Assen zijn groep A, stuurhuis is gewoon verlengd, komen niet al te heftige krachten op. Fuseehuis groep A, en de fuseekogel vervalt en wordt vervangen door unibolt en bout, dit om de wielstanden te veranderen met betrekking tot camber. Draagarmen zitten ook aan het subframe dmv unibolts, dit voor de verstelling van sporing en caster, maar dat blijft geheim van de smid he....J-P-S schreef:juist. maar soms kun je gewoon je stuurkogels ver uit je stuurhuis draaien, dan hoef je geen andere. assen zijn anders, en fusees vaak ook.
Renault Maxi Megane
-
- Berichten: 11
- Lid geworden op: wo 2 aug 2006 8:49
- Locatie: t altijd zonnige Zeeuws Vlaanderen
- Contacteer:
-
- Berichten: 11
- Lid geworden op: wo 2 aug 2006 8:49
- Locatie: t altijd zonnige Zeeuws Vlaanderen
- Contacteer:
Nee, ik ben uitvoerder in de leidingbouw, financieel, deels achterzak, sponsoren, maar boven alles een heel handige vader die e;lk vrij uurtje in mn garage zit, das onbetaalbaar wat hij doet, niet lukken bestaat niet..... Heeft eerst de B Corsa kitcar gebouwd, en nu de megane. Verder in ons team nog een hoop kennis zoals Jos en Johnny Allewijnse, Jos is zelf een verdienstelijk rallycrosser geweest, en zijn zoon Johnny heeft gouden handen voor een manneke van 16.J-P-S schreef:sjiek topic om te volgen.
ben je zelf werkzaam in de autobranche? anders lijkt het me zo moeilijk financieren....
-
- Berichten: 11
- Lid geworden op: wo 2 aug 2006 8:49
- Locatie: t altijd zonnige Zeeuws Vlaanderen
- Contacteer:
Wielstanden met betrekking tot caster, camber, toespoor?? uitspoor?? de meesten gaan in de fout met de plaatsing van de schokbreker(alleen van belang bij Maxi's en uitgeboude auto's)Bart V schreef:Wat is daar zo "geheim" aan dan?
