ja hier hetzelfde

Chris schreef:Aardige prijzen inderdaad!
Maargoed, dat geld voor deze ook, gister ff wezen kijken;
Bleu Sport
- Verkoper;
"Doet het nou maar, in deze staat vind je ze NERGENS"
- Ik;
"U heeft gelijk, maar ik ga toch zoeken naar de naald in de hooiberg"
- Verkoper;
" Wat jij zoekt is niet te koop!"
- Ik;
" Vast wel, fijne avond, bedankt voor uw tijd!"
Man man, wat kunnen die GT's rot zijn zeg, zonde!
heb je niet tegen hem gezegd dat je ze normaal voor 200 koopt in deze staatChris schreef:Aardige prijzen inderdaad!
Maargoed, dat geld voor deze ook, gister ff wezen kijken;
Bleu Sport
- Verkoper;
"Doet het nou maar, in deze staat vind je ze NERGENS"
- Ik;
"U heeft gelijk, maar ik ga toch zoeken naar de naald in de hooiberg"
- Verkoper;
" Wat jij zoekt is niet te koop!"
- Ik;
" Vast wel, fijne avond, bedankt voor uw tijd!"
Man man, wat kunnen die GT's rot zijn zeg, zonde!
En kan een 2,5 inch nog over de achteras? dacht ergens gelezen te hebben dat dat niet kon? of was dat nog weer een maatje groter?Merijn schreef:Als je toch een ander uitlaatsysteem wil gaan monteren (2,5 inch, neem ik aan?), dan wil je niet dat je downpipe de bottleneck gaat zijn. Ik zou daarom voor een 2,5 inch downpipe en uitgefreesde elbow gaan. Eventueel zou je kunnen kiezen voor het systeem wat MB nu aanbied. Dat is de elbow en downpipe in 1. Erg mooi spul, maar of de prijs opweegt tegen de voordelen, moet je zelf even bekijken...
En als ik een standaard elbow neem. past dat wel gewoon op een 2,5 inch downpipe?Merijn schreef:Als je toch een ander uitlaatsysteem wil gaan monteren (2,5 inch, neem ik aan?), dan wil je niet dat je downpipe de bottleneck gaat zijn. Ik zou daarom voor een 2,5 inch downpipe en uitgefreesde elbow gaan. Eventueel zou je kunnen kiezen voor het systeem wat MB nu aanbied. Dat is de elbow en downpipe in 1. Erg mooi spul, maar of de prijs opweegt tegen de voordelen, moet je zelf even bekijken...
Ik zeg ook niet dat het niet mogelijk is.... Lezen Steven....Steven schreef:Lul niet Arco, die 2,5" kun je zo kopen bij bijv. K-tec. Elbow met de dremel uitfrezen? Mwoah als je nu begint ben je zondag wel op de helft denk ik.
Paar pootjes eronder en dan is het alleen ff lastig met de uitlaat, de rest is prima te doen vanaf boven als dat hitteschild eruit is.
Of je rijdt effe naar een Machinefabriekje of Metaalbewerkingsbedrijf met een kotterbank of een CNC machine en betaald wat en je hoeft er geen vrije zondag voor op te offerenJochem de Haas schreef:Elbow is echt zo uitgevreesd ................middagje op zondag en presto