ACT: Algemeen Chat Topic. I
-
- Contacteer:
WouterW schreef:slopel zafira?
... cool edition.

Once upon a time, you tref het verkeerd!!!
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
nou geen offertes gehad van de ene leverancier dus vanavond wezen shoppen en het is een msi 17" geworden met de duo core 1,66 ghz met 2048 en 667 kloksnelheid en gewoon xp proerop
100gb snelle harde schijf tas, muis en een externe harddisk van 500gig voor backup enzo, verder de standaard dingen die er tegenwoordig op zitten
mooie strakke machine en nog vrij licht ook
dennis bedankt voor je info

100gb snelle harde schijf tas, muis en een externe harddisk van 500gig voor backup enzo, verder de standaard dingen die er tegenwoordig op zitten
mooie strakke machine en nog vrij licht ook

dennis bedankt voor je info

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Über-Spammer
speel je dan diablo 2 ofzo van blizzard?Zou nog gewoon WindowsXp nemen.. (Als je Windows wilt draaien)
Gebruik zelf Fedora Core en WindowsXP voor de games.
(Omdat Blizzard Wow Accounts blocked als ze onder Linux met Cedega draaien)
met hetzelfde gemak gooi je 't in de afvalbak

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
nieuw model
de audi A 1
de audi A 1

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
zo te zien was het een station
de rolhoes is denk ik nog wel heel
de rolhoes is denk ik nog wel heel

Omdat hij zich hiertegen hevig verzette, liep de man verschillende verwondingen op waaronder een gezwollen gezicht.Hessel schreef:*flauwe modus*Marcus schreef:
![]()
![]()
![]()
ook lekker
http://www.nu.nl/news/1042864/14/Vierta ... ilist.html
Joh, wat raar........

Wordt echt steeds gekker in 't verkeer........

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
wel een watje hoor, heb je een pistool in je handen en dan laat je je op je smoel slaan

-
Ben blij dat ze hem zo hebben aangepakt, helden zijn het....
Bij dit soort mensen mag je de smoel echt goed verbouwen, idioot !
Ssangyong Rexton : [img]http://images.spritmonitor.de/313612.png[/img]
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
Iemand die zn lachspieren nog moet trainen?
SBS gaat nawijn dalijk weer zingen.. damn.. had t nog nooit gezien maar.. damn..
SBS gaat nawijn dalijk weer zingen.. damn.. had t nog nooit gezien maar.. damn..

Nouja ik heb wel eens iets soortgelijks gehad, een tik op je auto is ook lomp hoor...Sander de Bruin schreef:Ben blij dat ze hem zo hebben aangepakt, helden zijn het....
Tijdje terug kom ik snachts na het uitgaan door een lekker overzichtelijk bochtje aanzeilen met gierende winterbanden. 100 meter na het bochtje staken 4 gasten over waarvan er 3 spontaan begonnen te rennen en 1 bleef stoer midden op de weg staan met z'n handen omhoog dat ik ws. een idioot was.
Ik had allang afgeremd tot normale snelheid en wilde om de stoere kerel heensturen en jahoor meneer stapt in de richting waar ik heenstuurde en wil duidelijk een schop verkopen...
Toen heb ik maar even gebruik van de toeter gemaakt en het gaspedaal. Sodemieter ff op zeg

-
- Contacteer:
Paul1916v schreef:Iemand die zn lachspieren nog moet trainen?
he, daar ben ik een nachtegaaltje bij...
Man, man, man

Once upon a time, you tref het verkeerd!!!
-
Maar dit klinkt toch wat liever dan dat je gelijk je semi-automaat 375cm van je imperial af schroeft om de jongens even te laten dansen.Steven schreef:Nouja ik heb wel eens iets soortgelijks gehad, een tik op je auto is ook lomp hoor...Sander de Bruin schreef:Ben blij dat ze hem zo hebben aangepakt, helden zijn het....
Tijdje terug kom ik snachts na het uitgaan door een lekker overzichtelijk bochtje aanzeilen met gierende winterbanden. 100 meter na het bochtje staken 4 gasten over waarvan er 3 spontaan begonnen te rennen en 1 bleef stoer midden op de weg staan met z'n handen omhoog dat ik ws. een idioot was.
Ik had allang afgeremd tot normale snelheid en wilde om de stoere kerel heensturen en jahoor meneer stapt in de richting waar ik heenstuurde en wil duidelijk een schop verkopen...
Toen heb ik maar even gebruik van de toeter gemaakt en het gaspedaal. Sodemieter ff op zeg

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
dat is wel zo, maar als je een pistool bij je hebt laat je je toch zeker niet op je smoel slaanSander de Bruin schreef:Ben blij dat ze hem zo hebben aangepakt, helden zijn het....

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Wat nou realiteit, zalik je eens voor je smoel slaan

-
Die gozer zal wel zwaar onder invloed geweest zijn, durft een hoop maar kan niks...
Ben ik nou de enige die een tik op je wagen niet ietwat vreemd vind?
Wat zou jij doen, uitstappen en die gasten ff neermeppen in je eentje?
Niet dat ik dat pistooltrekken wil goedpraten, maar ergens snap ik wel dattie een statement wil maken.
Niet dat ik dat pistooltrekken wil goedpraten, maar ergens snap ik wel dattie een statement wil maken.
-
Nee dat is absoluut ook niet goed te praten, en ze mogen van mij part ook zeker voor die schade boeten.
Het baart mij alleen zorgen dat a mensen uberhaubt een wapen op zak hebben en b ze ze voor iets zo onbenulligs al trekken.
Maar wat ik al eerder zei het zal wel onder invloed geweest zijn...
Het baart mij alleen zorgen dat a mensen uberhaubt een wapen op zak hebben en b ze ze voor iets zo onbenulligs al trekken.
Maar wat ik al eerder zei het zal wel onder invloed geweest zijn...
Neu, ik denk als je in schopgebied was toen je met een rotgangetje gierend een bocht door kwam waar mensen overstaken én ik ervan schrikken, dat ik ook een poot uitsteek.Steven schreef:Ben ik nou de enige die een tik op je wagen niet ietwat vreemd vind?
Rijd gewoon normaal.
Je leest niet goed, de kerel moest duidelijk de bink ff uithangen.Riël Notermans schreef:Neu, ik denk als je in schopgebied was toen je met een rotgangetje gierend een bocht door kwam waar mensen overstaken én ik ervan schrikken, dat ik ook een poot uitsteek.
Rijd gewoon normaal.
Maargoed tis toch slecht uit te leggen als je er niet bijbent.

Laatst gewijzigd door Steven op zo 15 apr 2007 18:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Naai je ook maar wat op