Alles over de regiomeetings op donderdagavond of vrijdagavond.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
aan de heren die ook clio 16v rijden kunnen jullie eens kijken hoe jullie koppelingskabel eruit ziet want erschiet me nu iets te binnen dat de vorige van ijzer was en deze een zwart omhulsel heeft en dat er op de verpakking diesel stond... kijk eens hoe die er bij jullie uitziet.. greetz
voske schreef:aan de heren die ook clio 16v rijden kunnen jullie eens kijken hoe jullie koppelingskabel eruit ziet want erschiet me nu iets te binnen dat de vorige van ijzer was en deze een zwart omhulsel heeft en dat er op de verpakking diesel stond... kijk eens hoe die er bij jullie uitziet.. greetz
ik weet niet eens waar ik dat ding moet vinden, laat staan dat ik weet hoe ie er uit hoort te zien
je kan me toch neit vertellen dat er door een geknapte koppelings kabel ik ook ineens een nieuwe koppeling moet plaatsen?? dat komt er toch neit zo snel in bij mij???
wat is t nummer van die kabel?Wat me wel op viel is dat de binnenvoering wat uit de kabel kwam waar de kabel naar binnen komt. Misschien is dat klote, maar lijkt me sterk.
je bedoelt dat je problemen had na het knappen van je kabel? wellicht was je bak zelf al in de problemen en komt dat nu net samen uit.
mwa lijkt mij toch wel heel raar dat hwt dan van te voren wel gewoon goed heeft gedaan en is paar jaar geleden nieuwe bak oner gekomen en nu 50.000km misschien nog wel minder mee gereden
Waar heb je die kabel gekocht?! sloop hem ff uit je wagen en ga ermee terug. Vergelijk even een nieuwe kabel met de kabel die jij hebt. Misschien dat er een productiefoutje inzit, foutje bij montage ofzo.
Anders kom je maar eens langs bij mijn oma, neem ik wel een nieuwe kabel mee en kijken we ff.
aardige mensen bij Kerres in Maastricht net langsgeweest voor mijn slangen maar ze waren nog niet helemaal binnen. Als hij ze binnen heeft en ik kom ze halen laat ie me meteen zien hoe ik die nippel goed kan fixen (iets met opboren en koperdraad?)