Even voorstellen: Tim_Coupe

Nieuw op de site? Stel je hier voor.
Mark van Nierop
Contacteer:

Voor de voorstoelen is het misschien makkelijker dat ie op een brug staat
denk ik aangezien die van onder los geschroefd moeten worden
Renault 19 1.8 16V Cabrio
Tim
Car: E36 M3

Ja zaterdagavond na m'n werk gaat ie waarschijnlijk toch even mee de brug op :) Eens kijken naar het interieur en als er nog tijd is de remklauwen nog een kleurtje geven :D
Ronald1916V
Car: Renault 19 2.0 16V

Tim_Coupe schreef:Ja zaterdagavond na m'n werk gaat ie waarschijnlijk toch even mee de brug op :) Eens kijken naar het interieur en als er nog tijd is de remklauwen nog een kleurtje geven :D
He.. ik had het alleen over remklauwen verfen.. :p meteen die hele schuur in beslag nemen zeker.. :beer:
Tim

Ronald1916V schreef:
Tim_Coupe schreef:Ja zaterdagavond na m'n werk gaat ie waarschijnlijk toch even mee de brug op :) Eens kijken naar het interieur en als er nog tijd is de remklauwen nog een kleurtje geven :D
He.. ik had het alleen over remklauwen verfen.. :p meteen die hele schuur in beslag nemen zeker.. :beer:
Je geeft ze een vinger en ze nemen je hele hand :lol: :P

Maar er staat niks over schuur in beslag nemen hoor :P Er staat alleen iets over even aanwijzen/helpen met stoeltjes inbouwen :wink: Maar dat wil je vast wel even doen toch!? :)
Ronald1916V
Car: Renault 19 2.0 16V

Tim_Coupe schreef:
Ronald1916V schreef:

Maar er staat niks over schuur in beslag nemen hoor :P Er staat alleen iets over even aanwijzen/helpen met stoeltjes inbouwen :wink: Maar dat wil je vast wel even doen toch!? :)
Je mag de brug lenen maar mn handen niet :p nee is prima kerel.. komt allemaal wel weer goed.. nog koelwater verloren dan ?
Tim

Ronald1916V schreef:
Tim_Coupe schreef:
Ronald1916V schreef:

Je mag de brug lenen maar mn handen niet :p nee is prima kerel.. komt allemaal wel weer goed.. nog koelwater verloren dan ?
Haha u is goed bezig :P
Maar we kijken wel even :) Nu even m'n ouders lief aankijken en mededelen dat ik de Touran meeneem vrijdag :P Anders maar een busje huren ofzo :smoke: Interieur MOET vrijdag opgehaald worden :)

Koelwaterlekkage is volgens mij nu verholpen :) heb hem van de week nog even 2 keer ontlucht en volgens mij is de lucht er nu wel uit en blijft hij netjes op peil staan :D :bang:
Mark van Nierop
Contacteer:

Welkom jonge als betalend lid :D
Renault 19 1.8 16V Cabrio
ARNO16V
Contacteer:

Zohee, Tim u is goed bezig! :) (Y)
Ik vergis me nooit, behalve gisteren, toen dacht ik dat ik me vergiste.. maar dat was niet zo...
Muis

Hey vreemdganger!!
Tim

Ja ook ik moest er maar aan geloven :)

Trouwens ook nog aan de kant van de weg gestaan terug van de openingsmeeting...

Ik reed rustig 120 op de snelweg en ineens begon er iets te klapperen onder de auto, het kwam ergens onder de auto bij het wiel vandaan zo te horen...

Ik de auto aan de kant gezet en samen met mijn bijrijder even gekeken, bleek dat de aandrijfashoes linksvoor aan de bakzijde een stuk afgeknapt was, het ging om het beschermplaatje dat het lager tegen vuil en dergelijke beschermd...

Gisteren maar even een nieuwe hoes met lager gekocht en morgen maar even monteren :)
Tim

De oplossing van het koelwaterprobleem is nu hoogstwaarschijnlijk gevonden, de waterpomp was lek...

Na veel gescheld, motorsteun los gehad om maar een beetje ruimte te creeren is het toch gelukt... Hij is vervangen :D

Toen kwam alleen het volgende probleem, de nieuwe multiribriem zat er met 5 minuten op, toen moest de spanner nog weer gemonteerd worden... Wat een gekloot! 3 uur mee bezig geweest, het gereedschap vloog inmiddels door de schuur dus toen zijn we maar gestopt, gisteren is het dan na nog even kloten toch gelukt! :D Een hele geruststelling dus!

Toen bij het monteren nog even een wielbout afgeknapt voor de 2e keer inmiddels... :gun:

Net dus gelijk maar even naar Staphorst gereden en even 16 nieuwe wielbouten opgehaald om te voorkomen dat de rest van de bouten ook nog afknappen :) Er zitten nu namelijk wielbouten in met een losse ring die de bout konisch maken... Nu dus maar wielbouten die van zichzelf konisch zijn :)

Van de week dus even het stuk wielbout uit de naaf halen en dan is ie weer klaar voor de clubspecials :D

Mijn dank gaat hierbij uit naar Ronald1916V die mij hier gelukkig heel erg mee geholpen heeft!!! :D
Plaats reactie