ACT: Clio16V I
niet echt heel mooi, maar is nog wel te doen.
-
- Contacteer:
1500 geef ik er wel voor, meer nietjiggy schreef:niet echt heel mooi, maar is nog wel te doen.

zijn de achterzij panelen niet van een joker bodykit.le mouton noir (sandy) schreef:1500 geef ik er wel voor, meer nietjiggy schreef:niet echt heel mooi, maar is nog wel te doen.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Zal morgen is ff op mn werk kijken waar die precies staat en wie de eigenaar is.Kenteken
Voertuigsoort Bedrijfsauto
Merk RENAULT
Handelsbenaming CLIO 16V BESTEL
Kleur(en) N.v.t.
Brandstof Benzine
G3 Installatie N.v.t.
Aantal cilinders 4
Cilinderinhoud 0 cm3
Vermogen 99 kW
Aantal zitplaatsen 0
Aantal staanplaatsen 0
Roetfilter N.v.t.
Euroklasse N.v.t.
Zuinigheidslabel Tijdelijk niet beschikbaar
Massa leeg voertuig 990 kg
Laadvermogen 420 kg
Toegestane Maximum massa voertuig 1.410 kg
Massa rijklaar 0 kg
BPM N.v.t.
Datum eerste afgifte Nederland 30-12-1993
Datum eerste toelating 31-03-1993
Datum aanvang tenaamstelling 03-04-2007
Vervaldatum APK 06-06-2007
Wacht op keuren Nee
Waarom?? Gewoon omdat het kan!
-
- Über-Spammer
wat een goedkope advertentie. lijkt wel een kind van 13 wat dat getypt heeft 

-
- Contacteer:
mag je niet mee spotten hoor!, v/d week hadJ-P-S schreef:wat een goedkope advertentie. lijkt wel een kind van 13 wat dat getypt heeft
ik ook al iemand met dislexie op een forum

-
- Contacteer:
Wil dus de 19 16 ophanging onder mn clio doen maar dan kom ik met mn schokdempers dus niet uit (ivm die 2,5 cm breeder), Nu kan ik die dus vermaken maar als ik die van een willi pak is het dan plug&play??? heeft die die ophang punten 2,5 cm verder??
-
- Contacteer:
WouterW schreef:Zal morgen is ff op mn werk kijken waar die precies staat en wie de eigenaar is.Merk RENAULT
Handelsbenaming CLIO 16V BESTEL
Datum aanvang tenaamstelling 03-04-2007
Vervaldatum APK 06-06-2007
Clio is vorige week op naam gezet, en vandaag op MP???

Once upon a time, you tref het verkeerd!!!
achterscherm danRobke schreef:Achterscherm heet zoiets en nee dit is een Dimma kit.
Een lelijke kit dus.....

-
- Über-Spammer
of je bovenste gat uitvijlen, kan net zo goed.Wil dus de 19 16 ophanging onder mn clio doen maar dan kom ik met mn schokdempers dus niet uit (ivm die 2,5 cm breeder), Nu kan ik die dus vermaken maar als ik die van een willi pak is het dan plug&play??? heeft die die ophang punten 2,5 cm verder??
-
- Contacteer:
Ja dat ken ook, of de schokdempers aanpassen er kan zo veelof je bovenste gat uitvijlen, kan net zo goed.

-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
De schokbrekers van een williams zijn zeker wel anders.clio_16_klapper schreef:Ja dat ken ook, of de schokdempers aanpassen er kan zo veelof je bovenste gat uitvijlen, kan net zo goed., Maar zijn die van een willie nou anders?? die onderste 2 ophangpunten 2,5 cm verder vant hart v/d schokdempers tov een normale clio 16v?? WaaR zit HEM het VERSCHIL
????
Mocht je er oren naar hebben, ik heb hier nog een set schokbrekers (kaal) voor een williams liggen.
Rest via PM?
Project: GTT Blue Sport
-
- Über-Spammer
het enige verschil zit hem in de plek waar geboord is. meer niet.
-
- Contacteer:
Hoe bedoel je dat ???het enige verschil zit hem in de plek waar geboord is. meer niet.
-
- Über-Spammer
je schokbreker heeft onderaan 2 gaten. het bovenste gat van een williams zit iets anders.
vandaar dat ik zeg dat je je schokbreker kunt uitvijlen totdat je een sleufgat hebt. of je koopt gewoon die dempers van frits, dan hoef je niet te klooien
vandaar dat ik zeg dat je je schokbreker kunt uitvijlen totdat je een sleufgat hebt. of je koopt gewoon die dempers van frits, dan hoef je niet te klooien
-
- Contacteer:
Volgens mij heb je de ruimte niet om de gaten 2,5 Cm om te zetten, kan zo 1 2 3 ook niet ff meten, mn clio staat bij de spuiter.je schokbreker heeft onderaan 2 gaten. het bovenste gat van een williams zit iets anders.
-
- Über-Spammer
dat is ook geen 2,5cm. je moet even het gat voor je zien. als je het het gat bijv 5mm uitvijlt, dan zal je schokbreker op het laagste punt best ver naar buiten komen. weet ook niet goed hoe ik het uit moet leggen.
maar je ziet het een beetje verkeerd. je hoeft echt niet 2,5cm uit te vijlen. een beetje in het bovenste gat, waardoor je schokbreker meer kan kantelen en dus verder naar buiten komt.
maar je ziet het een beetje verkeerd. je hoeft echt niet 2,5cm uit te vijlen. een beetje in het bovenste gat, waardoor je schokbreker meer kan kantelen en dus verder naar buiten komt.
is er ook iemand bij de club de camber correctie bouten op de clio16v heeft?
ik krijg er kippevel van als ik dat hier zo lees...(neem het me niet kwalijk). Past het niet ? Dan vijlen, boren , hakken we wel wat weg tot het past... En achteraf janken dat de banden slijten als gek, zelfs na uitlijning. Nou moe, das ni echt men ding.
Koop gewoon passende dingen, dat zal je veel pleuros besparen op ellende achteraf.
jaja, ik stop al met lullen...
Koop gewoon passende dingen, dat zal je veel pleuros besparen op ellende achteraf.

