We kregen toch ook een paar keer een duim Paz-PAZ- schreef:Meeste mensen zaten echt zo![]()
te kijken toen ze moesten wachten op een paar renault's die over die schuin over de drempels kropen om vervolgens weer volgas weg te vlammen
![]()
Marieke schreef:Bij ons zaten er inderdaad af en toe ook wat minder gezellige hoofden achter ons...
whahhahaa!!!-Ray- schreef:whoa lap zeg, dag meneer spaghettiiiiiii
het gaat meniet om de dingen die ik over heb, of niet over hebSteven schreef:Maak je toch niet zo druk ouwe, heb je alleen jezelf mee.
Snap wel dat je nu met een stapeltje medailles en overige kosten zit, maar van mij hoeven die dingen niet. Tis goed bedoeld hoor, maar ik ga zonder die medaille net zo tevreden weg als met. Prijzen doe ik het ooknie voor. (Voor mijn part geef je een paar sokken als eerste prijs).
Ik kom voor een daggie lekker touren en lachen en die was gewoon geslaagd![]()
Enige wat ik dan wel leuk vind is zo'n rallyplaat, maarja als dat teveel geld kost zou ik het ook lekker laten. Hoef je je ooknie zo druk te maken om opkomst verder.
klopt wel, maar als organisator ga je der zowieso zwaarder aan tillen.Steven schreef:Maak je toch niet zo druk ouwe, heb je alleen jezelf mee.
Snap wel dat je nu met een stapeltje medailles en overige kosten zit, maar van mij hoeven die dingen niet. Tis goed bedoeld hoor, maar ik ga zonder die medaille net zo tevreden weg als met. Prijzen doe ik het ooknie voor. (Voor mijn part geef je een paar sokken als eerste prijs).
Enige wat ik dan wel leuk vind is zo'n rallyplaat, maarja als dat teveel geld kost zou ik het ook lekker laten. Hoef je je ooknie zo druk te maken om opkomst verder.
http://www.rallyschild.nl-PAZ- schreef:@ Luco wat kosten die rally platen dan +/-
idd even netjes afzeggen is een kleine moeite. Anderzijds ben ik het ook wel met Steven eens. Die presentjes zijn leuk maar voor mij hoeft het ook niet perse. Verder was alles keurig verzorgd! alleen de casis zit me nog steeds dwarsLuco/Alpine-racer schreef:het gaat meniet om de dingen die ik over heb, of niet over hebSteven schreef:Maak je toch niet zo druk ouwe, heb je alleen jezelf mee.
en jij vind het niet uitmaken, een ander misschien el, of ook niet
maakt me eigenlijk niet uit
ik vind dat ik het zo moet doen
het gaat me er gewoon om dat je het fatsoen in je donder moet hebben om gewoon even afte zeggen
niet meer en niet minder
@paz zal eens kijken naar die rallyplaten
@steven, heb je een voorbeeld?