Xenon aanbieding
-
- Contacteer:
kheb het vandeweek ook al ingebouwd
Bij de laguna van pa geen probleem alleen bij die van mij natuurlijk wel weer
kheb de Bi-Xenon maar als ik het grote licht aandoe hoor je een keiharde ''tok'' en je ziet de lampen enkele cm omhoog knallen en als je je lichtschakelaar dan weer terug beweegt naar je dimlicht, blijft bij mij het grootlicht branden.................
dus al aan de tel. gehangen met Robert, moeten we 11 Maart maar even bekijken met z'n tweeen,hij zou iig een reserve set voor me meenemen
Bij de laguna van pa geen probleem alleen bij die van mij natuurlijk wel weer
kheb de Bi-Xenon maar als ik het grote licht aandoe hoor je een keiharde ''tok'' en je ziet de lampen enkele cm omhoog knallen en als je je lichtschakelaar dan weer terug beweegt naar je dimlicht, blijft bij mij het grootlicht branden.................
dus al aan de tel. gehangen met Robert, moeten we 11 Maart maar even bekijken met z'n tweeen,hij zou iig een reserve set voor me meenemen
Renault 19 1.8 16V Cabrio
Heb je niet op je koplampverstelling aangesloten ofzo?
Raar.
Raar.
-
- Contacteer:
hoe bedoel je het is pluk en play
Renault 19 1.8 16V Cabrio
-
- Contacteer:
Zou kunnen zo viel vanmiddag bij mijn bus weer een lamp uit
Iets te hard over een drempel gereden stekkertje los geschoten. Kheb ze nu aan beide kanten maar goed vast getyraped 

Clio in progress http://www.renault-tuning.com/viewtopic.php?t=18853
-
- Contacteer:
Yes hij's binnen, leuke set!
Nu nog ff in de angeleyes bouwen.
Robert

Robert

-
- Contacteer:
Iedereen die heeft meegedaan met de groepsaankoop, bedankt voor de interesse en veel plezier ervan.
groeten,
Robert
RB cartuning
groeten,
Robert
RB cartuning
-
- Über-Spammer
ik heb het nog niet ontvangen,
wanneer zijn ze verstuurd? wellicht komt het morgen
heb je eventueel het pakketnummer robert?
wanneer zijn ze verstuurd? wellicht komt het morgen

-
- Contacteer:
Hallo JPS,
Nee dat duurt nog even want je hebt de 8000K betseld, deze is besteld bij de fabriek en zal over een week of 3 binnen komen bij mij. Ik heb alleen de 6000K op voorraad liggen.
Dit heb ik duidelijk vermeld in het topic.
Groeten,
Robert
RB cartuning
Nee dat duurt nog even want je hebt de 8000K betseld, deze is besteld bij de fabriek en zal over een week of 3 binnen komen bij mij. Ik heb alleen de 6000K op voorraad liggen.
Dit heb ik duidelijk vermeld in het topic.
Groeten,
Robert
RB cartuning
-
- Über-Spammer
oh geen probleem hoor. ik dacht dat iemand al een set gekregen had met 8000k, vandaar de vraag. de auto staat toch nog niet zo ver inelkaar 

-
en???RonaldClio16v schreef:Yes hij's binnen, leuke set!![]()
Robert
een clio is net als je vriendin, je gaat er steeds meer van houden (en ze kosten ook genoeg)
-
- Car: Laguna II 2.0 T 205
Kun je die kastjes wel kwijt dan bij 'n Clio 16 Vlapper?? of moet je dan met de hele rotzooi onder ruitenwisser beplating gaan zitten?
Gr. jeroen
Gr. jeroen
-
- Contacteer:
Hoe staat het met de facturen? 

-
- Contacteer:
Ja, je kan de xenon makkelijk kwijt op een 16v, heb al meerdere setjes verkocht voor deze auto.
Wat betreft de facturen, iedereen die een pakketje opgestuurd heeft gekregen heeft ook een factuur. Deze zat op de doos geplakt. Iedereen die heeft afgehaald heeft bij betaling een factuur gekregen.
groeten,
Robert
RB cartuning
Wat betreft de facturen, iedereen die een pakketje opgestuurd heeft gekregen heeft ook een factuur. Deze zat op de doos geplakt. Iedereen die heeft afgehaald heeft bij betaling een factuur gekregen.
groeten,
Robert
RB cartuning
Erik's commentaar m.b.t. de facturen gaat nog over de vorige xenon actie via tunex.RB Cartuning schreef:Wat betreft de facturen, iedereen die een pakketje opgestuurd heeft gekregen heeft ook een factuur. Deze zat op de doos geplakt. Iedereen die heeft afgehaald heeft bij betaling een factuur gekregen.

-
- Contacteer:
JuistSander2 schreef:Erik's commentaar m.b.t. de facturen gaat nog over de vorige xenon actie via tunex.RB Cartuning schreef:Wat betreft de facturen, iedereen die een pakketje opgestuurd heeft gekregen heeft ook een factuur. Deze zat op de doos geplakt. Iedereen die heeft afgehaald heeft bij betaling een factuur gekregen.

Zo hoort hetRB Cartuning schreef:
groeten,
Robert
RB cartuning

Murray heb jij nog wat gehoord?

-
- Über-Spammer
egon heb jij je set al?
-
- Contacteer:
De 8000K lampen zijn binnen, dus degene die nog een set krijgen, laat me even weten of ik ze moet opsturen of dat je ze komt ophalen.
groeten,
Robert
RB cartuning
groeten,
Robert
RB cartuning
-
- Über-Spammer
joepieeeeeeee 

-
- Über-Spammer
heb de clio nou afgebouwd, dan gaat het ook maar de rek in totdat hij weer uitelkaar gaat 

-
- Über-Spammer
bij mij ook niet. ben eens benieuwt.
-
- Contacteer:
Gaat je wel lukken egon
Als het goed is moet er ooit nog iemand met een 19 cabrio deze kant opkomen voor een xenon inbouw 

Clio in progress http://www.renault-tuning.com/viewtopic.php?t=18853
die set die ik nu in huis heb is voor de laguna. Daar zal ik de accu eruit moeten halen om er links voor bij te kunnen. zo weinig ruimte is er. Rechts heb ik iets meer speelruimte.
... en ja de cabrio wordt óók nog van xenon voorzien. Heb daar leuke plannen mee
... en ja de cabrio wordt óók nog van xenon voorzien. Heb daar leuke plannen mee