Gatver.... krijgen we nu zeker open wond foto's te zienHaas schreef:nee, kreeg ook weer bruut op mijn flikker straks van me ma
maar de wond zag er goed uit, zal dadelijk wel even een foto posten. Ben aan t uploaden

Gatver.... krijgen we nu zeker open wond foto's te zienHaas schreef:nee, kreeg ook weer bruut op mijn flikker straks van me ma
maar de wond zag er goed uit, zal dadelijk wel even een foto posten. Ben aan t uploaden
eh als je het niet erg vindt, ben ik daar niet zo in geinteresserd. Ik kijk toch liever naar het andere geslacht...-PAZ- schreef:ach als je open wonden wil zien kan je ook effe het babe topic checken![]()
![]()
Hallo wondje, sorry dat ik een beetje lomp tegen je aan heb gestoten
Paul1916v schreef:Nog ff en ik bouw zelf even een 2liter turbo op joh.. eitje!![]()
![]()
Dat gevoel toen ie startte, en niet raar tikkend vast zou lopen..![]()
Paul1916v schreef:Nog ff en ik bouw zelf even een 2liter turbo op joh.. eitje!![]()
![]()
Dat gevoel toen ie startte, en niet raar tikkend vast zou lopen..![]()
Is het daarmee verholpen? De mijne heeft hetzelfde namelijk. Zit er nog verschil in het soort dat je erbij gooit?Haas schreef: Meteen atf bijgevuld, want bij max stuuruitslag liep de pomp wat zwaar...
Volgens mij welRoy schreef:Is het daarmee verholpen? De mijne heeft hetzelfde namelijk. Zit er nog verschil in het soort dat je erbij gooit?Haas schreef: Meteen atf bijgevuld, want bij max stuuruitslag liep de pomp wat zwaar...
Dexron-II. In ieder geval niet de Ford-olie.Roy schreef:Is het daarmee verholpen? De mijne heeft hetzelfde namelijk. Zit er nog verschil in het soort dat je erbij gooit?Haas schreef: Meteen atf bijgevuld, want bij max stuuruitslag liep de pomp wat zwaar...
je hoort m nog wel, maaruh...minder heRoy schreef:Is het daarmee verholpen? De mijne heeft hetzelfde namelijk. Zit er nog verschil in het soort dat je erbij gooit?
Haas schreef:(geen goodyear nct5 zeg maar)