ACT: Algemeen Chat Topic. I

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Gesloten
Wouter
Über-Spammer
Contacteer:

Ik ben eerder bij de Rai dan jij vanuit Limburg dus je hebt pech!!!!
Waarom?? Gewoon omdat het kan!
Siempie

eerst maar even op de motorkap (L)
Martijn
Über-Spammer
Contacteer:

Riël Notermans schreef:Nee, klopt zo.
radiator niet verstopt, waterpomp pompt?
OK

Waterpomp is nieuw. Maakt de draairichting nog uit? Kan zijn dat hij (in de 1.7-setup) de andere kant opdraait t.o.v. de 2.0-setup. Ik zie het in het potje wel stromen.

Radiator heb ik doorgespoeld bij demontage. Was toen een halfjaar oud.

Ik zat ook aan lucht te denken. Het koelsysteem is opgezet als met de 1.7, dus zonder ontluchtingsnippels. De aansluitingen op het blok zijn hetzelfde, dat zou dan toch niet uit mogen maken. :s
5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
paulvanrooij
Car: Twingo GT
Contacteer:

RAI was weer lachen!

Nog die muts van TMF tegengekomen, viel toch tegen in het echt.. leuk bekkie maar uitgezakte reet!
nog een paar BNers tegen het lijf gelopen, en natuurlijk onze eigen BNer, Menno! (Y)
Was wel weer grappig de autorai, en natuurlijk veel mooie vrouwen :D
Xabre
Car: 19 16V

Paul1916v schreef:RAI was weer lachen!

Nog die muts van TMF tegengekomen, viel toch tegen in het echt.. leuk bekkie maar uitgezakte reet!
nog een paar BNers tegen het lijf gelopen, en natuurlijk onze eigen BNer, Menno! (Y)
Was wel weer grappig de autorai, en natuurlijk veel mooie vrouwen :D
alleen maar tieten gekeken zeker :P
paulvanrooij
Car: Twingo GT
Contacteer:

en konten (van auto's) :p
Gabri van der Veen
Über-Spammer

foto's komen in het ledendeel zeker :p
Project 21 16v
Alles past! Zolang je het maar aanpast
Egon

Hessel schreef:leg daar maar neer

:nee:
sow, die ligt strak tegen die paal aan. Dat die nog recht staat
Xabre

sterke paal is het halve werk
Egon

AnthonyR schreef:Damm wat is een dagje rai vermoeiend (S)

Kwam nog die meid tegen van een autoprogramma op veronica , kan alleen niet op de naam komen.

[img]http://img252.imageshack.us/img252/7162 ... ed1xh1.jpg[/img]
had haar even in de camera laten kijken :D :p
AnthonyR
Moderator
Contacteer:

Nee ze werdt geintervieuwd*.

Jan Lammers was er ook en ja meer weet ik niet wat er liepen zat mensen :p
Riël
Über-Spammer

Egon schreef:

Hoe kan ie daar nu omkiepen? Zo'n flinke bocht is dat niet?
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
Sander2

TjeBo schreef:Lang weg geweest, maar rij ondertussen weer renault, een clio II 1.4 16v privilege!

Het wordt nu tijd om de standaard 14" velgen te vervangen voor iets moois.. Zat te denken aan Clio 2.0 Sport velgen (de mat zwarten 16" of de 'zilveren' 16") maar nu vroeg ik me af of de wielkassen van een sport gelijk zijn aan die van een 'normale' phase II? Zo niet, dan ben ik bang dat het niet gaat staan..

