Zijn er nog verlagingsveren te koop voor een Clio phase I (bj 1997)?
En welke uitlaat zou je steken (graag foto)? En hoe zit dat met het geluid dan?
Verlaging
-
kijk hier eens:
http://www.tuning4car.nl/shop/VERLAGING ... rzicht.htm
misschien kan je dit ook wel tweedehands krijgen?
http://www.tuning4car.nl/shop/VERLAGING ... rzicht.htm
misschien kan je dit ook wel tweedehands krijgen?
Tjing tjingpierre schreef:koni complete set veren inclusief dempers.

complete set KW was nog geen 400,- euro incl montage
apex setjes zijn ook erg fijn!
-
- Contacteer:
In principe zijn de meeste verlagingsveren redelijk comfortabel in combinatie met originele schokdempers, althans dat is mijn mening (heb met verschillende verlagingsveren gereden onder originele dempers).Grootje schreef:Welke verlagingsveren geven de auto nog het meeste comfort? want er zijn zoveel merken die ze leveren dat je niet weet welk merk welke eigenschappen hebben.. en de mate van verlaging natuurlijk
Pak je andere dempers of een schroefset dan is het meestal behoorlijk stuiteren...(kan ook fijn zijn

In principe zijn de meeste verlagingsveren redelijk comfortabel in combinatie met originele schokdempers, althans dat is mijn mening (heb met verschillende verlagingsveren gereden onder originele dempers).
Pak je andere dempers of een schroefset dan is het meestal behoorlijk stuiteren...(kan ook fijn zijn
)[/quote]
Stuiteren hoeft voor mij niet echt! wel het verminderen van het overhellen in de bochten en wat strakker op de weg! heel laag hoeft hij van mij ook niet max. 3 cm vind ik wel prima! zijn er ook nog slechte merk veren of zijn ze allemaal wel van goede kwaliteit? ik laat de originele schokdempers er wel onder zitten ja

Stuiteren hoeft voor mij niet echt! wel het verminderen van het overhellen in de bochten en wat strakker op de weg! heel laag hoeft hij van mij ook niet max. 3 cm vind ik wel prima! zijn er ook nog slechte merk veren of zijn ze allemaal wel van goede kwaliteit? ik laat de originele schokdempers er wel onder zitten ja
Ok dan heb ik ook nog een vraagje.
Ik heb een Renault Clio 2 fase II 1.6 16V Dynamique.
Die schijnt van zichzelf al 2 cm lager te liggen?
Klopt dat?
Nu wil ik die lager op zijn pootjes zetten dmv andere veren.
Welke veren kan ik dan het beste gebruiken en heeft dat wel nut.
Mocht de Dynamique nou echt 2 cm lager liggen en ik koop verlagingsveren van 4cm zou het betekenen dat hij maar 2cm zakt.
En heb ik 2 of 4 veren nodig want ik hoor de van de 1 dat ik achter een torsieas heb en van de ander weer niet.
En wie weet een goed merk veren?
Ik heb een Renault Clio 2 fase II 1.6 16V Dynamique.
Die schijnt van zichzelf al 2 cm lager te liggen?
Klopt dat?
Nu wil ik die lager op zijn pootjes zetten dmv andere veren.
Welke veren kan ik dan het beste gebruiken en heeft dat wel nut.
Mocht de Dynamique nou echt 2 cm lager liggen en ik koop verlagingsveren van 4cm zou het betekenen dat hij maar 2cm zakt.
En heb ik 2 of 4 veren nodig want ik hoor de van de 1 dat ik achter een torsieas heb en van de ander weer niet.
En wie weet een goed merk veren?
Is geen torsie-as zijn gewoon vier veren. 

Ik vergis me nooit, behalve gisteren, toen dacht ik dat ik me vergiste.. maar dat was niet zo...
Jerk, pm ~thijs~ ff, die heeft het ook gedaan en het schijnt appeltje eitje te zijn
Immer wieder die verdammte Holländer