ja dat haags ligt me niet zo

ja dat haags ligt me niet zo
:w6: :w6:Madmaus schreef:tja het is nu echt over.
Ik lever me seizoenskaart ook maar gelijk in.
Zit je volgend jaar in het nieuwe stadion en speel je eerste divisie.
Lekker met 10 man op de tribune
zo idd errrrrrug naar, viel vannacht telkens inslaap tijdens die reclame...en door de reclame blokken die ik wakker bleef heb ik nu pijnlijke ogen van het loeren naar een f1 race op een schermpje van 10 bij 10...Duupke (Ronald) schreef:Net zo irritant als F1 kijken op RTL7???
Hessel schreef:zo idd errrrrrug naar, viel vannacht telkens inslaap tijdens die reclame...en door de reclame blokken die ik wakker bleef heb ik nu pijnlijke ogen van het loeren naar een f1 race op een schermpje van 10 bij 10...Duupke (Ronald) schreef:Net zo irritant als F1 kijken op RTL7???
Ajax wordt gewoon 2e
en hierom wacht ik dus met het lezen van dit topic totdat de uitzending geweest isHessel schreef:ik zeg 1-5:w6:
Ze kunnen ook nog altijd 3de wordenAnthonyR schreef:Hessel schreef:zo idd errrrrrug naar, viel vannacht telkens inslaap tijdens die reclame...en door de reclame blokken die ik wakker bleef heb ik nu pijnlijke ogen van het loeren naar een f1 race op een schermpje van 10 bij 10...Duupke (Ronald) schreef:Net zo irritant als F1 kijken op RTL7???
Ajax wordt gewoon 2e![]()
Egon schreef:Ajax heeft goede zaken gedaan. Ze zouden het nog kunnen halen in theorie
Hessel schreef:Duupke (Ronald) schreef:Net zo irritant als F1 kijken op RTL7???
zo idd errrrrrug naar, viel vannacht telkens inslaap tijdens die reclame...en door de reclame blokken die ik wakker bleef heb ik nu pijnlijke ogen van het loeren naar een f1 race op een schermpje van 10 bij 10...
Ajax wordt gewoon kampioen