Thursday Nightmeeting Maastricht. I
Ga gewoon naar de automaterialen zaak en haal je n kan 10W40 van n merk. Vul je m daarmee bij 

Dat is niet lastig.
Oliedop los
scheut olie erin
effe wachten
peilen
misschien nog wat bij
of dop er weer op
dop op de fles, fles in de garage, volgende week nog eens kijken
Oliedop los
scheut olie erin
effe wachten
peilen
misschien nog wat bij
of dop er weer op
dop op de fles, fles in de garage, volgende week nog eens kijken

Check wel dat t fatsoendelijke is!
Er zit nu 10w40 halfsyntheet in!
Er zit nu 10w40 halfsyntheet in!
als we dan nu toch bezig zijn hoe doe jeje bakolie ergens meten?? is dat waar je hem doet bij vullen dus bij dat slangetje??
of kan het daar niet aanliggen dat ik problemen heb met schakelen alleen als de auto goed warm is...
greetzz
of kan het daar niet aanliggen dat ik problemen heb met schakelen alleen als de auto goed warm is...
greetzz
-
- Car: Renault 5 GT Turbo
Jawel kan wel, heb ik met de 5 ook als ie warm is, dan krijg ik hem slecht in de 1,2 en 3de gang, beste is om de bakolie te vernieuwen!voske schreef:als we dan nu toch bezig zijn hoe doe jeje bakolie ergens meten?? is dat waar je hem doet bij vullen dus bij dat slangetje??
greetzz
heb ik toch al eens uitgelegd.
draai de stop aan de VOORKANT van de bak eruit. Peil moet, als de auto recht staat, precies aan de rand van het gat staan.
Daar vul je m ook bij.
Aan t slangetje mag ook, maar dan moet jeje een dag vrijnemen. Of je zet de bakolie in de magnetron (eigenlijk menno vragen volgens mij heeft ie ervaring met olie in dat soort apparaten
)
draai de stop aan de VOORKANT van de bak eruit. Peil moet, als de auto recht staat, precies aan de rand van het gat staan.
Daar vul je m ook bij.
Aan t slangetje mag ook, maar dan moet jeje een dag vrijnemen. Of je zet de bakolie in de magnetron (eigenlijk menno vragen volgens mij heeft ie ervaring met olie in dat soort apparaten

-
- Über-Spammer
jeuj, dat mag ik komend weekend ook gaan doen. gewoon volkieperen totdat ie eruit loopt ja 

-
Is niet meer veel geworden bassie vanavond, als we weg gegaan waren op het feest dan had dit waarschijnlijk mog een staartje gekregen
ps ik ben wel nog lid!

ps ik ben wel nog lid!
-
nix...dat was net het probleem!RoyH schreef:wat is gebeurd?

Nou opeens, er zijn er wel meer geen lid meer 
De verwerking van lidmaatschappen 2007 is gisteren geweest
Bas, foeifoei

De verwerking van lidmaatschappen 2007 is gisteren geweest

Bas, foeifoei

-
Proficiat Roy!!!!RoyH schreef:Waarom is baszos geen lid meer opeens? Blijft toch wel nog gesjellig naar de mac komen he![]()
ik heb goedkeuring voor mijn stage woei!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

-
- Über-Spammer
waar had je ookalweer stage goedkeuring?
olie in de magnatron waar is dat goed voor?? ik heb even snel gekekekn maar kan niet zo snel eigenlijk die stop vinden..Riël Notermans schreef:heb ik toch al eens uitgelegd.
Daar vul je m ook bij.
Aan t slangetje mag ook, maar dan moet jeje een dag vrijnemen. Of je zet de bakolie in de magnetron (eigenlijk menno vragen volgens mij heeft ie ervaring met olie in dat soort apparaten)
-
Als je de olie in de magnetron stop en de olie op temperatuur laat komen wordt de olie dunner en laat je hem gemakkelijke de versnellingsbak in lopen!voske schreef:olie in de magnatron waar is dat goed voor?? ik heb even snel gekekekn maar kan niet zo snel eigenlijk die stop vinden..Riël Notermans schreef:heb ik toch al eens uitgelegd.
Daar vul je m ook bij.
Aan t slangetje mag ook, maar dan moet jeje een dag vrijnemen. Of je zet de bakolie in de magnetron (eigenlijk menno vragen volgens mij heeft ie ervaring met olie in dat soort apparaten)
Danny heb je eens gekeken of je een grotere bout ziet zitten, kweet niet pcies hoe dit bij een clio zit maar bij een 5 moet je die met een 24'er steek los draaien, en er past een tuinslang is!

