haha, je stuurt hem naar mijn exHessel schreef:**************** toch??, tegenover die school
-jo- schreef:volgens de laatste berichten is die op de terugweg. Nou, ik ben die ouwe wel wat verschuldigd. Ik belde em op en 20 minuten later was ie onderweg met zen ambulance. Nou moe, RESPECT !!!!AnthonyR schreef:hoe is het met die 21 in de buurt van de ring? is luco al op de terug weg?
is het een lekker ding danEgon schreef:haha, je stuurt hem naar mijn exHessel schreef:**************** toch??, tegenover die school![]()
Zegt ze vast geen nee tegen...![]()
waar heb je dat nu weer vandaanHessel schreef:WTF![]()
![]()
Artiest Hessel
Egeltje :.
Egeltje, met je kleine bolle zwarte oogjes, wat doe jij daar in dat grote zwarte bos?
Egeltje met je grote sterke stekeltjes, wat doe jij daar in dat grote zwarte bos?
Hij had honger, zijn darmpje ging tekeer
Hij had trek in een grote boterham met jam
En die lag daar, heel toevallig, aan de andere kant van snelweg
Chorus:
Egeltje wat doe jij daar in dat grote zwarte bos? 2x
Aarzelend, twijfelend stak hij over
Eerst zijn eerste pootje, toen volgde zijn tweede pootje, later kwam het derde, en als laats, zijn vierde pootje
Chorus
Wat er toen gebeurde is te erg voor woorden, een vrachtwagen die hem kwam vermoorden
Zijn stekeltjes bleken niet sterk genoeg
Toen lag hij daar met een schedelbasisfractuur
En een gebroken ruggetje
Uitpuilende bolle zwarte oogjes met zijn darmpje op een hoopje langs zijn hoofdje
Na een paar dagen was hij helemaal aangekoekt
Niet meer van de weg af te schrapen
Verenigd met het asfalt voor altijd
Chorus
En nog altijd als ik naar m'n oma ga in de auto op de snelweg denk ik aan het egeltje, denk ik aan het egeltje, vooral bij dat hobbeltje
Egeltje
Isabel
Inderdaad, C:\Documents and Settings\GebruikersNaam\Local Settings\Application Data\Microsoft\Outlook\*.pst-Ray- schreef:welke bestanden van Outlook (geen express) moet je ook alweer saven om je inbox en adressenbestand te behouden, en waar vind je die doorgaans?
hier?
C:\Documents and Settings\Windows XP Pro\Local Settings\Application Data\Microsoft\Outlook
archive.pst
outlook.pst
ik d8 dat er ook nog iets was als een .pab of .wab bestand?
Luco/Alpine-racer schreef:is het een lekker ding danEgon schreef:haha, je stuurt hem naar mijn exHessel schreef:**************** toch??, tegenover die school![]()
Zegt ze vast geen nee tegen...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
@paz
er stond een engelsman in prum met een kapotte 21 en op een of andere manier wilde ze hem niet naar huis slepen ondaks dat die daarvoor had bijbetaald omdat de auto te weinig dagwaarde heeft![]()
dus ja die heb ik maar ëven"opgehaald"
hij staat nu op de dam bij mij op de ambulance
was nog een gezeik, want door het bandenrek e.d. paste die maar net en hebben we de oprijplaten moeten demonteren en die hebben we op de aanhanger vastgebonden![]()
![]()
zon 21 is toch een stuk zwaarder
campertje moest er aardig voor werken in de bergjes![]()
ik hoef er ook niet mee te levenEgon schreef:Niet onaardig om te zien.Luco/Alpine-racer schreef:is het een lekker ding dan![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maare,... zullen we het daar maar bij laten?
bestuurder schijnt het ook niet te hebben overleeft-PAZ- schreef:t@ring zeg dat ding zit lekker in elkaar, zal ook wel niet met 30 km/u op een ander zijn geknalt