Thursday Nightmeeting Maastricht. I
-
- Car: Renault 5 GT Turbo
Staat toch al een tijdje te koop!voske schreef:rob verkoopt zijn clio????
-
Ik werk liever in het zonnetje aan de 5J-P-S schreef:beetje bijtippen![]()
idd lekker weer, en ik zit hier te werken tot 5

He, ik heb nog een flesje lak voor je staanRoyH schreef:Ja heb ik ook, vooraan op de motorkap een hele zooi witte puntjes... misschien eens bijtippen idd, eens kijken wat voor een kleur dit precies is.Rik schreef:wat een weertje vandaagnet de auto gepoets en in de was gezet kom ik erachter dat ik super veel steen slag heb op m'n motorkap
balen zeg

-
- Über-Spammer
ja ik eigenlijk ook. maarja, morgen maar eens afbouwen en testrijden, en op mijn vrije maandag keuring aanvragenIk werk liever in het zonnetje aan de 5

Riël Notermans schreef:He, ik heb nog een flesje lak voor je staanRoyH schreef:Ja heb ik ook, vooraan op de motorkap een hele zooi witte puntjes... misschien eens bijtippen idd, eens kijken wat voor een kleur dit precies is.Rik schreef:wat een weertje vandaagnet de auto gepoets en in de was gezet kom ik erachter dat ik super veel steen slag heb op m'n motorkap
balen zeg

Reno-loos
-
Hie sjtan!

Ruudjuh schreef:Hiero:[img]http://file023b.bebo.com/13/large/2007/ ... 70286l.jpg[/img]cyberdanny schreef:@ Ruudjuh waar had jij die kaarten vandaag getoverd van de Renault world series te zolder?
http://www.worldseriesbyrenault.com/zolder/be/
Je mot ffkes je gegevens invoeren en dan kun via je meelboxde kaarten downloaden
-
- Über-Spammer
de clio staat buiten, helemaal afgebouwd........
alleen nog poetsen en kenteken erop schroeven. ik zag dat ik alle plaathouders heb weggegooid tijdens de opruiming laatst

alleen nog poetsen en kenteken erop schroeven. ik zag dat ik alle plaathouders heb weggegooid tijdens de opruiming laatst

Nice!J-P-S schreef:de clio staat buiten, helemaal afgebouwd........![]()

Reno-loos
-
Goed zo JP!!! Is hij donderdag @ TNM te bewonderen,of is het nog wat vroeg? 

even een update van mijn kant... spaghetti spruitstuk en computer zitten erin.... NICE
....
bij wisselen hiervan eerste keer starten dikke vlammen uit de uitlaat vet vet... nu niet meer gelukkig...
koppeling werkt weer wat beter maar wel met hulpstukken ertussen.. toch maar eens naar de opa's luisteren van tnm en de schakelstang na kijken. en zo gaan we verder met vanalles

bij wisselen hiervan eerste keer starten dikke vlammen uit de uitlaat vet vet... nu niet meer gelukkig...
koppeling werkt weer wat beter maar wel met hulpstukken ertussen.. toch maar eens naar de opa's luisteren van tnm en de schakelstang na kijken. en zo gaan we verder met vanalles

-
Klinkt goed allemaal!!! Hoe is het met het leren interieur?:)
voske schreef:even een update van mijn kant... spaghetti spruitstuk en computer zitten erin.... NICE....
-
ook al met typen zie ik!:lol:

voske schreef:ja leren interieur ligt prima op mijn kamer ben met verschillende dingen eigenlijk tegelijk bezig met verschillende dingen
je ziet het zelfs daar heb ik bijna geen tijd voorcyberdanny schreef:ook al met typen zie ik!:lol:![]()
voske schreef:ja leren interieur ligt prima op mijn kamer ben met verschillende dingen eigenlijk tegelijk bezig met verschillende dingen

Hallo mensen!!
Nu het weer bijna donderdag is en deze donderdag een "officiële" TNM donderdag is, zou ik graag willen weten wie er donderdagavond even komt buurten bij de Geusselt in Mestreech!?!
Onderstaand een lijstje voor te kijken of het nut heeft af te rijden naar Maastricht
:
-
Danny en Ilona
-
-
-
-
-
Nu het weer bijna donderdag is en deze donderdag een "officiële" TNM donderdag is, zou ik graag willen weten wie er donderdagavond even komt buurten bij de Geusselt in Mestreech!?!
Onderstaand een lijstje voor te kijken of het nut heeft af te rijden naar Maastricht

-

-

-

-

-

-

-
-
- Über-Spammer
de foto's staan op de computer, helaas kom ik deze week nergens aan toe.... school en werk hebben nu de overhand.Nice! wanneer volgt de update in je project topic?
hij moet nog op keuring. momenteel weet ik zeker dat hij word afgekeurd op Co en op de pedalen (zitten nog geen goeie rubbers op). dus dat moet nog gefixt worden, en dan keuring aanvragen. ik denk dat het een week of 2 zal duren. en dan weer die ketele uitlaat eronderuit en buuze eronderhangenGoed zo JP!!! Is hij donderdag @ TNM te bewonderen,of is het nog wat vroeg?

-
die ketele uitlaat eronderuit en buuze eronderhangen

-
Wie gaat er komende zondag naar de Renault dagen? 

Ikkkeeecyberdanny schreef:Wie gaat er komende zondag naar de Renault dagen?
zou eigenlijk zaterdag ook gaan
maar ben dan naar dortmund modelbouw messe
en zondag staat mijn gtt lekker op het circuit.

dus als je wilt ..............
Marcel
-
ik denk ook dat ik zondag een paar uurtjes langskom op Zolder...