Alvast bedankt!
Nee, geloof dat de wielkasten van een ph2 inderdaad breder zijn.
Martijn
Über-Spammer
Contacteer:

Achteraan is het gelijk, vooraan wel breder. Maar niet zoveel dat de wielen er bij een normale Clio buiten gaan steken. RS-velgen hebben een grotere ET-waarde en staan verder naar binnen dan de normale Clio-velgen.
5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
Tim
Car: E36 M3

Riël Notermans schreef:
Egon schreef:

Hoe kan ie daar nu omkiepen? Zo'n flinke bocht is dat niet?
Misschien een handrembochtje? :lol:
Jean-Paul-S
Über-Spammer

Ik ben eerder bij de Rai dan jij vanuit Limburg dus je hebt pech!!!![
grrr, dan maar hier zoeken :p
Sander2

Sander2 schreef:Bedankt voor de reacties! De plek zit echt op het dak zelf. Ik ben er al mee naar de dealer geweest en die wist het niet zeker. Kon roest zijn, maar kon ook vogelpoep zijn. Hij verwees mij weer het schadeherstel bedrijf van Renault. Vanmorgen dus geweest, de beste man zij meteen al dat het vogelpoep was wat de lak aangetast heeft. Nu ken ik mijzelf, en haal vogelpoep juist om die redenen er altijd direct vanaf, dus ik denk niet dat dat het is. En aangezien het maar een heel klein plekje is, en vogelpoep toch meestal meer oppervlakte bestaal denk ik dat het roest is. Dus het is dan een welles nietes verhaal waar ik weinig mee opschiet. Zit eraan te denken om langs een andere dealer te gaan. Het schadeherstel bedrijf gaf als tip om renault klanten service te bellen/mailen, maar denk dat ik daar niet veel mee op zal opschieten? Baal er wel van! Welke garantie heb ik dat wanneer ze er een schuurpapiertje overheen halen en het roest is dat ze dat ook eerlijk aangeven, ik kan er moeilijk zelf bovenop gaan staan.... :evil:
Goed nieuws. Het schadebedrijf heeft het voorgelegd aan Renault Nederland, en Renault Nederland heeft toestemming gegeven om het te laten maken! :bang: (Y)
Corniels
Contacteer:

Zat beetje op marktplaats te kijken, en kwam deze tegen *Klik
Nu is mijn vraag gewoon puur uit interesse of er echt punten zijn waar op gelet moet worden, misschien dat de vorige eigenaar dit weet?

Ik doel hier niet op de staandaard aankooptips van een GTT, maar misschien wat roest op punten waar het al geconstateerd is. Of wat andere kleinigheden.

Ik weet dat deze eerst van een RTC'er geweest is, maar wat was jou reden van verkoop. En klopt die km stand een beetje?
Riël
Über-Spammer

Sander2 schreef:
Sander2 schreef:Bedankt voor de reacties! De plek zit echt op het dak zelf. Ik ben er al mee naar de dealer geweest en die wist het niet zeker. Kon roest zijn, maar kon ook vogelpoep zijn. Hij verwees mij weer het schadeherstel bedrijf van Renault. Vanmorgen dus geweest, de beste man zij meteen al dat het vogelpoep was wat de lak aangetast heeft. Nu ken ik mijzelf, en haal vogelpoep juist om die redenen er altijd direct vanaf, dus ik denk niet dat dat het is. En aangezien het maar een heel klein plekje is, en vogelpoep toch meestal meer oppervlakte bestaal denk ik dat het roest is. Dus het is dan een welles nietes verhaal waar ik weinig mee opschiet. Zit eraan te denken om langs een andere dealer te gaan. Het schadeherstel bedrijf gaf als tip om renault klanten service te bellen/mailen, maar denk dat ik daar niet veel mee op zal opschieten? Baal er wel van! Welke garantie heb ik dat wanneer ze er een schuurpapiertje overheen halen en het roest is dat ze dat ook eerlijk aangeven, ik kan er moeilijk zelf bovenop gaan staan.... :evil:
Goed nieuws. Het schadebedrijf heeft het voorgelegd aan Renault Nederland, en Renault Nederland heeft toestemming gegeven om het te laten maken! :bang: (Y)
YEAH!
Spaar je je altijd geld, kun je mooi lid worden :lol:
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
Sander2

