Renault Maxi Megane

Nieuw op de site? Stel je hier voor.
Rallyman
Berichten: 11
Lid geworden op: wo 2 aug 2006 8:49
Locatie: t altijd zonnige Zeeuws Vlaanderen
Contacteer:

J-P-S schreef:juist. maar soms kun je gewoon je stuurkogels ver uit je stuurhuis draaien, dan hoef je geen andere. assen zijn anders, en fusees vaak ook.
Assen zijn groep A, stuurhuis is gewoon verlengd, komen niet al te heftige krachten op. Fuseehuis groep A, en de fuseekogel vervalt en wordt vervangen door unibolt en bout, dit om de wielstanden te veranderen met betrekking tot camber. Draagarmen zitten ook aan het subframe dmv unibolts, dit voor de verstelling van sporing en caster, maar dat blijft geheim van de smid he....
Bart V
Berichten: 6424
Lid geworden op: wo 18 apr 2001 0:00
Locatie: Graz

Wat is daar zo "geheim" aan dan?
Rallyman
Berichten: 11
Lid geworden op: wo 2 aug 2006 8:49
Locatie: t altijd zonnige Zeeuws Vlaanderen
Contacteer:

J-P-S schreef:sjiek topic om te volgen.

ben je zelf werkzaam in de autobranche? anders lijkt het me zo moeilijk financieren....
Nee, ik ben uitvoerder in de leidingbouw, financieel, deels achterzak, sponsoren, maar boven alles een heel handige vader die e;lk vrij uurtje in mn garage zit, das onbetaalbaar wat hij doet, niet lukken bestaat niet..... Heeft eerst de B Corsa kitcar gebouwd, en nu de megane. Verder in ons team nog een hoop kennis zoals Jos en Johnny Allewijnse, Jos is zelf een verdienstelijk rallycrosser geweest, en zijn zoon Johnny heeft gouden handen voor een manneke van 16.
Rallyman
Berichten: 11
Lid geworden op: wo 2 aug 2006 8:49
Locatie: t altijd zonnige Zeeuws Vlaanderen
Contacteer:

Bart V schreef:Wat is daar zo "geheim" aan dan?
Wielstanden met betrekking tot caster, camber, toespoor?? uitspoor?? de meesten gaan in de fout met de plaatsing van de schokbreker(alleen van belang bij Maxi's en uitgeboude auto's) :~
Plaats reactie