-
- Über-Spammer
je hebt wel gelijk jo. helemaal mee eens. maar niet iedereen denkt zo...
ik heb zelf ook de originele williams dempers onder de 16v, geen gejammer, niks afstellen. ik heb wel eens gelezen in dit topic dat meerdere mensen dit zo doen

ik heb zelf ook de originele williams dempers onder de 16v, geen gejammer, niks afstellen. ik heb wel eens gelezen in dit topic dat meerdere mensen dit zo doen

kun je doen, maar eenmaal afgesteld laat je ze meestal zitten. houd er rekening mee dat je banden dan sneller kunnen slijtenis er ook iemand bij de club de camber correctie bouten op de clio16v heeft
-
- Contacteer:
oke dus kort samengevat, ik williams dempers eronder en klaar is ikke? die vangen het deel wat de clio breeder word met de 19 16v setup op??
dan heb ik mischien bij deze nog wel een NIEUW setje koni geel tbvclio 16v te koop lol
dan heb ik mischien bij deze nog wel een NIEUW setje koni geel tbvclio 16v te koop lol

-
- Contacteer:
-jo- schreef:ik krijg er kippevel van als ik dat hier zo lees...(neem het me niet kwalijk). Past het niet ? Dan vijlen, boren , hakken we wel wat weg tot het past... En achteraf janken dat de banden slijten als gek, zelfs na uitlijning. Nou moe, das ni echt men ding.

m'n banden slijten nu ook af aan de binnenkant (omdat ze iets scheef staan onder de auto) de enige optie is camber bouten of alles origineel maken, maar aangezien ik morgen de bouten binnen krijg wil ik even precies weten wat ik allemaal moet doen zodat ze bij het uitlijnen geen extra werk hebben.J-P-S schreef:je hebt wel gelijk jo. helemaal mee eens. maar niet iedereen denkt zo...
ik heb zelf ook de originele williams dempers onder de 16v, geen gejammer, niks afstellen. ik heb wel eens gelezen in dit topic dat meerdere mensen dit zo doen![]()
kun je doen, maar eenmaal afgesteld laat je ze meestal zitten. houd er rekening mee dat je banden dan sneller kunnen slijtenis er ook iemand bij de club de camber correctie bouten op de clio16v heeft
-
- Über-Spammer
bouten erinzetten, en het afstellen doen zij helemaal. zijn meen ik 3 graden wat je kunt verstellen toch?
-
- Car: Renault Clio III RS
Yep.J-P-S schreef:bouten erinzetten, en het afstellen doen zij helemaal. zijn meen ik 3 graden wat je kunt verstellen toch?
[img]http://www.superkitcar.net/fotortc/clio.jpg[/img]
ik moet ook nog zon camber setje, hoeveel kost zoiets en waar heb je die besteld? 

Clio I 1.8 16v Ph II '95 & Clio II 1.6 16v Ph II '03 Initiale Paris & Clio III 2.0 16v Ph I '06 RS || mijn auto onderhoud website: https://www.beheerjeonderhoud.nl
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Juist.clio_16_klapper schreef:oke dus kort samengevat, ik williams dempers eronder en klaar is ikke? die vangen het deel wat de clio breeder word met de 19 16v setup op??

voor de goede orde zal ik even kijken dat ik een 16v demper en een williams demper naast elkaar op de foto kan zetten, dan zie je het verschil
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Bel of mail MBcarperformance eens, ze hebben ze wel ondanks dat ze niet op de site staan/stonden. Kosten uit mn hoofd iets tussen de 50 en 60 euro.+Clio16v+ schreef:ik moet ook nog zon camber setje, hoeveel kost zoiets en waar heb je die besteld?
ik heb ze bij MB-carperformance weg voor 60 euro incl btw en bezorgen. je kan ze ook bij reichhard-motorsport.com bestellen, maar probleem is dat je dan ook ff de maten door moet geven. ik heb deze maat: M12*1,5 en voor een breedte van 30 tot 39mm. Dus dat past. die heb jij ook nodig.+Clio16v+ schreef:ik moet ook nog zon camber setje, hoeveel kost zoiets en waar heb je die besteld?
p.s staan jou wielen aan de bovenkant/onderkant naar buiten of binnen?
Laatst gewijzigd door jiggy op za 14 apr 2007 8:50, 1 keer totaal gewijzigd.
iddFrits schreef:Bel of mail MBcarperformance eens, ze hebben ze wel ondanks dat ze niet op de site staan/stonden. Kosten uit mn hoofd iets tussen de 50 en 60 euro.+Clio16v+ schreef:ik moet ook nog zon camber setje, hoeveel kost zoiets en waar heb je die besteld?

zoiets zei maurice van MB-carperformance ook al. en het uitlijn bedrijf zegt dat ik de gaten wat groter moest maken, maar gooi ze er eerst wel zo in en dan maar ff afwachten wat ze zeggen met het uitlijnen.J-P-S schreef:bouten erinzetten, en het afstellen doen zij helemaal. zijn meen ik 3 graden wat je kunt verstellen toch?