Ik doelde meer op , zoals de meeting in breda, dan kom je met 2 renault's tegelijk

gaat die qs minder snel kapot dan?Robert-Jan schreef:Ik blijf die quickshift ellende vinden!
Heb er zelf mee gereden in een Trafic doe mij maar handgeschakelde 6 bak, als ze heel blijven!![]()
Ik heb een ''beetje'' last van een kater, is niet best!
Luco/Alpine-racer schreef:chippie mmmmmm
verlagingssetje, zijn die er wel
ach schakelen doet die best goed
en ik ben een luie rijder zakelijk![]()
![]()
ivo cruisecontrol zijn we nog vergeten![]()
Die garantie ga ik je niet geven, bij Nissan schijnen ze er wel wat problemen meet te hebben???Luco/Alpine-racer schreef:
gaat die qs minder snel kapot dan?
Dat voor een bus!!!!!!!!Ivo van Achthoven schreef:Luco..., jullie hebben trouwens wel smaak..., en een dure....![]()
Bus zit rond de 52000,- incl.
Luco/Alpine-racer schreef:ja al je niet kan schakelen gaat alles verrot
ik neem aan dat het garantie is bij 50.000
je mag verwachten dat een bak langer meegaat dan 50.000km
ook al is de garantie voorbij
(productaansprakelijkheidsregeling)
zoveelIvo van Achthoven schreef:Luco..., jullie hebben trouwens wel smaak..., en een dure....![]()
Bus zit rond de 52000,- incl.
Is een algemeen bekend probleem, die PK6 bakken zijn echt ellende!-PAZ- schreef:Luco/Alpine-racer schreef:ja al je niet kan schakelen gaat alles verrot
ik neem aan dat het garantie is bij 50.000
je mag verwachten dat een bak langer meegaat dan 50.000km
ook al is de garantie voorbij
(productaansprakelijkheidsregeling)
Dat wel, maar toen ik belde naar het bedrijf waar wij altijd versnellingsbakken laten reviseren bleek het ook daar een gekend probleem te zijn, dus komt dus echt wel meer voor
Luco/Alpine-racer schreef:zo f proefgereden
altijd leuk inside infoIvo van Achthoven schreef:Ik ben trouwens net terug van een Renault Sport training in France...., was vermoeiend, en veel rijden (op het circuit)
Ik kan jullie verzekeren..., houd het maar goed in de gaten want ik heb uit zeeer betrouwbare bron vernomen dat de Megane Renault Sport dCi wel gaat komen naar nederland....![]()
Die auto rijdt zo vreselijk goed en strak.....en wat een koppel...., tussen de 1750 en 3000 trn.....
![]()
Was erg bijzonder..., dat je aan tafel zit met de alg. directeur van Renault Sport Technologies, en de verantwoordelijke persoon voor de Megane RS...., ze zijn erg nieuwsgierig naar de mening ons als nederlander....![]()
Er komt heel veel leuks aan binnen nu en 2 a 3 jaar...., ( klein tipje, Twingo RS met een atmosferische 1.6 16v.....)
ja maar dat is inc en inc ik betaal ex en ex en heb wat in te ruilen-jo- schreef:sjees man, 52.000(voor een bus)