als het goed is dan weten jullie inmiddels dat ik ergens mee bezig ben om evt te organiseren.
(wees wijs met je leden die iets voor de club willen betekenen)
kan er misschein ook iemand een reactie geven over wat jullie er mee van plan zijn of moet ik gewoon maar op eigen houtje een topic openen?
ik krijg een beetje het idee dat er maar bar weinig overleg gepleegd wordt onderling.
een telefoontje is tenslotte heel erg snel gepleegd.
groeten mark
Je bedoelt toch niet waar wij het vorig jaar over gehad hebben wat toen niet door kon gaan ivm gesloten zijn van.... (uknowwhat) ?
-jo- schreef:3 nederlanders Luco, ik heb niet over de belgische gesproken
niet op twee handen te tellen zeker
jawel, 6x21,1xgtt,1x21 nieuwe naakte koets,1xAX(weet nog niet wat ik dermee ga doen),1x polo fox (had ik een leuk idee mee, iets met 20v en turbo maar moet wachten) en nog steeds een te koop staande S4.
Ik vind het best handig wel..
alleen zullen de leden van het dievengilde dit ook wel handig vinden en dat is idd een beetje jammer (hoewel, je precieze adres gegevens staan er natuurlijk ook niet bij, ze moeten er wel hun best voor doen)
Laguna 1 ph1 met ph2 uiterlijk(?) RTI 2.0 S ('98) (N7Q Volvo 2.0 16v)
als het goed is dan weten jullie inmiddels dat ik ergens mee bezig ben om evt te organiseren.
(wees wijs met je leden die iets voor de club willen betekenen)
kan er misschein ook iemand een reactie geven over wat jullie er mee van plan zijn of moet ik gewoon maar op eigen houtje een topic openen?
ik krijg een beetje het idee dat er maar bar weinig overleg gepleegd wordt onderling.
een telefoontje is tenslotte heel erg snel gepleegd.
groeten mark
Je bedoelt toch niet waar wij het vorig jaar over gehad hebben wat toen niet door kon gaan ivm gesloten zijn van.... (uknowwhat) ?
Geloof het wel.
Overigens heb ik hier al over gepm'd met mark, we moeten nog bellen maar ik wacht tot in t weekend, dan ben ik thuis, ipv alles in duitsland te regelen). Verder relaxed, nu is de opening even belangrijk. Beetje flauw dit hier zo neer te zetten, doe me alle moeite ...
is niet flauw bedoelt maar ik wil het complete RTC bestuur gewoon wakker schudden.
krijg een beetje het idee dat er weinig onderling overleg is en dat we een traag orgaan aan het worden zijn.
dus bestuur neem contact met elkaar op en zorg dat ik aktie kan ondernemen.
mark 5t schreef:is niet flauw bedoelt maar ik wil het complete RTC bestuur gewoon wakker schudden.
krijg een beetje het idee dat er weinig onderling overleg is en dat we een traag orgaan aan het worden zijn.
dus bestuur neem contact met elkaar op en zorg dat ik aktie kan ondernemen.
we gaan full-speed
geef me effe, kom er zsm op terug, deze week veel rondgebeld voor de 11e . Ben er wel mee bezig!
Ik blijf erbij dat zoal slachtoffer er nog in zit er geen foto gemaakt mogen worden. Sommige dingen hoeven gewoon niet op internet maar goed...
Op youtube staat ook een filmpje van een inzet met beknelling waarbij de cameraman door de politie word aangesproken en wil niet weggaan.
Leuke discussie op dat moment ...
Sander de Bruin schreef:Ik blijf erbij dat zoal slachtoffer er nog in zit er geen foto gemaakt mogen worden. Sommige dingen hoeven gewoon niet op internet maar goed...
Op youtube staat ook een filmpje van een inzet met beknelling waarbij de cameraman door de politie word aangesproken en wil niet weggaan.
Leuke discussie op dat moment ...
Dodelijke slachtoffers heb ik niet zo'n behoefte aan om te zien