Alles over de regiomeetings op donderdagavond of vrijdagavond.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
uiteindelijk past het wel maar dit was maar een snelle testfit.
@rianne K heb hem nu weer gedemonteerd en de orginele bumper erop gezet, want met witte bumper mocht niet tenzij je je natuurlijk lid maakt van team obsession ofzo
al is de VW nog zo snel een renaultje achterhaald hem wel
vloermatten bij de club bestellen duurt een eeuwigheid....heb ik ook geprobeerd ...maar 3/4 jaar wachten is erg lang, gewoon bestellen bij de leverancier binnen 3 weken had ik ze in de auto liggen!
cyberdanny schreef:vloermatten bij de club bestellen duurt een eeuwigheid....heb ik ook geprobeerd ...maar 3/4 jaar wachten is erg lang, gewoon bestellen bij de leverancier binnen 3 weken had ik ze in de auto liggen!
Kan zeker, maar dan zijn ze wat duurder Maar nu is sanspeed niet aanwezig, komt nog een nieuwe lichting.
@Roy: ik regel dat met die matten, het zal idd even duren met die matten aangezien het bedrijf zelf idd vakantie heeft. Ik houd jullie op de hoogte wat de prijs wordt enz....
Rianne Tinnemans schreef:@Roy: ik regel dat met die matten, het zal idd even duren met die matten aangezien het bedrijf zelf idd vakantie heeft. Ik houd jullie op de hoogte wat de prijs wordt enz....
J-P-S schreef:ik kom dan even langs met de klemmetjes....
De skirts zitten al erop!! Ruitenkit werkt perfect! Het zijn geen klemmetjes maar schroefjes...1 zijde tapdraad en aan de andere zijde m6 schroefdraad.
de klokjes uit dit topic hier
is het veel werk/moeilijk om deze in te bouwen? of is het een questie van dashboard eraf, oude klokje eruit en nieuwe erin?
Riël Notermans schreef:Roy, verdomt, denk heb i kdie vrijwaring eindelijk.
trouwens, als t goed is fixen we in breda dat kabeltje effe.
ik wist niet dat je die moest hebben?
Ik neem hem zondag sowieso mee voor je dan zal m dalijk klaar leggen.
@danny: nee niet langer werken maar ik drop m'n schoonbroertje af in geleen had ik hem beloofd, dan staat ie niet nog een dik uur op het station te wachten op een trein na het werk