Kleine update
Volgende week dondag gaan mn nieuwe velgen er onder,het worden niet de gene ik had besteld,ze hadeen een fabrieksfout,en dat ging eeuwig duren,dus hebben ze me een aanbod gedaan,ik heb nu andere velgen,ook zwarte,maar de nieuwe zijn ligtgewicht.
Op de velgen komen Yokohama banden,en dit keer iets lager profiel.205 40 r16 ipc 45 hoog.
hier is een afbeelding
http://www.gkb-import.nl/teamdynamics/i ... race12.jpg[/img]
Eveneens ligt er nog iets nieuws in de megane,daar ben ik rustig mee bezig,en dat is NOS,ik loop al bijna een jaar met het idee,en heb het aangekeken hoe het werkte bij iemand hier,die heeft een peu 306 cabrio met een 1.6 8v blokkie,en die houd (zelfde bij de 75pk shot) het prima uit.
daarom heb ik het ook genomen,maar ik doe er nog wat meer mee.
Die gasten hebben de activering gemaakt onder het gaspedaal,kortom,vol gas is nos inspuiting,alleen dit lijkt me kl*** voor het blok,dus ik ben aan het sparen voor een computer die alles regelt,ook de intensitiet van inspiuting,dus straks trap ik het gas in,en bij de 2500 toeren ofzo,begint die geleidelijk met inspiuten,ipv direct.
Als dat werkt,begin ik met de 30 pk shot,kijken wat het motortje doet,dan wil ik er een olie koeler op zetten,en eventueel een hoger rendement radiator,en uit eindelijk ga ik voor 50 pk shot.als meer is mooi mee genomen,maar daar ga ik ff niet vanuit,doel is 50pk.
maar voordat het zo ver is,zijn we een paar maanden verder.ik doe het op mn gemak,wil het in 1x goed doen.