ACT: Algemeen Chat Topic. I
-
- Über-Spammer
was hier vast eerder dan in BabylonienbroekLuco/Alpine-racer schreef:wist niet dat ze in friesland ook internet hadden![]()

-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
geloof er niks van 

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
snelste straal internet verbinding van nederland ligt tussen amsterdam en hamburg, en laat heerenveen nou precies een knooppunt in die verbinding zijn. Dus het zal hier wel sneller zijn dan in babylo(ik krijg het niet eens door mn strot)
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
jaja 

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
nee joh werken daar nog met postduivenEgon schreef:zal wat kosten dan !!Siempie schreef:grapjas, nog nooit van inbelmodem gehoord???

[img]http://www.xs4all.nl/~hneel/misc/200609 ... Small).jpg[/img]
wat is dit, die 50 met rode rand een maximum snelheid en die 50 zonder rode rand adviessnelheid
wat is dit, die 50 met rode rand een maximum snelheid en die 50 zonder rode rand adviessnelheid
Nou, nee 

jawel je heb gelijk, de matrixborden (wanneer deze branden) gaan voor de normale verkeersborden. Dus normaal mag je hier 80 en nu MAXIMAAL 50 km/u-PAZ- schreef:Ik dacht dat de snelheid die op die matrix borden stond aangegeven altijd de max snelheid was.
Heerlijk weer een franse auto
Vroegah was 't adviessnelheid, maar sinds een paar jaar is 't de maximum snelheid. De situatie op die foto slaat dus nergens op.
(ik vind zowiezo dat 't de laatste paar jaar slecht gesteld is met de eenduidigheid op de weg, met allerlei achterlijke strepen, stroken en borden
)
(ik vind zowiezo dat 't de laatste paar jaar slecht gesteld is met de eenduidigheid op de weg, met allerlei achterlijke strepen, stroken en borden

rev it like a rental
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
Helemaal mee eens Menno..
dubbele streep, groene streep, dubbele onderbroken streep
Wat is er mis met een bordje langs de weg met 80 of 100 ofzo
dubbele streep, groene streep, dubbele onderbroken streep

Wat is er mis met een bordje langs de weg met 80 of 100 ofzo
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
dat rondje er omheen zit er volgens mij omdat er een 's-bocht' in de snelweg zit zeg maar
Lekker vaag die matrix borden.
Er worden meerdere functies aan gegeven.
Bij de beginnende file is het een waarschuwing/ advies
Bij wegwerkzaamheden is het maximale snelheid, maar dient wel ondersteund te worden met gewone borden heb ik begrepen.
Er worden meerdere functies aan gegeven.
Bij de beginnende file is het een waarschuwing/ advies
Bij wegwerkzaamheden is het maximale snelheid, maar dient wel ondersteund te worden met gewone borden heb ik begrepen.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Matrixborden geven altijd de maximumsnelheid aan.
Vroeger was het wel adviessnelheid. Om die onduidelijkheid te verminderen, was het de bedoeling dat nieuwe matrixborden voorzien zouden worden van een rode rand. Dit is in bv. Duitsland ook het geval. Schijnbaar zijn ze daar weer vanaf gestapt, bij Zwolle hebben de nieuwe matrixborden geen rode rand.
Uit m'n tijd bij Flitsservice weet ik dat 1 van de medewerkers daar ooit een rechtszaak gewonnen heeft, waarbij hij als argument had dat alleen de rode rand het een gebodsbord maakt.

Uit m'n tijd bij Flitsservice weet ik dat 1 van de medewerkers daar ooit een rechtszaak gewonnen heeft, waarbij hij als argument had dat alleen de rode rand het een gebodsbord maakt.

5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
Egon schreef:Ik vind wel dat ze de informatie beter bekend mogen maken iig.
Ooit al geweten dat de overheid iets van de eerste keer goed en duidelijk bekend maakt???

R5GTT. Drive it like you stole it