Riël Notermans schreef:
Sander2 schreef:
YEAH!
Spaar je je altijd geld, kun je mooi lid worden :lol:
Tja, heb je wel gelijk in. :wink:
Martijn
Über-Spammer
Contacteer:

Goed nieuws. Wel opvallend soepel. Wist je dat ze bij Renault NL een database hebben van auto's waaraan voor aflevering schadeherstel heeft plaatsgevonden.......? :)
Sander2

Martijn schreef:Goed nieuws. Wel opvallend soepel. Wist je dat ze bij Renault NL een database hebben van auto's waaraan voor aflevering schadeherstel heeft plaatsgevonden.......? :)
Dat is inderdaad heel soepel. Ik ging ervan uit dat we er niet uit zouden komen en dat ik de molen in zou gaan met de klanten service. Nee ik wist niet dat ze zo'n database hadden. Maar ja, dinsdag hebben ze hem klaar. Ben benieuwd! :)
Martijn Kool

Corniels schreef:Zat beetje op marktplaats te kijken, en kwam deze tegen *Klik
Nu is mijn vraag gewoon puur uit interesse of er echt punten zijn waar op gelet moet worden, misschien dat de vorige eigenaar dit weet?

Ik doel hier niet op de staandaard aankooptips van een GTT, maar misschien wat roest op punten waar het al geconstateerd is. Of wat andere kleinigheden.

Ik weet dat deze eerst van een RTC'er geweest is, maar wat was jou reden van verkoop. En klopt die km stand een beetje?
pm Ray is, volgens mij heeft hij erin gereden.
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
Corniels
Contacteer:

Ja, die vergat ik eigenlijk. Beter laten staan, of hij moet flink met de prijs zakken dus.
Vos

kool schreef:pm Ray is, volgens mij heeft hij erin gereden.
Ray heeft er een hele tijd in gereden... aangezien deze van hem is geweest! :wink:
Jeroen RS
Contacteer:

Robert-Jan schreef:
-PAZ- schreef:

Weet je toevallig waar die foto genomen is??
Volgens mij omgeving Bleiswijk??
Dat is op de A20 bij afslag Coldenhove / Maasdijk. Daar gaan regelmatig vrachtwagens op hun kant. Gewoon te hard de bocht door en hoog geladen (fruit bv)
Egon

Jean-Paul-S
Über-Spammer

die bentley le mans auto :worship:
Sander2

AnthonyR schreef:Damm wat is een dagje rai vermoeiend (S)

Kwam nog die meid tegen van een autoprogramma op veronica , kan alleen niet op de naam komen.
Suzanne de Jong. Is idd nice (Y) (Y)
-PAZ-
Über-Spammer

Mooie foto"s (Y) (Y) van de autorai

tering zeg, dat je het weg krijgt 1 krat bier en 2 flessen wijn.

http://www.nu.nl/news/1022333/122/Belg_ ... bloed.html
R5GTT. Drive it like you stole it
-Ray-
Contacteer:

Vos schreef:
kool schreef:pm Ray is, volgens mij heeft hij erin gereden.
Ray heeft er een hele tijd in gereden... aangezien deze van hem is geweest! :wink:
maar 2 jaar ;)
Immer wieder die verdammte Holländer
GJ
Car: Megane 4 RS

Moet deze link ook niet ergens op de site komen te staan? :D

http://www.albinoblacksheep.com/flash/posting.php :lol:
Egon

:lol:
Xabre

-PAZ- schreef:Mooie foto"s (Y) (Y) van de autorai

t@ring zeg, dat je het weg krijgt 1 krat bier en 2 flessen wijn.

http://www.nu.nl/news/1022333/122/Belg_ ... bloed.html
" verklaarde aan zijn drankverslaving te werken "

hij liegt in elk geval niet :)
Gesloten