volgens mij![]()
Zal ik de ventilatie-openingen dan maar weer een stukje sluiten?Riël Notermans schreef: Dacht al wat tocht t hier![]()

Ik ga eerst de velgen bestellen en op mijn Clio laten monteren.Paul1916v schreef: mooie velg, maar dat gaan wel schreeuwen om een verlaging hè![]()

Daarna ga ik misschien kijken voor een subtiele verlaging zodat mijn Clio mogelijk rond de 3 centimeters naar beneden gaat.
Maar ik wil absoluut niet lager omdat je dan zit met het feit dat je hele wielgeometrie voor geen meter meer klopt, ook na uitlijnen enzo.
Tevens wil ik dan ook nog redelijk wat comfort houden.

-
- Contacteer:
Mooi wieltje heb je uitgekozen, Marcus.

Once upon a time, you tref het verkeerd!!!
-
- Über-Spammer
- Car: renault 5gt turbo
- Contacteer:
Wel de hulp veren eraf halen hoorRiël Notermans schreef:Paul, ik ga ook 17" op de saf zetten en verlaag m ook niet

Marcus; ik zal eerst die velgen onder je clio moeten zien......weet t nog niet, soms staat zwart erg mooi

Man man dat grilletje is echt een vooruitgang

Laatst gewijzigd door Hessel op vr 20 apr 2007 21:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Mooie velg Marcus 

Goeie velgen keus
En een verlaging van 3cm is prima te doen, en je krijgt echt niet direct een stuiterbak, sterker nog het rijdt als een droom 

Ik vergis me nooit, behalve gisteren, toen dacht ik dat ik me vergiste.. maar dat was niet zo...
-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Verklaar U nader??Marcus schreef:Maar ik wil absoluut niet lager omdat je dan zit met het feit dat je hele wielgeometrie voor geen meter meer klopt, ook na uitlijnen enzo.

Velgen zien er goed uit hoor

Ja, ik ben zeker tevreden met mijn Clio.mike16v schreef: beetje tevreden met je clio? we gaan waarschijnlijk dezelfde kopen!

En met een 1.4 16V komt hij zeker lekker van zijn plek.
Dus ik zou hem zeker aanbevelen.

Oke, de kogel is door de kerk (spreekwoordelijk dan).
Er gaat zeer waarschijnlijk een setje verlagingsveren komen.
Alleen door het groot aantal leveranciers zie je door de bomen het bos niet meer.
Dus mijn vraag, welk merk verlagingsveren bevelen jullie aan? En wat voor ervaringen hebben jullie ermee?
Ik ga niet voor een extreme verlaging, maar voor een subtiele verlaging van rond de 3 centimeter.
Er gaat zeer waarschijnlijk een setje verlagingsveren komen.

Alleen door het groot aantal leveranciers zie je door de bomen het bos niet meer.
Dus mijn vraag, welk merk verlagingsveren bevelen jullie aan? En wat voor ervaringen hebben jullie ermee?
Ik ga niet voor een extreme verlaging, maar voor een subtiele verlaging van rond de 3 centimeter.