Vloermatten RTC Editie IV
Voor mij klopt het ook, is het ook gewoon 69 als ik R19 16V neem als opschrift? Nu nog even die rek. nummer ergens zoeken
, Of kan iemand me de rek. nr. Pm'men?

-
Wordt de mattenset op gestuurd?
Voor mij klopt het ook
Voor mij klopt het ook
Laatst gewijzigd door martijnclio op ma 2 apr 2007 16:36, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
mijn geval klopt ook 

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
voor mij klopt het ook 

Het Rekeningnummer vind je onder RTC Contact, bovenaan de site. PM Gabri even als je IBAN etc. nodig hebt.Glekke schreef:Voor mij klopt het ook, is het ook gewoon 69 als ik R19 16V neem als opschrift? Nu nog even die rek. nummer ergens zoeken, Of kan iemand me de rek. nr. Pm'men?

[size=10:30bbfbe7a5][b:30bbfbe7a5]Clio RT[/b:30bbfbe7a5] & [b:30bbfbe7a5][color=darkblue:30bbfbe7a5]R5 GTE[/b:30bbfbe7a5][/color:30bbfbe7a5][/size:30bbfbe7a5]
-
Ik kom de volgende meetings niet maar pas aan het einde van het jaar, bewaar je ze dan?Rianne Tinnemans schreef:Eh... Je kunt ze afhalen op verschillende RTC-meetings, of in Krefeldmatrix tuning schreef:Wordt de mattenset op gestuurd?
Voor mij klopt het ook
Uiteraard 
Bent vast wel eens in de buurt van een van ons

Jullie komen niet toevallig overmorgen naar TNM he?
als ik dan straks de centjes even snel overmaak... 
edit: bedenk net dat ze natuurlijk eerst besteld moeten worden

edit: bedenk net dat ze natuurlijk eerst besteld moeten worden

Laatst gewijzigd door RoyH op di 3 apr 2007 21:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Kom op mensen, maak die cente over
Wouter, Jesper en Freaky check even de tabel op correctheid

Wouter, Jesper en Freaky check even de tabel op correctheid

[size=10:30bbfbe7a5][b:30bbfbe7a5]Clio RT[/b:30bbfbe7a5] & [b:30bbfbe7a5][color=darkblue:30bbfbe7a5]R5 GTE[/b:30bbfbe7a5][/color:30bbfbe7a5][/size:30bbfbe7a5]
-
- Contacteer:
Zal het eerdaags ff doen rianne
Onder vermelding mattenset voldoende?
Clio in progress http://www.renault-tuning.com/viewtopic.php?t=18853
en forumnaam a.u.b.Mike (spitsoor) schreef:Zal het eerdaags ff doen rianneOnder vermelding mattenset voldoende?
-
Ik woon in gelderland dus ik weet niet of er iemand van jullie ook in gelderland of omgeving woont?Riël Notermans schreef:Uiteraard

-
Is het echt niet mogelijk om op te sturen? (tegen extra bij betalen)
Ik kom eigenlijk niet zo veel op rtc meeting, en heb eerlijk gezegt weinig zin om naar de andere kant van het land te rijden voor een setje matten.
Ik kom eigenlijk niet zo veel op rtc meeting, en heb eerlijk gezegt weinig zin om naar de andere kant van het land te rijden voor een setje matten.
-
- Contacteer:

Het klopte en geld is over gemaakt..
Maar nu is de vraag die andere ook hebben hoe ik die dingen krijg want ik ga voorlopig ook niet naar meetings want er is kleine opkomst..
Ik wacht het wel af..
Groetjes Jesper
Maar nu is de vraag die andere ook hebben hoe ik die dingen krijg want ik ga voorlopig ook niet naar meetings want er is kleine opkomst..
Ik wacht het wel af..
Groetjes Jesper
Als alles goed gegaan is, dan zouden m'n centjes ergens begin volgende week moete arriveren...
En ik kom wel eens een keertje naar een meeting natuurlijk (als het maar niet té ver van Belgie is
)
En ik kom wel eens een keertje naar een meeting natuurlijk (als het maar niet té ver van Belgie is

Matten worden meteen na betaling van iedereen meteen besteld. Leverancier rekent 2-3 weken levertijd. Komt goed 

-
- Contacteer:
Geld is overgemaakt Rianne 

-
als de mattenset niet opgestuurd kan worden, dan kan mijn naam van de lijst worden gehaald (haal ik het wel dichter bij huis)MICHEL11GTE schreef:Is het echt niet mogelijk om op te sturen? (tegen extra bij betalen)
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Ah Joh lekker lb, je hebt dan tenminst iets exclusiefsJes-Men schreef:nou als ik het eerder wist dan had ik het niet gedaan..Rianne Tinnemans schreef:Matten worden meteen na betaling van iedereen meteen besteld. Leverancier rekent 2-3 weken levertijd. Komt goed

Waarom?? Gewoon omdat het kan!
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
wees blij dat er iemand de moeite neemt om dit weer te regelen
ik ben er blij mee
al zullen ze wel nog een paar jaar in de kast liggen

ik ben er blij mee
al zullen ze wel nog een paar jaar in de kast liggen

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Daar kan je ze ook voor gebruiken ja!Luco/Alpine-racer schreef:wees blij dat er iemand de moeite neemt om dit weer te regelen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik ben er blij mee
al zullen ze wel nog een paar jaar in de kast liggen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Waarom?? Gewoon omdat het kan!
Je hebt wel wat unieks, van topkwaliteit!Jes-Men schreef:nou als ik het eerder wist dan had ik het niet gedaan..Rianne Tinnemans schreef:Matten worden meteen na betaling van iedereen meteen besteld. Leverancier rekent 2-3 weken levertijd. Komt goed
Als ik in het begin niet duidelijk genoeg ben geweest over afhaling en levertijd dan vind ik dit jammer...
Ik zal er in het vervolg op letten dat dit ook de aankoopbeslissing kan beinvloeden.
Over de voorruitbetaling en daarna pas bestellen kan ik nog zeggen, dat we er als club niet aan kunnen beginnen om zo'n hoeveelheid, met verschillende pasvormen en kleuren niet op voorraad kunnen kopen.
Ik heb ook geprobeerd om bij deze leverancier een soort van open bestelling te plaatsen. Dus dat hij in princiepe de RTC-mat in zijn assortiment neemt, en dat dan elk lid individueel zijn matjes dar kan bestellen. Hij had hier geen interesse in, aangezien hier dan te groote kosten mee verbonden waren. Ik denk dat je dan niet kunt verwachten dat wel deze dingen op voorraad nemen / kopen zonder dat we afname besvestigen hebben.

Over de voorruitbetaling en daarna pas bestellen kan ik nog zeggen, dat we er als club niet aan kunnen beginnen om zo'n hoeveelheid, met verschillende pasvormen en kleuren niet op voorraad kunnen kopen.
Ik heb ook geprobeerd om bij deze leverancier een soort van open bestelling te plaatsen. Dus dat hij in princiepe de RTC-mat in zijn assortiment neemt, en dat dan elk lid individueel zijn matjes dar kan bestellen. Hij had hier geen interesse in, aangezien hier dan te groote kosten mee verbonden waren. Ik denk dat je dan niet kunt verwachten dat wel deze dingen op voorraad nemen / kopen zonder dat we afname besvestigen hebben.