-
Heb je geen vraagbaak van je Clio Danny?
http://www.tmbbooks.be/nl/autom_Renaultrep19.html
Misschien staat hier iets tussen...

jawel maar ik ben lui.. als ik het toch hier kan navragen.. is beter dan ergens in de bestanden te zoeken waar ik dat ook alweer hadcyberdanny schreef:Heb je geen vraagbaak van je Clio Danny?![]()
en stiekem ook niet aan gedachtvoske schreef:jawel maar ik ben lui.. als ik het toch hier kan navragen.. is beter dan ergens in de bestanden te zoeken waar ik dat ook alweer hadcyberdanny schreef:Heb je geen vraagbaak van je Clio Danny?![]()

-

Dan wel even de deur van de magnetron open laten staan.... voordat je er weer eten in doet....cyberdanny schreef:Als je de olie in de magnetron stop en de olie op temperatuur laat komen wordt de olie dunner en laat je hem gemakkelijke de versnellingsbak in lopen!voske schreef:olie in de magnatron waar is dat goed voor?? ik heb even snel gekekekn maar kan niet zo snel eigenlijk die stop vinden..Riël Notermans schreef:heb ik toch al eens uitgelegd.
Daar vul je m ook bij.
Danny heb je eens gekeken of je een grotere bout ziet zitten, kweet niet pcies hoe dit bij een clio zit maar bij een 5 moet je die met een 24'er steek los draaien, en er past een tuinslang is!

[size=10:30bbfbe7a5][b:30bbfbe7a5]Clio RT[/b:30bbfbe7a5] & [b:30bbfbe7a5][color=darkblue:30bbfbe7a5]R5 GTE[/b:30bbfbe7a5][/color:30bbfbe7a5][/size:30bbfbe7a5]
Die stop kan niet missen is een plastic 'vlindermoer'.
-
- Über-Spammer
sjonge voske je bent echt lui 

nou op een gegeven ogenblik is het niet meer lui... maar meer van waar moet ik het nog zoeken.. ben er al zolang mee bezig.. met daarbij onderdelen spuiten,schuren etc. interieur uitbouwen en ga zo maar door..J-P-S schreef:sjonge voske je bent echt lui

-
- Über-Spammer
tja ja, tijd voor een projecttopic 

-
Er is nix ergers als een mens zichzelf aandoet!!voske schreef:nou op een gegeven ogenblik is het niet meer lui... maar meer van waar moet ik het nog zoeken.. ben er al zolang mee bezig.. met daarbij onderdelen spuiten,schuren etc. interieur uitbouwen en ga zo maar door..J-P-S schreef:sjonge voske je bent echt lui

Whatever.. probeer gewoon wat medelijden te krijgencyberdanny schreef:Er is nix ergers als een mens zichzelf aandoet!!voske schreef:nou op een gegeven ogenblik is het niet meer lui... maar meer van waar moet ik het nog zoeken.. ben er al zolang mee bezig.. met daarbij onderdelen spuiten,schuren etc. interieur uitbouwen en ga zo maar door..J-P-S schreef:sjonge voske je bent echt lui![]()
![]()
![]()
-
- Über-Spammer
ik ook (nog) niet. kentekenplaathouders heb ik al een berg van door alle clio's, dus daar hoef ik het niet voor te doen
en die avatar, hmmm dat zou toch alleen maar stommigheid worden

en die avatar, hmmm dat zou toch alleen maar stommigheid worden