CChris schreef:mn moeders clio 1.4 16v heeft een probleem bij de koude start........er zijn al 2 keer bobines vervangen, maar dat heeft dus niet mogen helpen. nu valt ie soms gewoon uit en moet je 3 keer starten wil ie aan blijven......
ook maakt de multiriem (zo heet zo'n ding toch?) een beetje geluid als ie koud is, dat is pas iets van de laatste paar maanden en heeft ie nog nooit eerder gedaan. hij heeft pas 57000 km gelopen......
heeft iemand van jullie misschien een oplossing hiervoor?
voorbumper verwijderen van een renault clio II phase 2
waar zitten de schroeven ??
peter: Grille los, de 2 schroeven achter je binnenkuipen bij de voorwielen en 2 onderaan bij de voorste motorplaat.
Tip: Neem de bumper eraf met 2 personen zodat jeeen hand overhebt om de stekkerverbinding van de mistlampen los kan klikken.
moet de grill losgehaald worden van de voorbumper om de voorbumper eraf te halen?? (2 moeren van de grill natuurlijk wel loshalen)(maar de grill er helemaal af halen??)
ik heb de schroeven en moeren nu los,, maar er zit geen beweging in de voorbumper..
Ik denk dat er nog wat schroeven zijn die je gemist hebt.
Denk dat er voor je radiateur nog 2 te vinden zijn, (achter de grille zeg maar, die strip die ook onder de koplampen doorloopt).
En aan de zijkant moet er ook nog 2 te vinden zijn(binnenkant v/d bumper, lastig te bereiken)... gewoon zorgen voor goede lamp en even goed zoeken...
Passen de Aez Xylo 17 inch velgen onder een clio II phase 2? De specificaties van de velg zijn: Maat: 17 X 7 , steekcircel: 100 - 114
ET WAARDE: 15 - 40
En wat is de beste ET waarde voor een ClioII 1.6 16v phase 2
Marco (ClioII) schreef:Passen de Aez Xylo 17 inch velgen onder een clio II phase 2? De specificaties van de velg zijn: Maat: 17 X 7 , steekcircel: 100 - 114
Greetz
Storm
Ferdy schreef:moet wel passen toch
Ik heb een aantal sites bekeken maar de 1 zegt dat er wel 17 inch onder kan en de ander zegt maximaal 16 inch. Ik wil dus niet dat als er 17 inch velgen onder mijn clio zitten dat bij het insturen de band de wielkast raakt. Weten jullie of dit echt zonder problemen kan?
Marco (ClioII) schreef:Passen de Aez Xylo 17 inch velgen onder een clio II phase 2? De specificaties van de velg zijn: Maat: 17 X 7 , steekcircel: 100 - 114
Greetz
Storm
Ik heb een aantal sites bekeken maar de 1 zegt dat er wel 17 inch onder kan en de ander zegt maximaal 16 inch. Ik wil dus niet dat als er 17 inch velgen onder mijn clio zitten dat bij het insturen de band de wielkast raakt. Weten jullie of dit echt zonder problemen kan?
voor zover ik weet niet...
Thijs hier heeft ook 17 inchers onder zn Clio II, maybe hem even vragen ?
Zo heb eindelijk weer de orbisound Cupdemper onder mijn Clio gehangen.Heb een tijd met een originele demper gereden,aangezien ik een boete had gehad met de cupdemper van 220 Euro.Heb ik toch maar besloten om hem er weer onder te zetten Tevens heb ik bij ons aangesloten schadebedrijf een rubberen onderlip van een clio2 (voorbumper) meegenomen en onder de achterbumper gezet.Wat ik erg geslaagt eruit vind zien,aangezien die ook voorop zit staat het er gaaf.Zal binnenkort wat foto,s neerzetten.Hoe alles er ondertussen uitziet
Greetz
Storm
Mike (spitsoor) schreef:klopt idd Wielen wisselen en gaan met die handel. Alleen de ET waarde van die velgen die ik heb weet ik niet. Waar zou ik dat kunnen vinden?