Voor de voorstoelen is het misschien makkelijker dat ie op een brug staat
denk ik aangezien die van onder los geschroefd moeten worden
Even voorstellen: Tim_Coupe
-
- Contacteer:
Renault 19 1.8 16V Cabrio
-
- Car: Renault 19 2.0 16V
He.. ik had het alleen over remklauwen verfen..Tim_Coupe schreef:Ja zaterdagavond na m'n werk gaat ie waarschijnlijk toch even mee de brug opEens kijken naar het interieur en als er nog tijd is de remklauwen nog een kleurtje geven

Je geeft ze een vinger en ze nemen je hele handRonald1916V schreef:He.. ik had het alleen over remklauwen verfen..Tim_Coupe schreef:Ja zaterdagavond na m'n werk gaat ie waarschijnlijk toch even mee de brug opEens kijken naar het interieur en als er nog tijd is de remklauwen nog een kleurtje geven
meteen die hele schuur in beslag nemen zeker..

Maar er staat niks over schuur in beslag nemen hoor

-
- Car: Renault 19 2.0 16V
Je mag de brug lenen maar mn handen nietTim_Coupe schreef:Je geeft ze een vinger en ze nemen je hele handRonald1916V schreef:He.. ik had het alleen over remklauwen verfen..Tim_Coupe schreef:Ja zaterdagavond na m'n werk gaat ie waarschijnlijk toch even mee de brug opEens kijken naar het interieur en als er nog tijd is de remklauwen nog een kleurtje geven
![]()
Maar er staat niks over schuur in beslag nemen hoorEr staat alleen iets over even aanwijzen/helpen met stoeltjes inbouwen
Maar dat wil je vast wel even doen toch!?

Haha u is goed bezigRonald1916V schreef:Je mag de brug lenen maar mn handen nietTim_Coupe schreef:Je geeft ze een vinger en ze nemen je hele handRonald1916V schreef:He.. ik had het alleen over remklauwen verfen..Tim_Coupe schreef:Ja zaterdagavond na m'n werk gaat ie waarschijnlijk toch even mee de brug opEens kijken naar het interieur en als er nog tijd is de remklauwen nog een kleurtje geven
![]()
Maar er staat niks over schuur in beslag nemen hoorEr staat alleen iets over even aanwijzen/helpen met stoeltjes inbouwen
Maar dat wil je vast wel even doen toch!?
nee is prima kerel.. komt allemaal wel weer goed.. nog koelwater verloren dan ?

Maar we kijken wel even

Koelwaterlekkage is volgens mij nu verholpen

-
- Contacteer:
Welkom jonge als betalend lid 

Renault 19 1.8 16V Cabrio
Zohee, Tim u is goed bezig!

Ik vergis me nooit, behalve gisteren, toen dacht ik dat ik me vergiste.. maar dat was niet zo...
Ja ook ik moest er maar aan geloven 
Trouwens ook nog aan de kant van de weg gestaan terug van de openingsmeeting...
Ik reed rustig 120 op de snelweg en ineens begon er iets te klapperen onder de auto, het kwam ergens onder de auto bij het wiel vandaan zo te horen...
Ik de auto aan de kant gezet en samen met mijn bijrijder even gekeken, bleek dat de aandrijfashoes linksvoor aan de bakzijde een stuk afgeknapt was, het ging om het beschermplaatje dat het lager tegen vuil en dergelijke beschermd...
Gisteren maar even een nieuwe hoes met lager gekocht en morgen maar even monteren

Trouwens ook nog aan de kant van de weg gestaan terug van de openingsmeeting...
Ik reed rustig 120 op de snelweg en ineens begon er iets te klapperen onder de auto, het kwam ergens onder de auto bij het wiel vandaan zo te horen...
Ik de auto aan de kant gezet en samen met mijn bijrijder even gekeken, bleek dat de aandrijfashoes linksvoor aan de bakzijde een stuk afgeknapt was, het ging om het beschermplaatje dat het lager tegen vuil en dergelijke beschermd...
Gisteren maar even een nieuwe hoes met lager gekocht en morgen maar even monteren

De oplossing van het koelwaterprobleem is nu hoogstwaarschijnlijk gevonden, de waterpomp was lek...
Na veel gescheld, motorsteun los gehad om maar een beetje ruimte te creeren is het toch gelukt... Hij is vervangen
Toen kwam alleen het volgende probleem, de nieuwe multiribriem zat er met 5 minuten op, toen moest de spanner nog weer gemonteerd worden... Wat een gekloot! 3 uur mee bezig geweest, het gereedschap vloog inmiddels door de schuur dus toen zijn we maar gestopt, gisteren is het dan na nog even kloten toch gelukt!
Een hele geruststelling dus!
Toen bij het monteren nog even een wielbout afgeknapt voor de 2e keer inmiddels...
Net dus gelijk maar even naar Staphorst gereden en even 16 nieuwe wielbouten opgehaald om te voorkomen dat de rest van de bouten ook nog afknappen
Er zitten nu namelijk wielbouten in met een losse ring die de bout konisch maken... Nu dus maar wielbouten die van zichzelf konisch zijn 
Van de week dus even het stuk wielbout uit de naaf halen en dan is ie weer klaar voor de clubspecials
Mijn dank gaat hierbij uit naar Ronald1916V die mij hier gelukkig heel erg mee geholpen heeft!!!
Na veel gescheld, motorsteun los gehad om maar een beetje ruimte te creeren is het toch gelukt... Hij is vervangen

Toen kwam alleen het volgende probleem, de nieuwe multiribriem zat er met 5 minuten op, toen moest de spanner nog weer gemonteerd worden... Wat een gekloot! 3 uur mee bezig geweest, het gereedschap vloog inmiddels door de schuur dus toen zijn we maar gestopt, gisteren is het dan na nog even kloten toch gelukt!

Toen bij het monteren nog even een wielbout afgeknapt voor de 2e keer inmiddels...

Net dus gelijk maar even naar Staphorst gereden en even 16 nieuwe wielbouten opgehaald om te voorkomen dat de rest van de bouten ook nog afknappen

Van de week dus even het stuk wielbout uit de naaf halen en dan is ie weer klaar voor de clubspecials

Mijn dank gaat hierbij uit naar Ronald1916V die mij hier gelukkig heel erg mee geholpen heeft!!!