lijkt wel een SmartSiempie schreef:zou dit ooit een 5 deurs clio phase II geweest zijn?
[img]http://duggmirror.com/offbeat_news/PICT ... allery.jpg[/img]
ACT: Algemeen Chat Topic. I
-
- Über-Spammer
smart-easy-city-parking-edition
-
- Über-Spammer
flink vaart maken, en dan tegen een bunker oprijden 

-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
Vrachtwagen van voren, vrachtwagen van achteren..genoeg vaart laten maken en het komt helemaal goed 

-
- Über-Spammer
nee de auto op zijn kant leggen en de bunker erbovenop gooienEn er nog een bunker tegenaan laten klappen vanachter ofzo?![]()

-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
hij maait er flink overheen ja
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
de kegels 

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
ik vind m te grappig voor woorden 
wie gaat er dan ook aan de buitenkant staan?!?! Helemaal bij regen en al helemaal in een hairpin
Dan heb je ook echt de intelligentie van een ventieldopje... 

wie gaat er dan ook aan de buitenkant staan?!?! Helemaal bij regen en al helemaal in een hairpin

tuurlijk, tis triest dat er mensen gewond raken en dat het gebeurd.....maar kom op, als je DAAR gaat staan, vraag je er toch gewooon om...
kunnen iig zeggen dat ze die rallybak van dichtbij hebben gezien 

Clio I 1.8 16v Ph II '95 & Clio II 1.6 16v Ph II '03 Initiale Paris & Clio III 2.0 16v Ph I '06 RS || mijn auto onderhoud website: https://www.beheerjeonderhoud.nl
Die mensen zitten op en top geconcentreerd in de race, die denken daar op dat moment mogelijk niet aan.Egon schreef:heb je gelijk in. ik denk alleen niet dat ik nog door zou kunnen rijden als ik een aantal mensen omgekegeld heb
Ik kan me overigens nog een stukje van Van Eldik herinneren afgelopen 4Houtenpallet Rally rond Barneveld....

Ik verveel me!!! Zit nou op cursus bij het vak ICT en mijn docente is pauzeren en heeft mij als plaatsvervangende juf heeft aangewezen... Pffffff... Saai!!!
Eerlijk gezegd, denkelijk zou ik ook doorrijden. Als je stopt heb je nog de kans hardhandig aangepakt te worden door een kudde met doorgeslagen stoppen. Ondanks dat het een ongeval is en ondanks dat het een stelletje randdebiellen zijn die daar gaan staan (met die weersomstandigheden !)
euh, is het normaal dat de sponsor RB car... niet reageert op mail ? Had wat spullen nodig maar ben nu blijkbaar genoodzaakt elders te gaan.
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
Meestal reageert ie wel snel..
weet wel dat gister zn vrije dag was.. hoe lang wacht je al?
weet wel dat gister zn vrije dag was.. hoe lang wacht je al?
nou de site van RB gaat als volgt, je gaat naar cataloog, dan wagentype en onderdeel en dan krijg je een hele lijst die je moet invullen alsook je mailadres. Heb ik dus gedaan (gisteren of zondag, weet het niet meer precies) maar nog geen reaktie. Vermits ik die spullen met spoed nodig heb was ik genoodzaakt ze van elders te laten komen, MB reageerde dadelijk op men vraag zodoende heb ik binnen dit en 3 dagen de gevraagde spullen. Probleem opgelost.Steven schreef:ff bellen... ?
Sommige bedrijven moet je ook niet mailen, neem nou vroegâh JL-tuning